رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان همدان از کشته و مجروح شدن 12 نفر از هموطنان در محورهای همدان طی تصادفات 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین در همدان ؛ سرهنگ مهدي شاكري  با بيان اين مطلب گفت: طي يک فقره تصادف در ساعت 12 و 50 دقيقه روز گذشته در کيلومتر 45 محور آزادراه "همدان - تهران" يک دستگاه سواري ام وي ام به علت عدم توجه به جلو ناشي از خستگي و خواب آلودگي واژگون شد که در اين سانحه راننده و سه تن از سرنشينان خودرو به شدت مجروح و به بيمارستان بعثت همدان منتقل شدند که متاسفانه دو تن از سرنشينان به علت شدت صدمات در بيمارستان فوت کردند.


وي افزود: در تصادف ديگري که در کيلومتر 35 محور بروجرد بين يک دستگاه پژو 206 و يک دستگاه سواري ال 90 به وقوع پيوست راننده پژو 206 در دم فوت و دو تن از سرنشينان پژو 206 و دو تن از سرنشينان ال 90 مجروح و به بيمارستان امام حسين ملاير منتقل شدند که متاسفانه يکي از سرنشينان پژو 206 نيز در بيمارستان فوت کرده است.


سرهنگ شاکري اظهار داشت: کارشناس پليس راه پس از بازديد از صحنه اين حادثه رانندگي علت آن را تجاوز به چپ خودروي پژو 206 اعلام کرد.


رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان همدان اضافه کرد: دو فقره تصادف فوتي با دو متوفي و يک تن مجروح نيز طي دو روز گذشته به وقوع پيوست که علت اين حوادث عدم رعايت حق تقدم و عدم توجه کافي به جلو تشخيص داده شد.

 

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 425532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =