استاندار قزوین: 24 خرداد متعلق به هیچ حزب و جریانی نیست

استاندار قزوین با اشاره به سالروز استقرار دولت تدبیر و امید: 24 خرداد از آن مردم است و متعلق به هیچ حزب و جریانی نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری ، مرتضی روزبه در جمع مدیران استانداری ضمن تبریک دومین سالروز استقرار دولت تدبیر و امید بیان داشت:  24 خرداد متعلق به هیچ جریان، حزب و تشکل سیاسی نیست و صاحب اصلی آن مردم هستند و این یک واقعیت است که بارها از سوی رییس جمهور محترم مطرح و مورد تاکید قرار گرفته است.
وی افزود: امروزه مسائل اساسی و جدی در دولت در دستور کار هست و اهتمام دولت به حوزه سلامت، محیط زیست، مسائل فرهنگی و اجتماعی، روابط بین المللی وموضوعات اقتصادی  از این منظر قابل توجه است
استاندار با اشاره به روند تغییرات مدیریتی در استان تصریح کرد: در تغییرات مدیریتی  استان به وابستگی حزبی و جناحی  افراد کاری نداریم بلکه مهمترین معیار برای ما  شایستگی و کارآمدی افراد است و حل مسائل مردم  در راس اولویت ها قرار دارد و وارد حواشی نیز نمی شویم.
وی ادامه داد: باید از بازی های سطحی و مرده باد یا زنده باد ها  فاصله بگیریم بگیریم و به درجه ای از بلوغ سیاسی برسیم که  اصل مساله یعنی  خدمت گزاری به مردم و حل مسائل و مشکلات استان را در اولویت قرار بدهیم.
استاندار گفت: این جهت گیری و دغدغه از تاکیدات محوری رئیس جمهور در تمام جلسات و نشست ها بوده و در استان قزوین نیز سعی شده براساس این مشی حرکت و تصمیم گیری شود.
وی یادآور شد: مدیریت استان تاکنون وارد حواشی نشده و نخواهد شد و اولویت کار هم حل مشکلات کهنه استان  می باشد و سعی کرده ایم در طول این مدت  30 تا 40 مشکل اساسی و استخوان دار استان در دستور کار قرار دهیم و تا زمانی که بنده در راس مدیریت اجرایی استان قرار دارم  این برنامه و جهت گیری ادامه خواهد داشت.

۴۶۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 426067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =