عضو کمیسیون برنامه و بودجه در واکنش به اقدام برخی نمایندگان برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی، از حضور آخوندی در سفر استانی رئیس جمهور حمایت کرد.

موسی الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در مجلس و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با خبرآنلاین درخصوص استیضاح وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: «وزیر راه و شهرسازی برای بررسی پاره ای مشکلات استان خراسان به همراه رئیس جمهور رفته بودند و حضور ایشان در این سفر در اولویت بود.»

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا همراهی رئیس جمهور در سفر استانی اولویت داشت یا حضور در کمیسیون و پاسخگویی به سوالات نمایندگان گفت: «ایشان باید به این سفر می رفتند. چون اگر وزیر راه به این سفر نمی رفتند حق استان ضایع می شد.»

نماینده مردم بجنورد ادامه داد: «من یکشنبه با دکتر لاریجانی و رئیس کمیسیون صحبت کردم و هر دو بزرگوار موافقت کردند که وزیر راه پس از سفر در کمیسیون حاضر شوند.»

عضو کمیسیون برنامه و بودجه ضمن اشاره به پاره ای مشکلات که پس از حضور عباس آخوندی در کمیسیون به آنها رسیدگی خواهد شد تصریح کرد: «قرار شده است که وزیر راه اقداماتی انجام دهند و مشکلات ما حل شود و ممکن است پس از حل این مشکلات دیگر نیازی به سوال نباشد.»

گفتنی است طیف نزدیک به جبهه پایداری تاکنون چندین بار تلاش کرده تا وزیر راه و شهرسازی را پای میز استیضاح بکشاند اما هر بار به دلیل قانع شدن نمایندگان از پاسخ های آخوندی این تلاش ها ناموفق ماند. این بار مخالفان آخوندی در مجلس، به بهانه عدم حضور وی در کمیسیون برنامه و بودجه در زمان سفر استانی رئیس جمهور بازهم در تلاش برای طرح استیضاح هستند.

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 426264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان از خراسان شمالی IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    27 1
    واقعا آقای اخوندی باید میومدند . این استان با صنایع بزرگی چون سیمان و پتروشیمی و فولاد دریغ از راه مناسب و خط راه آهن در استان . همین جاده بجنورد به گرگان در محور چمن بید به جنگل گلستان و معروف به جاده مرگ سالانه چقدر تلفات میدهدو یا عدم وجود راه آهن جهت حمل کالا و ....
  • نیما IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    32 1
    آخوندی واسه این تندروها مثل خاری تو چشمشونه
  • بی نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    17 1
    درود به آقای ثروتی که حق مطلب را ادا کرد. مجلسی ها دارن الکی و بخود به یه وزیر کار بلد دولت گیر می دن. اونم نه تمام نماینده ها که فط گروه خاصی که همه میشناسنشون
  • بی نام A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 6
    اخوندی یک وزیر مغرور و بدون صلاحیته