رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مهمترین رکن بسیج خدمت محوری است، آنها که با دیدگاه خالصانه و با دیدگاه ارزشمدارانه و بسیجی وار آمده اند خود را با این شرایط وفق می دهند.


به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، جمال انصاری در دیدار با اعضای بسیج حقوق دانان استان قزوین بیان داشت: تلاش های شما در بخش های مختلف قابل تقدیر و اثرگذار است ، از خداوند منان می خواهم که در این مسیر سخت و مهم یارای همه ما باشد تا از فرصتی که در اختیار ما گذاشته شده کمال بهره را برده و استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بدنه سازی و پیکرسازی شورای عالی و بسیج حقوق دانان اتفاق افتاده؛ طی سه سال گذشته دوستان ما در این شورا تلاش های موثری انجام داده اند و ساماندهی ما از نظر کمی و کیفی در حوزه زیرساخت ها و نیروی انسانی به حد متعارفی رسیده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: این شورا به حد متعارف خود رشد کرده و در هر دادگستری از جایگاه مطلوبی برخوردار است که نشان می دهد این مجموعه در استان قزوین جایگاه خود را دارد.

وی عنوان کرد: این در حالی است که خیلی از استان ها هنوز سازمان موثر و مناسبی ندارند، این موقعیت ها حاصل تلاش همه شما اعضای محترم است.

انصاری اعلام کرد: این جایگاه از نظر معنوی ارزشمند است ولی فکر می کنم این جایگاهی که وجود دارد نمی تواند غیر از ارزش های معنوی واجد یک برجستگی باشد در نتیجه باید در ابعاد معنوی و دینی آن را برجسته کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین رکن بسیج خدمت محوری است، آنها که با دیدگاه خالصانه و با دیدگاه ارزشمدارانه و بسیجی وار آمده اند خود را با این شرایط وفق می دهند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین توضیح داد: کاری که قرار است انجام دهیم کار حقوقی است که اکثر مردم با آن آشنایی ندارند چراکه کار حقوق کاری با پیکره تخصصی است و فلسفه آن نیز خدمت برای مردم است که لازم است آن را با شرایط منطبق و خودمان را برای چالش های سر راهمان آماده کنیم.

وی تصریح کرد: تمام تلاش های ما، تلاش برای توسعه و تعمیق خدمت به مردم است و اگر جایی احساس کنیم که ساماندهی ما با این عده و عُده، ظرفیت ها، سازوکارها مساعد با حال نباشد باید ساختارهای نسبی حداقلی جایگزین را داشته باشیم تا پاسخگوی نگاه خدمتی باشد.

انصاری اظهارداشت: به طور خلاصه این مجموعه و در مجموع بسیج فرصت است تا موانع برطرف شود و در این میان نیازمند متغییرهای اندیشه ای و تدبیری هستیم و به طور حتم در این راهبردها، متغییرها به کار گرفته می شود.

وی یادآورشد: باید بر تعدادی از برنامه ها متمرکز شویم و نتیجه را ارزیابی کنیم در واقع باید کارهایی را انجام دهیم که حداقل برای خودمان قابل ارزیابی باشد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 426467

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =