شما نظر بدهید / آیا مراسم تشییع شهدای غواص جای رفتار سیاسی و جناحی است؟

مراسم تشییع 270 شهید جنگ تحمیلی روز گذشته سه‌شنبه 26 خرداد در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حضور معنوی پیکرهای 175 غواص شهید عملیات کربلای 4 که با دست‌بسته زنده‌به‌گور شد، سبب شد تا همه اقشار مردم در این مراسم شرکت کنند و خاطره باشکوهی از همبستگی ملی را به نمایش بگذارند.

بااین‌حال در این مراسم برخی از جریانات سیاسی مخالف دولت که در افکار عمومی به دلواپسان شهره هستند، با سردادن شعارهایی برعلیه روند مذاکرات هسته‌ای و حمل نوشته‌هایی در مخالفت باسیاست‌های دولت در حوزه‌ی دیپلماسی خارجی این گردهمایی فراگیر را به مراسمی جناحی با رویکرد سیاسی تقلیل دادند.

سخنرانی سخنران و مداحی مداح مراسم هم از این قاعده مستثنا نبود.

به نظر شما آیا چنین مراسم مهم معنوی باید با استفاده ابزاری، جناحی خاص همراه شود و در حد یک گردهمایی سیاسی تقلیل یابد؟

شما می‌توانید نظرات خود در انتهای این مطلب با سایر کاربران محترم خبرآنلاین به اشتراک بگذارید.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 234
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    اتفاقات دیروز نشان دادکه گروهی فقط ازاسم اسلام،شهیدوهمه چیزسواستفاده ابزاری میکنند
    • بی نام IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      برادر محسن فکر کرده بود کمپین انتخاباتیه.دوستان فکر میکنند شهدا مال اینهاست.در صورتی که 90 درصد از اینها با اولین شلیک ماهیت اصلی خود را نشان خواهند داد...
    • بی نام A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      خیلی خوب شد که ذات خودشون رو نشون دادن
    • ali A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      چرا فقط بلدین بگید مرگ بر امریکا مگه این شهدا رو عراقی ها به این صورت وحشیانه به شهادت نرسوندن ؟ امریکا پشتشون بوده ولی امریکا نگفت که دستشون رو ببندین زنده زنده زیر خاکشون کنید
    • ali A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      شعار می دادن نه تسلیم نه سازش نبرد با امریکا.اینا عقل هم دارند ایا ؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      اینکه خبرآنلاین چطور فکر میکنه به خودتون مربوطه ، ولی 96 درصد شهدا در وصیت نامه های خودشون نوشتند پیرو ولایت فقیه باشید.
    • بی نام A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      اینا کی به وطن و شهدا احترام گذاشتن که حالا بذارن؟
    • یک مسلمان ایرانی IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      واقعا درسته ،مطمئنم که قلب همه مردم ایران دیروز توی مراسم بود اما متاسفم که مراسم معنوی و بسیار زیبایی که دل هر ایرانی رو می لرزوند تبدیل به صحنه شعار های یک گروه خاص شد که سند شهدا رو به نام خودش زده بابا واقعا خجالت داره ،این عزیزان حرمت دارن ،بخاطر جنگ بود که این عزیزان از خانواده ها و جون و جوونیشون گذشتن حالا میگید سازش نه ،فقط جنگ؟ در مقاومت و ایستادگی مقابل دشمن حرفی نیست و هر وقت هر بیگانه ای قصد تجاوز داشته باشه با جون و دل برای کشور و ناموسمون میجنگیم اما وقتی میشه با مذاکره مسائل رو درست کرد چرا جنگ؟چرا بدون فکر فقط دنبال حاشیه اید؟چرا فکر میکنید فقط شما مسلمونید؟ چرا فقط شما خوبید؟ چرا فقط شما می فهمید؟چرا فقط شما درست میگید؟
    • الف IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      نهایت سوء استفاده از احساسات پاک مردم است/ نهایت زستی درونی برخی سیاست زده هاست که از این فرصت برای مقاصد سیاسی شان استفاده می کنند/
    • م.انتظار A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      جناب آقای بی نام این 96درصد وصیت نامه شهدا را کجا خوندید آدرس بدید 10 درصدش را هم مابخونیم
    • مسعود IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      اونقدر بزرگن این شهدا که حتی با استخوان ها و پلاک هاشون بعد از اینهمه سال رسوا کردن اونایی رو که همه این سال ها نون تظاهر و البته تحریما رو خوردن.
    • بی نام A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      آقا یا خانم 18:32:59 اگر هم گفته باشند بهتره برین الان دنبال کسایی که تو جنگ بودن چه سالم چه جانباز از اونها بپرسید.نظرشون ا الان مثل اکثر مردم هست.
    • بی نام RO ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      96 درصد رو از کجا درآوردی؟چرا نگفتی 95 یا 97؟
    • آرش IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      167 9
      در کشور من آسانترین نردبان تابوت شهید است...
    • بی نام IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      خیلی دلم گرفت وقتی دیدم دارن از اسم و پاکی این شیرمردامن مظلوممون اینجوری استفاده ابزاری و سیاسی برای حزب خودشون میکنن .... متاسفم برای عقل و ایمانشان
    • بی نام A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      61 6
      همه دلواپسا توجه کنن نصر من الله و فتح القریب
    • بی نام A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      3 0
      اصلا مگه نظر ما واسه کسی مهمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • وحید US ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      3 2
      بی احترامی کامل به شهیدان شد چهره واقعی افراطیون معلوم شد چطور به اینها اجازه داده شد به شهیدان عزیز ما بی احترامی کنند
    • ali IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      2 1
      خوب موقه اي امديد عزيان غواص امدن شما نشان داد كه گروهي فرصت طلب جناحي به شما كه پيغام اورده بوديد كه غرق نشويد نيز توجه نكردند وبا اين عمل نشان دادند كه درحال غرق شدن هستن امدن شما به ما ياد داد كه كجا بوديم وكجا هستيم وقرار بود كه همراه شما باشيم
  • عمو آرش A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    جای تاسف داره..همین.
  • بی نام A1 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    وقتی دولت برا برگزاری تجمع و راهپیمایی مجوز نمیده چه طور باید آزادی بیان رو تو دولت تدبیر و امیدی معنا کرد؟ راه دیگه ای داره؟
    • آرش رضا IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      شما دلواپسان مگه نیاز به مجوز دارید ..............
    • بی نام A1 ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      شما که هرچی دلتون میخواد تجمع برگزار میکنید، از کی تا حالا معطل مجوز دولت هستین؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      494 9
      شماها واقعا روتون میشه این حرفو بزنید؟ عجب عجب عجب .... هر روز یه جای مملکت میتینگ و مراسم دارین. هر روز این وو اونور دارین سخنرانی ملتو لغو مکنین. با سنگ و چماق افتادین به جون ملت. با همه این حرفا میگین آزادی بیان برای شماها نیست؟
    • مجید A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      343 7
      آخه مگه این جماعت دنبال مجوز گرفتنم میرن ؟؟؟ مجوز داشتن که به مطهری حمله کردن ؟؟؟ مجوز داشتن تو حرم شعار میدادن ؟؟؟ بعد میگی آزادی بیان ؟؟؟ عزیز من نظر موافق با قدرت آزادی بیان لازم نداره ...
    • بی نام A1 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      168 3
      ایا در دولت محبوب شما مخالفان تیم هسته ای قبلی مجاز به ابراز مخالفت بودند؟ اگر بودند یک نمونه از چنین تجمعات را ذکر کنید
    • ئ IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      83 4
      واقعا...........
    • ali A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      158 3
      همین امروز جلوی وزارت ورزش تجمع کردین مگه مجوز داشتین ؟؟؟
    • بي نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
      14 1
      مگه طرفداران آقاي روحاني و اصلاحات و عامه مردم كه جواب شما دلواپسان را در 24 خرداد 92 دادن اجازه تجمع دارن كه اگه بنا به تجمع بود مطمئن باش وزن خودتان رو بخوبي پيدا مي كرديد و مي فهميديد كه هيچ جايگاهي ندارين همه چيز با چماغ امكان نداره درود خدا بر همه شهدا همچون باكري و همت و چمران درود بر روحاني هاشمي خميني و ............ و دورد بر اعتدال اصلاحات خبر اگه انصاف داري چاپ كن
    • بی نام A1 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
      19 2
      یکی هم تو مراسم عزائداری شما شعار سیاسی سر بده تو خوشت میاد
    • بهداد A1 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
      9 1
      الهی بمیرم. شما چقدر مظلومید آخه؟
  • سعید بجنوردی IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    دیگه حد از رفتار سیاسی و جناحی گذشته کار به توهین به مسئولان رسیده؟ مگه شهید و شهدا فقط مال یه گروه سیاسین که اقا داد میزنه در جیب مردم پر وصیت نامه شهداس؟مگه منی که نظراتم به روحانی نزدیکتره، جز این مردم نیسم؟بابا ماهمه نظاممون دوست داریم رهبری رو دوست داریم شهدارو دوست داریم باید راهش ادامه پیدا کنه .حرفی توووش نیس، اما 8 سال به یه شیوه دیگه عمل کردیم به جواب نرسیدیم ببینیم این بزرگواران میتونن از راه دیگه به نتیجه برسن یا نه؟ و باید با اینجور مسائل و هنجارشکنیا برخورد بشه تا اعتماد مردم برگرده
    • بی نام US ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      88 2
      سعید اقا بعضی از جاهای حرفات و قبول دارم اما بعضی جاهاشو نه ولی در کل، لایک
  • امیر IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    378 8
    مسلما تشییع شهدا تعریف خودش رادارد وبهیچوجه نمیتوان به آن رنگ و بوی سیاست چسباند من روز گذشته ازروی شهدا خجالت کشیدم ومتاسفم برای ملتم
  • امیر US ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    282 7
    شکی نیست که حضور پر شور مردم از همه اقشار نشان دهنده عمق احساسات مردم بود . اما اینکه عده ای از اینگونه مراسم سو استفاده کرده و بدنبال اهداف شخصی و یا گروهی خود باشن یه مقدار بی حرمتی به شهداست . اینکه به نام و از طرف شهدا علایق و سلایق خود را مطرح کنیم و برخی رو تحت تاثیر قرار بدیم کار ناشایستی هست ولی متاسفانه عده ای از اینگونه مراسم جهت پیش بردن اهداف خود استفاده میکنند و متاسفانه ادامه هم خواهد داشت .
  • خاطره IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    205 9
    شهدا حلقه وحدت ملت بوده و هستند. آنان که از نامش و استخوان های پویسده شان نیز نمی گذرند ...حتی اگر نام مداح و سخنران و دکتر و مهندس را یدک بکشند. شهدا دیروز آمدند تا به همه ما بگویند با ساتقامت به راهتان ادامه دهید و پیام ما را به گوش همه برسانید، حتی آنان که دستشان به خون ما آغشته است. آنها آمدند تا بگویند جنگ آخرین سخت ترین و راه است نه اولین و راحت ترین راه. بسیار از مسائل را می توان با گفت و گو حل کرد. شهدا دیروز مظلوم تر از زمان شهادت شان بودند.
  • محمد4 EU ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    409 9
    شرم بر دلواپسان دروغین
  • جوان A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    نمی دانيم چرا یه عده داخل ايران از جمله "ما ايستاده ايم" ترس دارند و ناراحت می شوند؟
    • بی نام A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      8 سال ایستادید شکست خوردید پس حالا بشینین و نگاه کنین ... اگه در گذشته با ایستادگی دردی رو دوا می کردین خود من هم کنار شما می ایستادم
    • علی افشار IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      163 5
      برای اینکه پس از کلی اختلاس و رانت و بورسیه تقلبی و کاسبی تحریم و بابک زنجانی و م. رحیمی و ...، معنی ایستادن شماها دستشون اومده.
    • بی نام A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      61 2
      برا اینکه اسم رمز دخالت و کارشکنی در کار دولته همه هم اینو میفهمن عزیزم من از یه شهر کوچیک دارم اینو مینویسم همه میدونن چه خبره
  • سروش A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    ديانت ما عين سياست ما و سياست ما عين ديانت ماست ...بفهم...
    • بی نام DE ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      339 7
      سیاستتان که معاونینش در زندانن و نمایندگانشون هدیه بگیر و مدیرانشون متخلس دینتون رو هم که خودتون میفرمایید مثل سیاستتون هست
    • بی نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      به خاطر همین هر روز عقب تر از دیروزیم دیانت هیچ ربطی به سیاست نداره
    • بی نام IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      75 6
      تو فهمیده ای بسه
  • زارع A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    170 3
    شهدا در اوج شجاعت و از خودگذشتگي مظلومند
  • بی نام RO ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    وقتی این حرف درست است که از هر نوع سلیقه ای در این مراسم ها باشند وقتی اکثریت از یک نوع سلیقه است دیگر گفتن این حرف جایی ندارد. از دولت چه کسانی در مراسم حضور داشتند؟ از اصلاح طلبان چه کسانی با آرمان های شهدا همراه هستند که می خواهند در مزاسم آنها شرکت کنند بیشتر آنها در دوران جنگ حتی با جنگیدن رزمندگان بعد از آزادی خرمشهر مخالف بودند
    • سعید A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
      14 4
      وزیر کشور وزیر فرهنگ و... خوش باش اتفاقا مرد همیشه محبوب دکتر ظریف عزیز هم تشریف داشتند امیرکبیر و مصدق و الان هم دکتر محبوب ظریف گرفتار یه عده .... هستند
  • بی نام A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    122 5
    سحر بلبل حكایـت بـا صبـا كرد كـه عشق روی گل با ما چهـا كرد... از آن رنگ رخم خون در دل افتاد وزآن گلشـن بـخـارم مبتـلا كـرد.....غلـام هـمـت آن نـازنـینــم كه كار خیر بی روی و ریا كرد.....من از بیگانگان هرگز ننالم كه با من هرچه كرد آن آشنا كرد
    • بی نام EU ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
      4 1
      خدا خیرت بده
  • محمد.س IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    162 7
    خیر؛ دلواپسان ازش سوء‌استفاده میکنن متاسفانه. اما مردم خودشون همه چیو تشخیص میدن
  • بی نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    67 4
    آدم ... همیشه و همه جا وجود داشته
  • بی نام A1 ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    بله اتفاقا همین جا جای بیان اصول اساسی جمهوری اسلامی در نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکاست که شهدا با خون خود نوشتند.
  • بی نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    بله هست سياست ما عين ديانت ماست
    • بی نام A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      چرا در مورد قاتلین واقعی این شهدا که عراقیها هستند چیزی نمیگین که الان شدند برادر ما غربی ها حمایت کردند درست ولی کار اصلی رو همین برادران عراقی انجام دادند . یه جوری میگین انگار سربازان امریکایی دست این عزیزان رو بستن و زنده انداختن تو اب
    • س A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      16 89
      آقای بی نام: کوته بین نباش، اطلاعات این عملیات رو آمریکای جنایتکار در اختیار نیروهای بعثی قرار داد. مرگ بر آمریکا
    • بی نام IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
      7 0
      اقا این غرامت جنگی از عراق چه شد؟
  • بی نام RO ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    116 5
    معلومه که نیست اما چه فایده
  • بی نام A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    192 6
    شهدا برای همه اقشار ایرانی قابل احترام است ولی متاسفانه جناحها همیشه درحال سو استفاده اند و البته تسویه حساب شخصی
  • بی نام A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    109 4
    خیر شهدا به هیچ جریانی تعلق ندارند وآرمان مقدس ایران هستند
  • مرتضی A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    140 9
    متاسفیم که جناح رقیب دولت از هر امکانی خصوصا برگزاری مراسم تشییع شهدا برای هتک حرمت سرداران دیپلماسی بهره می گیرد، آن وقت هیچ کس در مجلس و قوای دیگر کک اش هم نمی گزد اعتراضی بکند واقعا الان آقای ظریف شبیه یاران امام حسین مظلوم شده چون از همه مقدسات در جهت تضییع حقوق او و نادیده گرفتن تلاش بزرگش برای ملت سوء استفاده می کنند... کاری که در واقعه عاشورا هم به کرات انجام شد.
  • بی نام A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    97 7
    بعضى فقط بدنبال بهره بردارى سياسى از اين مراسمها هستند واصلا درزمان جنگ هم پاشون به جبهه نرسيد امروز هم هيچ دغدغه اى مادى ندارند وبيكارى وتحريم رو هم براى اونها بى معنى است اصلا به پيشرفت ايران فكر نمى كنند ،
  • اسد الله A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    79 4
    مردم شهید ندادند که استفاده سیاسی شود این قدر در این زمینه سو استفاده میشود که نهایت ندارد مثال .پدر روشن که یک راننده مینی بوس بیشتر نبوده به دنبال خود می اندازند از این شهر به ان شهر پدر خانم من فرزند رشیدش چندین روز در شلمچه با لب تشنه جنکید تا شهید شد وبه راستی یکی از رزمندگان شجاع ودلیر بود جنازه اش چندین روز وسط معرکه افتاده بود.پس از سی سال نه کسی اورا میشناسد نه چیزی حتی بنیاد شهید شهرمان امدن گفتن در سال های اول که یک خودرو بگیر گفت من اگر سوار ان خودرو شوم مثل اینکه سوار فرزندم شدم باور کنید در محل چنان رفتار کرده که هیچگونه ادعائی ندارد که من پدر شهید هستم وکسی هم متوجه نیست
  • بینام A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    107 7
    دلواپس و خون خواران این ملت بدبخت ستمدیده ننگتان باد
  • مرتضي ES ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    69 4
    حرمت شكستن كار اين روزهاي اين افراد شده و متاسفانه كسي جلودارشان نيست
  • خاطره IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    30 2
    چرا سه نقطه گذاشتید؟ با این حساب شما هم از حرکات دیروز بدتان نیامده :
  • بی نام A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    61 2
    اینا فقط به خودشون فکر میکنن،هیچی واسشون مهم نیست حتی شهدا
  • بی نام IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    87 3
    تا زمانی که منافع ملی 75میلیون نفر بازیچه عده قلیلی چون دلواپسان که نان ریش و چاپلوسی خود را میخورند باشدحتی کوچکترین حرکت مردم دستاویزی برای اهداف انی و کوتاه مدت انهاست.دریغ از ذره ای جسارت
  • بی نام A1 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    70 3
    من به روحانی رای ندادم به قالیباف رای دادم ، ولی از این کاری که بر ضد روحانی و مذاکرات شد تاسف خوردم . من اهل انقلاب و راه شهدام و این کاری که در مراسم تدفین شهدا شد تصرف شهدای عزیز برای جناحی خاصه ، شهدا مال همه ان بگزارین اگه مراسم تدفین دیگه ای تو آینده شد همه قشرا و همه گروها متحد دستشونو بذارن تودست شهدا . با این کارا بعضیا رو از شهدا دور میکنن.
  • بی نام A1 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    چرا فک میکنید سیاست و دین ما جداست این شهیدها برای همون اسلام نابی که حضرت روح الله احیا کرد به جبهه ها رفتن و شهید شدن ؛همون اسلام نابی که رکن اصلیش اسلام سیاسیه استکبار ستيزيه زیر بار سلطه نرفتنه ؛ تسلیم ناپذیری؛ اتکا به نیروی جونای کشوره پس تشيعشونم سياسيه هرچند مثل ههميشه فقط کامنتاي همسو با خودتو ميذاري
    • پویا US ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      76 8
      یک لیوان آب بخور سکته نکنی. 80 درصد سلاح و بمب و هواپیمای عراق رو روسیه میداد که امروز شده برادرت و نفت میدی بهش در برابر غذا استکبار چیه پس؟
  • بی نام A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    68 2
    واقعا خجالت آوره که دلواپسان و رانت خواران از هر محفلی برای ابراز دلواپسی هاشون استفاده میکنن و هر مجالی برای ادامه فضای رانت خواری خودشون مناسب میبینن و عده قلیلی هم بدلیل ساده لوحی تحت تأثیر دلواپسان. شرم بادتان
  • بی نام IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    36 1
    اینا همش سیاه بازیه واسه اونوریا که فک نکنن همه مردم راضی به توافق هستن به هر قیمتی
  • بی نام A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    39 2
    جای تاسف که شعارهای اب دوغ خیاری مثل نامحرم بودن مردم ومحرم بودن 51روی بنر نمایش داده شد یکی نیست بگه ای کیو وقتی خود امریکاها هم برای فرار ازجاسوسی اسراییل ها توی پارک ها وخارج از مقر صحبت می کنند شما انتظارداریدنماینگان ایران بیایند جار بزنند
  • بی نام A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    خودتان را فریب ندهید سرتان را مثل کبک کرده اید زیر برف و به این صدتا دویست تا مثبتی که توی تو بعضی از سایت ها واسه شما می زنن دلتون رو خوش کردید فکر کردید ملت همینه هزار بار بهتون گفتیم از این دنیای مجازی بیرون بیائید و در دنیای حقیقی صدای ملت را بشنوید اما این ظاهرا به نفعتون نیست هزار بار گفته بودیم این خودفریبی نتیجه خوبی نداره، بعد غافلگیر می شید براتون بد می شه ها، خیال می کنید "بی شمارید" بعد توی دنیای حقیقی که سرحساب می شید با اون محاسبات توهمی تون جور در نمی آد می گید "تقلب شده" دیروز صدای حقیقی ملت ایران را شنیدید. ملتی که از کربلا درس "هیهات منالذله" آموخته بود، معلوم است صدای این ملت به مذاق آنها که از کربلا "درس مذاکره" خوش نمی آید
    • ادریس IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      54 5
      به والله اشتباه مثبت دادم ... میفهمی چی میگی چرا همه چیرو سیاسی میکنین اصلا قابل درک نیستین
    • بی نام IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      50 4
      باشه تو راس میگی
    • مسعود RO ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      41 5
      از تعداد منفی هایی که به افکارشمادادند مشخصه که چقدر دراقلیت هستید.اینو هیچ وقت فراموش نکن که 4ملیون بیشترنیستید.
    • بی نام IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      38 3
      اوني كه سرش رو كرده زير برف شماييد دست پيش ميگيريد كه پس نيفتيد از هر فرصتي براي كوبيدن دولت و تيم هسته اي كشورمون استفاده ميكنيد ما هم در فضاي مجازي و هم در دنياي واقعي ميدونيم چه خبره اما چه كنيم نه تريبوني مثل صدا وسيما داريم نه مثل شما از هر فرصتي سوءاستفاده ميكنيم ما به قانون احترام ميگذاريم و صد البته حرمت شهدا رو نگه ميداريم و تو همچين مراسمي بياد مظلوميت اين شهدا گريه ميكنيم به فكر بهره سياسي بردن نيستيم براي جماعت شما فقط ميشه ابراز تاسف كرد .
    • بی نام IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      51 5
      شما نه نگران شهدا و خانواده هستيد نه نگران ايران شما نگران دلواپسي رييستون هستين كه ايشون و دوستهاش نگرانن تحريمها برداشته بشه به دوجهت يك چطوري كاسبي كنن دو خودشون نتونستن توافق كنن دلشون نميخواد اين دولت برنده توافق بشه
    • رضا A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
      2 1
      دوست گرامی مگه شما هنوز این رو درک نکردین که مذاکره و صلح امام حسن ع همون راهی رو میرفت که قیام امام حسین ع میرفت؟ اگه درک کردین پس معنی مذاکره در این زمان رو با توجه به مقتضیات زمان درک کنید. بفهمید که هر کاری بر اساس مصلحت اسلام و نظام و بسته به موقعیت انجام میشه.
    • میثم US ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
      3 3
      جناب آقای بی نام فکر کنم اگر یک بار دیگر به انتخابات 92 برگردی و به میزان تفاوت رای اقای جلیلی و روحانی توجه کنید متوجه می شوید واقعا چه کسی سرش را مانند کبک زیر برف کرده است شما هنوز متوجه نشده اید یا نمی خواهید بشوید که با تفاوت میزان رای آقای روحانی و آقای جلیلی ما واقعا بی شماریم
  • رضا IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    33 6
    شهادت یک اقتخار است که لیاقت میخواهد. آمدن و همراه شدت با شهدا کاقی نیست باید همدل شویم با آرمانهایشان ، جان دهیم و جانانه بایستیم. هیچکس جق ندارد در رکاب شهدا طلبی عیر از شهادت کند در غیر اینصورت نفهمیده و درک نکردند بیانات رهبری را همه را یه وحدت ، همزبانی و همدلی دعوت نموده اند.
    • امید A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      0 1
      من یک رزمنده ام و به خاطر اجرای قانون که برآیند خواست و اراده ملت است نبرد شده ام و معتقدم هر کس به رییس جمهور منتخب ملت توهین کند شرعا و قانونا. مقصر است و مدیون شهدا , هر تصمیمش که نمایندگان ما در مذاکرات هسته‌ ای بگیرند مورد احترام است , نمیشود رهرو شهدا بود ولی قانون را زی پا گذاشت و به رییس جمهور و رییس مجلس عزیز توهین کرد ,شایسته خواهد بود این عزیزان تا در قید حیات هستند از خداوند طلب آمرزش کنند. ره شهدا را رفتن یعنی تسلیم قانون شدن , هر چند در t خلاف رای ما باشد .درود بر لواسان و دل نترسان که همه باهم ایم و ایرانی .در ضمن اگر منافع نظام ایجاب کند امروز با آمریکا هم مذاکره میکنیم و تازه افتخار هم میکنیم چون به دنبال منافع نظام هستیم
  • سسعيد AE ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    48 2
    حيف اون شهداي عزيز
  • حسنعلی A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    38 3
    قران میفرماید خدا هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر آنکه خود بخواهند حالا اگر ملتی بخواهد عده ای افراد با انگیزه های سیاسی و جناحی که هیچ چیزی جز منافع خود را در اولویت قرار نمی دهند را متنبه کنند راهکار اصلی آن مقابله با چینین رویکردی در جاهای غیر مربوز است و در این فضا ورود دولت می تواند معنادار شود.............
  • بی نام A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    39 3
    مگه نظر ما مهمه؟
  • ییلاقی IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    35 3
    آنهاییکه حتی در مراسم شهید جناحی فکر می کنند باید بحالشان گریست اگر ان گونه باشد باید فاتحه خواند دنیا محل گذر است هر زخمی را درمانیست ولی زخم زبان را درمان نیست
  • بی نام A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    72 4
    دلواپسان جیب
  • بی نام A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    36 3
    همیشه اقلیت تند رو نظراتش بر مردم قالب بوده واین رویه به این خاطر است که اینها خودشونو ولینعمت مردم میدونند و براشون نظر اکثریت اهمیت نداره چون قدرت دارن
  • محمد A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    44 2
    عوامل افراطی با تفکر طالبانی . دولت باید این عوامل را شناسایی کرده و به مردم معرفی کند . اینان جیره خوار کاسبین تحریم هستند
  • منوچهر A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    36 3
    برخی برای مقاصد شخصی خود حتی حرمت شهدا راهم حفظ نمی کنند این نوع گروهها را مردم خوب شناختند
  • بی نام A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    29 2
    این نشانه تندروی این عده قلیل است.اگر دولت اراده کنه مردم میتوانن تو دهنی محکمی به دهان گشادها بزنن که برای همیشه تو تاریخ ثبت بشه.واقعا بایستی مثل خودشون بود.چشم در برابر چشمببینید تندروی فقط تند روی بدنبالش میاره برادر دلواپس.بیا بنشین و با مردم مدارا کن برادر.منم میتونم مثل تو فحش بدم و ناسزا بگم ولی فقط گره ها کورتر و کینه ها بیشتر میشه.ما رییس جمهور منتخب داریم که به اون رای دادیم و راه ایشونو انتخاب کردیم پس بایستی به نظر این مردم احترام بزاری تا دیر نشده و کینه های ما از هم بیشتر
  • رضا IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    39 2
    خیر. بهیچوجه نباید از شهدا استفاده ابزاری شود. آن مراسم معنوی را به یک میتینگ سیاسی تقلیل دادند.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    12 35
    این کشور باس ماس.یعنی کلش واس ماس.هرکاری دوست دارم میکنم.شما هم باید بگی چشم.
  • بی نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    27 3
    از خون شهدا و از حضور مردم سوءاستفاده کردن، توی مراسمی که از هر قشری اومده بودن، طرفدار روحانی و اینا مگه جزیی از این نظام نیستم؟ اصلا این هیچ، حتی کسایی که شاید نظامم قبول نداشته باشن اومده بودن برای بزرگداشت شهداشون، این حضور رو به نام و کام یه گروه کردن سواستفاده س، زیر تابوت شهدا درگیری ملت باشه سر خودخواهی یه عده،جایی که میتونست مظهر وحدت ملی باشه رو تبدیل کردن به محل تفرقه، اینه اون همدلی و همزبانی
  • بی نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    21 4
    تا زمانیکه عقل و منطق جای خود را به کوتاه فکری و تندروی های بدون منطق که وضعیت معیشتی مردم رو که یکبار فقط به این دنیا اومدن را میده، انتظاری غیر از این نیست. تنها وضعیت معیشتی نیست ،... حتی پیامبر هم از این افراد لطمه خورده است.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    59 3
    دلواپسان اختلاسگر از این قصه ها زیاد دارد
  • هوشنگ IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    11 38
    باید دید شهدا برای چه رفتند و شهید شدند در ضمن معنویت ما از سیاست ما جدا نیست
  • بی نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    14 74
    همچین بی ربط هم نیست و نمیشه گفت صرفاً سیاسی. به هر حال خانواده شهدا مخالف شدید آمریکا و کوتاه آمدن از مواضع هسته ای ایران هستند
  • احمد IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    40 2
    متاسفانه گروهي از افراطيون و تندروها ، بيشرمي و توهين رو فراتر از حدش رسوندن و چون منافعشون رو بشدت در خطر ميبينن از هيچ فرصتي دست نميكشن ، حالا اين مكان و زمان جمكران باشه يا تشيعع پيكر پاك عزيزان مردم هيچ فرقي براشون نداره ، فقط بدونن كه صبر ملت هم حددي داره و اين خشم عمومي كه داره لبريز ميشه ممكنه زودتر از اون چيزي كه فكر ميكنن بساط تزوير و نفاق و درغگويشون رو بر چينه ، به لطف خدا
  • علي A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    34 2
    سلام. من كه ديگه از اين بازي هاي سياسي خسته شدم. وقتي در تلويزيون ديدم واقعا تنم لرزيد از ترس ديدن روي اين اين بزرگواران شهيد. ولي يكي اين تلويزيون رو شرمم ميشه بگم كه در هر موقعي يكي دوتا صحنه از افرادي كه بي حجاب هستندبه اصطلاح حكومت نشون مي دند كه بگن همه اقشار هستند ولي يك ساعت بعد داد مي زنند كه بي حجابي بد است و اناني كه بي حجابند از ما نيستند. يكي هم از اين نون به نرخ روز بخور هاست كه تا هرچي ميشود ميپرند وسط كه بگن حق با اوناست.
  • محمود A1 ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    24 2
    وقتی از احساسات پاک مردم که فقط برای تشییع پیکر مظلوم شهدا آمده بودند سوء استفاده می شود و عده ای مشخص شعار های ناهمگون و بی ربط در میکنند، باعث خواهد شد که مردم دیگر اعتماد نکرده و در این قبیل مراسم شرکت نخواهند کرد...
  • بی نام A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    45 3
    تشت رسوایی دلواپسان از بام افتاده
  • بی نام IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    16 1
    خیر
  • بی نام A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    33 2
    آدم دلش به درد میاد که یک عده اندک خودشون رو مالک همه چی میدونن و متاسفانه هم تریبون دارن و هم جایی برای ابراز عقیده آزادانه اینا خودشونو مالک شهدا، مالک نظام، مالک دین، مالک انقلاب، مالک شرع، و همه چیز دیگه مردم میدونن و برای همه چیز که بهشون هم ارتباطی داره یا نداره دلواپسن اصلا هم یادشون نیست که چطور 720 میلیون دلار "بیت المال" هپولی شد و امثال زنجانی و رحیمی و ... از دل پاکترین دولت سر در آوردن، اون موقع اینها خواب بودند عزت از نظر اینها دعوا و جنگ با همه دنیاست، و شهید شدن جوونهای گل این مملکت، تو مذاکرات قبلی فقط میرفتن محل مذاکره بعدی رو مشخص میکردن و نهایتا با معاون تشریفات وزارتخونه های کشورهای دیگه مذاکره میکردند
  • رضا IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    37 6
    اینها سه گروه هستند. یک گروه از خارج از ایران فرمان می گیرند ولی فعلاً نقاب حزب الهی بودن پوشیده اند تا عده ای را فریب داده و اتحاد ملی را خدشه‌دار کنند. گروه دوم افرادی هستند که منافع خودشان را بر مصالح جمهوری اسلامی مقدم می دانند. اینها رهبری، شهدا، اسلام و نظام اسلامی را برای رسیدن به مطامع خود خرج می کنند نمونه بارز این گروه اختلاس کنندگان میلیاردی هستند. گروه سوم بچه مسلمانهای ساده اندیشی هستند که بجای توجه دقیق به نظرات رهبری، تحت تاثیر تفسیرهای دو گروه فبلی به مخالفت با دولت می پردازند. خدا همه ما را هدایت کناد.
  • بی نام IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    26 8
    امام خمینی هم مخالف استفاده از نام شهدا بودند.
  • بی نام IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    10 4
    و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه و مسئولیت پذیر که خطاب لطیف الهی را به درستی می شناسید و می نیوشید و پاسخ می گویید. حضور پرمضمون امروز شما در تشییع این دردانه های به میهن بازگشته یکی از به یادماندنی ترین حوادث انقلاب است. رحمت خدا بر شما.
  • رضا IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    34 1
    خیلی گناه داشتن و دارن. رفتن جونشون رو دادن، اونم صادقانه اما حالا از جنازشون هم سوء استفاده می کنیم. به خدا دور از انصافه. ظلمه در حقشون. بخدا ظلمه. هیچ جناحی اجازه نداره اون گل ها رو به نام خودش بزنه
  • بی نام A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    7 66
    کاملا موافقم. این ملت اگر در چنین مراسماتی مطالبه هایشان را جار نزنند کجا بیان کنند؟ کسی که مخالف همچین اعتراضاتی است اصلا با قانون اساسی آشنا نیست.
  • بی نام IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    31 3
    این کارها فقط باعث میشه دیگه این جور مراسم ها همه ی ادم ها نرن وفقط قشره خا صی بره به این مراسم ها
  • بی نام A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    17 87
    اره شهدا برای ما هستن اگه ما نبودیم که دیروز پیکر شهدا روی زمین میموند شما ها تو خونه نشستین و دم از شهدا میزنید متاسفم برا شما که این مملکت رو به یغما میبرین
    • بی نام IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      30 5
      چرا فک میکنی فقط شما بودید؟ با همین تفکر غلطتون انحصاری میدونین همه چیو
    • مسعود RO ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      34 3
      افکارمثل شما حدود 3دهه هست که داره از شهداسو استفاده میکنه.خیلی از دلواپسان اصلاخط مقدم جبهه نرفتند ولی الان دارن از شهدابهره بره برداری سیاسی میکنن.واقعا تاسف اوره
  • بی نام A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    22 9
    این افراد در اقلیت هستند ولی باید این اقلیت از صفحه محو شوند و جایی برای جولان دادن این افراد که سلاحشان توهین وستیز هست نباید باشد و مطمئن باشید با درایت رهبری و تدبیر دولت امید این اقلیت به انزوا کشیده می شوند .
  • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    37 2
    این جماعت نگران مو قعیت خود هستند
  • بی نام A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    28 3
    مصادره کردن شهدا برای یک سلیقه یا گروه خاص جفا درحق آنها و مخالف با شعار وحدت و همدلی است. روحشان شاد و راهشان پررهرو باد
  • بی نام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    28 2
    بایدبه این افرادی که این مراسم را به میتینگ ضددولتی تبدیل کردندگفت ازچشم ودل مردم بیشترازاین نیفتید
  • بی نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    28 78
    اینا را ول کنید این کلید حسن کو پس؟
    • بی نام A1 ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      29 3
      خنك
    • بی نام A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      21 5
      کلید حسن دستش اما جلو قفل شما گرفتید. نمی ذارید تو قفل بچرخونه
  • بی نام RO ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    58 4
    دلواپس هاعقلشون به بیشتر از این نمی رسه . 8 سال حکومت اشون رو دیدیم که با میلیاردها دلار دزدی و اختلاس و ناپدید شدن اموال بیت المال به پایان رسید. نگران پول مفت و پورشه هاشون هستند و دلمشغول هیچ شهیدی هم نیستند.
  • نیما IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    11 1
    موضوع شهدای غواص نه تنها مربوط به گروه خاصی نیست بلکه از یک موضوع مربوط به کشور هم گذشته و مربوط به کل جامعه بشری و انسانی هست. این شهدا برای همه انسانها عزیز و ستودنی هستند و نباید بحثهای گروهی و جناحی به این موضوع ربط داده شود.
  • حامي A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    50 3
    اگه داغ ديدي و غصه داري اگه بخاطر شهدا اومدي براي كي عربده مي كشي . براي چي توهين مي كني ؟. چرا فقط ياد گرفين توهين كنين ، يادتون ندادن كه قرار نيست همه مثل هم فكر كنن . چرا فكر مي كنين عين اسلامين و ديگران ضد دين . ؟ مثلا غيرت داري؟؟ غيرت رو شهدا تموم كردن و رفتن . نگرد دنبالش سهمي ازون نمي بري.
  • maxim IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    52 3
    اونایی باید خجالت بکشن که به اینا اجازه دادن مراسم رو مال خودشون بدونن
    • بی نام IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      33 0
      مقصر اصلی وزیر مکشوره که کاملا ضعفش مشهوده ؟ معلوم نیست چرا می ترسه
  • محمد A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    6 2
    سلام با این کارها به نظرم در راهپیمایی های بعدی تعداد کمتری می آید چون سیاسیش کردن چرا بعضی با این کارها تفرقه ایجاد میکنن خدایا همه عاقبت به خیر بشن
  • عبدالله امیری A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    14 2
    اینک اما عده ای اتش شدند بعدکوچ کوه ها ارش شدند. باز هم شهدا شرمنده ایم که مراسم تشیع پیکر شما شده محل نمایش سیاسی. تو کار این دوستان هیچ نکته قابل دفاعی نیست وقتی حضرت اقا بارها از تیم مذاکره کننده حمایت کردند. جلوتر از ولی بودن انجا رواست که،تیر ها را بجان بخری تا نماز بر پا گردد.شهید اوینی
  • امیر حسین IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    13 0
    این رو میگن از احساسات و شور ملی مردم سوء استفاده کردن.قطعا اگر بعدها همچین مراسمی برگزار بشه مردم اعتمادشون رو از دست میدن و دیگه بطور خودجوش شرکت نمیکنن.نگذاریم قداست بچه هایی که بی هیچ چشم داشتی رفتن جلوی گلوله لکه دار بشه.اینا مال همه مردم ایران هستن.درود به روح بزرگوارشون.
  • ارمان ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    15 0
    حافظا مي خور و رندي كن و خوش باش ولي دام تزوير نكن چون دگران قران را
  • بی نام RO ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    20 1
    مصداق استفاده ابزاری از نام پرشکوه شهدا.
  • بی نام A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    12 1
    یک سئوال .آیاافکارشهداقابل تجلیل است یااستخوانهای آنها
  • نادر A1 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    17 1
    همان کسانی که با سلامتی مردم بازی می کنند یکشبه سه هزار میلیارد میدزدند وزمین خواری می کنند.آثار تاریخی را خراب می کنند .حاضرند برای کاسبی های نجومی ومنافع شهدا ومردم وهر چیز دیگری را بازیچه قرار دهند وخودرا در برخی رسانه هامردم بنامند .آنها پشت این قضیه هستند وگرنه شهدا عضو هیچ دارو دسته ای نبودند.شرم بر شما .
  • بی نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    17 2
    نه. معلومه که نه.این ها شهید راه وطن هستن نه شهید راه ایدئولوژی خاص. ننگ بر کسایی که به این شهیدها هم رحم نمیکنن و مصادره شون میکنن. ننگ.
  • بی نام A1 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    8 25
    مگر شهدا جز برای دفاع از آرمانها و سیاستهای انقلابی نظام مقدسمان جان دادند مراسم تشییع شهدا اتفاقا یکی از سیاسی ترین صحنه های کشور ماست چرا که بهترین مجال برای یاداوری اهداف شهیدان است که خوب متاسفانه به فراموشی سپرده شده
  • هاشم A1 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    11 1
    متاسفانه ناجوانمردانه ترين كار حركت زشت اقليتي است كه از هر تجمع و جمعيتي مانند مراسم تاسوعا و عاشورا و شب هاي قدر ،نماز جمعه و تشييع جنازه شهداي مظلوم سوء استفاده نموده و به زعم خودشان در راستاي اهداف جناحي و سياسي خود بهره برداري مي كنند ولي متاسفانه نمي دانند كه اين حركات سخيف از نگاه تيزبين رهبر فرزانه انقلاب و مردم انقلابي و فهيم كشورمان دور نخواهند ماند.مطمئن باشيم همين شهداء نيز در فرداي قيامت جلو ما را به خاطر اين كارها خواهند گرفت.
  • ناشناس A1 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    11 1
    آنها که رفتند کاری حسینی کردند انها که مانده اند باید کاری زینبی کنند و گرنه یزدیند ای کاش دلواپسان همیشه دلواپس بودند و ایکاش اشتباهشان را از دلشان میگفتند و ایکاش میشد حرفهایشان را باور کرد و ایکاش ماهم برای گفتن حرفهایمان به اندازه انها ازادی داشتیم وایکاش میفهمیدند که رییس جمهور این مملکت عوض شده وایکاش میفهمیدند که ادبیات ............دردی را دوا نمیکند
  • 175 IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    9 1
    متاسفم برای افراد به ظاهر دلواپس سرزمینم که درکی از قداست این مجلس باشکوه نداشتند.
  • بی نام A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    14 1
    این دلواپسان با این کارها با آبروی شهدای عزیز بازی کردند. واقعا جای این حرفا و کارا بود؟ متاسفم باز هم شهدا مظلویتشان آشکار شد.
  • بی نام IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    24 1
    سردم دار این دار و دسته یه فرد هفت تیر کشه
  • برادر غواص شهید A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    34 5
    من خیلی متاسفم که برادر محسن رضایی با اینکه میدونست عملیات کربلای 4 لو رفته، ولی غواصان دلیر را فرستاد در دام و تله ارتش ستمگر صدام تا آنها را فدای خواسته های خودش کنه.
  • بی نام A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    9 1
    به هیچ عنوان، خجالت داره
  • بی نام IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    23 2
    عده ای هستن که فکر میکنن ولایت فقیه و شهدا مال اونهاست و هرکس مخالف خودشون باشه رو مخالف ولایت فقیه جلوه می دن هرجا سخنان رهبری به نفع تقویت جناحشون بود میشن سرباز رهبر هرجا نظر رهبر مخالف جناحشون بود میشن سخنگو رهبر و میگن رهبری مظلوم واقع شده نمی تونه نظرش بگه همین ها باعث لطمه زدن به اتحاد و وحدت کلمه هستند.
  • محسن A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    35 0
    نکته جالب همراهی صدا و سیما با این حرکات کاسبکارانه بود کسی هم پیدا نشد از ترکیدن بغض عراقچی هنگام بردن نام شهدا بگه کسی پیدا نشد از حضور بی سرو صدا و بیریای ظریف بگه کسی نگفت شهدا رفتند تا وحدت باشه اما تهمت و دروغ و اختلاس نباشه سوء استفاده از شهدا ممنوع
  • مسعود DE ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    21 1
    من ميگم مراسم جاياحمدى نژاد و يارانش نبود ٨سال جنگ تمام عيار اونقد به كشور خسارت نزد كه اين افراد به ايران تحميل كردن خجالت بكشيد حيا كنيد البته اگه وجدان داريد به شهدا لاقل احترام بذاريد
  • بی نام A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    18 1
    خدا رو شکر که شهدا خودشون دیدن چه کسانی حرمتشون رو نگه نمیدارند
  • داود US ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    19 1
    اینا از هر چی حاضرند سوء استفاده کنند تا مقام و مال دنیا رو از دست ندهند.
  • محسن A1 ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    7 24
    دوستان دارم شهدا. اگر در زمان شما بودم و جنگ بود قطعا" به مملکتم کمک می کردم. حالا هم می خواهم کمک کنم اما نمی دانم چگونه .آن زمان شما به فرمان امام خمینی و خاک و ناموس جنگیدن اما حالا نمی گذارند به فرمان امام خامنه ای گوش دهیم. هر جناح برای خودش برداشت میکند. در ضمن بر اثر بیکاری و فقر از زنم جدا شده ام و بچه هم را از دست دادم
  • آرش IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    20 1
    متاسفم که از پاره های استخوان شهدا هم سو استفاده شد.حتی سخنران و مداح و شخصیت های مصاحبه شونده تلویزیون جناب حداد ؟؟؟ هم اغراض سیاسی موج میزد و انگار که به یک متینگ بزرگ سیاسی آمده بودند.
  • بی نام A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    25 0
    در مملکتی زندگی میکنم که" فقط" اقلیت حق تصمیم گیری و اجازه ابراز عقیده رو دارن.
  • بی نام A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    17 0
    اینا اگه دستشون باشه هر کی غیر خودشون باشه رو از این مملکت بیرون میندازن ، انگار همه چی مال ایناست ، کشور مال ایناست، این شهدا هم مال اینان. فقط هر وقت انتخابات باشه نیاز به عدد و رقم باشه واسه تعداد رای کشور واسه همست.
  • بی نام A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    26 0
    اینها کاسبان تحریم ها هستند. از هر فرصتی برای تخریب استفاده میکنند.جای تاسف داره .شرم میکردید و حرمت این شهدای مظلوم را نگه میداشتید.
  • بی نام IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    14 1
    واقعا آدمایی که واسه منافع خودشون حرمت میشکنن واگذارشون به خدا میدونم نظرمو منتشر نمیکنی.
  • بی نام IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    12 0
    واقعا وقتش نشده است با اربابان زور و صاحبان میتینگ ها که همه می دانیم کیستند برخورد قانونی بشود. عدم برخورد با این وقایع که همه می دانیم نه به اسم شهدا بلکه فقط جهت مصادره شهدا اقدام به این حرکت ها می کنند ، نشاندهنده ضعف دولت بویژه شخص وزیر کشور است
  • بی نام A1 ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    15 0
    خجالت داره. واقعاً کار ضعیفیه و این افراد فقط کوچیکی خودشونو نشون میدن.
  • محمود A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    17 1
    اصل موضوع تقدیرازشجاعت وشهامت این دلیرمردان بودولی نشان دادبرگزارکنندگان هدف سیاسی وتخریب مسئولان بالای نظام راداشتند.جای تأسف است که ازاحساسات پاک مردم سوء استفاده میشود
  • على RO ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    20 0
    به نظر من اين بهره بردارى سياسى ناشيانه كه ناشى از بى خردى و خودخواهى خجالت آور اجرا كنندگانش است، عميقاً توهين به شهداست. خواستند فضاى شديداً عاطفى مردم با بچه هاى شهيدشون رو سياسى كنند غافل از اينكه خبر ندارند زمان جنگ اينجور چيزها هيچوقت سياسى نبود. شهيدها خب از همين مردم بودند، اون موقع مردم واقعا معنى اش مردم بود و اينجا تو قلب مردم احترام داشت الان هم به احترام همين غواصان نازنين، كسى توجه خاصى نكرد و اگر هم كرد به نشانه تاسف از اين بى ادبى بود. شگفت زده ام كه اينها مگر بزرگتر ندارند. از طرفى فكر مى كنم اونقدر حركت با هر معيارى بد بود كه آدم به چهره اصلى اين ها پى ميبرد. بالاخره كار ميده دستشون.
  • بی نام IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    44 3
    برادر محسن شما که مراسم تشییع پیکر های پاک این جوانان را با میتینگ انتخاباتی اشتباه گرفته بودی ، آیا وقت اون نشده که بگی چه کسی عامل شکست ما در عملیات کربلای 4 بوده؟ آنهم در عملیاتی که شما فرمانده ارشد آن بوده اید؟ آیا شما باید خجالت بکشید یا تیم مذاکره کننده؟؟؟؟؟؟
  • 175شهید غواص A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    26 3
    واقعا متأسفم بخاطر سوءاستفاده بعضی ها از شهدا و احساسات مردم چون دیروز مردم بخاطر شهدا اومدن نه بخاطر شخص یا گروه عده ای قصد دارند حضور مردم را به نفع خودشان تمام کنند....
  • جديدي EE ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    8 3
    خير
  • بی نام IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    15 50
    بنظرم شعار میدن تا تیم مذاکره کننده خون شهدا پیمال نکنه مطمئن هستیم تیم مذاکره کننده داره باج میده برا امریکا
  • بی نام IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    14 55
    روحانی برو کنار تا احمدی نژاد بیاد این همه به مردم فشار نیار
  • فرشاد A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    17 1
    کاش از این شهیدان خجالت بکشیم
  • نصراله مرادیان A1 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    13 9
    از۳۷ سال پیش که به فرمان رهبرکبیرانقلاب در کلیه فعالیت های انقلاب وجنگ وبسیج و.... شرکت کردیم انواع واقسام توطئه هارا شاهد بوده ایم، ولی فکرمی کنم این یکی که از مرموزترین آنهاست، همین توطئه اخیر جداکردن دولت جمهوری اسلامی از نظام جمهوری اسلامی است. فکرنمی کنم عده ای بتوانند طولانی مدت این کاررا که عبارت است از توهین به دولت ومقامات دولتی است ادامه دهند وبااین روش سنگ روی سنگ بند نخواهدشد وپای مقدسات دیگرهم به میان خواهدآمد. انشاا... این چنین مباد
  • یاسینی A1 ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    37 1
    دیروز پلاکارد اورده بودن که مراسم اعتراض به حضور بانوان در مسابقات مردان فلان روز و ساعت بعد خودشون از رو ناموس مردم زن و دختر و خواهر مردم رد میشدن به هر طریقی که برن جلو خودشونو برسونن به تابوت شهدا ... برادر دلواپس . از دیروز دلواپس اخرت خودت باش
  • بی نام IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    5 28
    اتفاقا همونجا جاشه
  • بی نام EE ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    5 6
    بعضی ها به خاطر فوکول و لباس موبایل پدر و مادر رو نقره داغ می کنند اونوقت این جور آدما می تونند از کشور دفاع کنند یه ذره به ظاهر افراد نگاه کنید خیلی چیزها دستگیر ادم می شه البته همیشه استثنا هم هست
  • A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    5 23
    بله ما نه با امریکا سازش میکنیم و نه تسلیم میشویم فقط نبرد شهدا شرمنده ایم که دکتر ظریف با قاتلانتان میخندد و خوش و خندان است
  • بی نام IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    16 0
    شهدا متعلق به طیف خاصی که الآن خیال می کنند به اون ها مربوطند مربوط نمی گردد. شهدا متعلق به همه ی آحاد مردمند.این رو چه جوری باید به این ها فهموند؟
  • بی نام A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    5 20
    خبر آنلاین بد جوری داری می سوزی معلومه این حضور مردم و اینکه نمی خداهند زیر بار زور برند و به مذاکر کنندگان اخطار جدی دادند اصلا برات خوشایند نیست حالا بسوزززززز
  • امين ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    25 2
    اينها همان دلالان تحريم هستند
  • سعید A1 ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    6 2
    متاسفم برایشان که همه جا را میتینگ سیاسی میبینن. برای من جالبه ما الان با عراق که فرزندانمون رو شهید کرده برادر شدیم و از امریکا انزجار داریم .
  • علی IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    11 2
    این جماعت با خون شهدا کاسبی می کنند
  • گمنام IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    28 2
    دلواپس حیا کن مملکتو رها کن
  • محمود A1 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    23 3
    نه واقعا نه، دلواپسان فقط دلواپس مذاکرات و رفتن خانم ها به ورزشگاه هستند، به هموطنان خودشان نگاه کنندچقدر مشکل اقتصادی دارند فقر بیکاری و....اگر خون ایرانی دارید دلواپس همه چیز باشید ..شاید هم سیرید یا شاید ...؟..
  • بی نام ES ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    7 2
    تعداد واقعی این دلواپسا همون ده بیست نفری که رفتن جلو وزارت ورزش برای همین مجبورن از این فضاها سو استفاده کنن تا به مقاصدشون برسن...
  • شمس تبریزی A1 ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    10 30
    البته اگه منظورتون از رفتار جناحی موضوع هسته ای هست باید عرض کنم که موضوع هسته ای یه موضوع ملی هست و با موضوعات سرزمینی تقریبا برابری میکنه. این شهدا برای دفاع از سرزمین و منافع ملی جان خودشون رو از دست دادن و عزیزانی چون احمدی روشن و علیمحمدی هم برای همین موضوع به شهادت رسیدن و باید از دستاوردهای هر دو گروه پاسداری کرد. من موضوع هسته ای را موضوع جناحی نمیدونم و فکر میکنم مطرح کردن شعار در این رابطه در مراسم تشییع خوب هم بوده. کسی به دولت محترم جناب روحانی اصلا توهینی نکرده که شما به خودتون گرفتین. عزت زیاد و زنده باشین
  • بی نام IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    14 2
    خجالت داره
  • بی نامی از انگلیس A1 ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    11 3
    اقای دلواپس لطفا از این سوع توهمات دلراپس بگش، لطفا
  • نميدونم ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    10 3
    هركسى از جمله خودم براى روح پاك شهدا رفتيم وهمبستگي و برادرى نه براي كارهاى دولت
  • حسن خلفی A1 ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    13 4
    متاسفم که یه گروه سیاسی که همه میشناینشون دارن دست به هر کاری میزنن تا تو انتخابات مجلس بعدی رای جمع کنن اونم با تخریب دولت فعلی...به شما بگم که متاسفانه عده ای بی منطق دم از سخنان رهبری میزنن ولی خودشون اولین کسی هستن که فراموش میکنن...تا زمانی که رهبر مملکت از دیپلماسی حمایت میکنه ما هم باید حمایت کنیم...دوستان دوران جنگ و دعوا تموم شده و الان حرف اول رو سیاست مداری و کیاست میزنه
  • بی نام A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    12 31
    جالبه بيشتر ادمين هاي خبرانلاين حتي بازديد تيم واليبال امريكا از برج ميلادرا با كامنت هاي سياسي وجهت دار ميبينندولي اينجا از سياسي شدن مراسم انتقاد ميكنند ظاهرا يك جاي كار مشكل داره و زياد دلتان را به اين كامنتها خوش نكنيد ، حذف نكن خبر
  • حسن A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    4 2
    متاسفانه این افراد برای خریدن دنیای خودشان حاضرند همه چیز را بفروشند حتی با خون این عزیزان نیز معامله می کنند
  • بی نام ID ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    2 5
    اینها مردم بودند و هستند شما راست می گویید هوادارنتان بیایند در مراسم دینی و انقلابی شرکت کنند چگونه است وهواداران دولت در مراسم کنسرت و آواز رفتار سیاسی دارند ولی در رحت حضرت امام ره در مراسم دینی حضور ندارند؟؟
  • بهرام RO ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    26 3
    بايد هم درهرمراسمي دلواپسي خودشان را اشكارا نمايان كنند چون جديدابا اعلام اسامي ياران قديمي مثل رحيمي/بقايي/مرتضوي و.......دلواپسي شان براي بقيه اسامي هابيشترشده است.
  • بی نام A1 ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    6 2
    امروز رفتم اپاراتی. اپارتچیه پدر دو تا شهید بود. وقتی در مورد این شهدای گرانقدر صحبت می کرد, اشک تو چشماش جمع شد و گفت اینا هم مثل پسرای من هستن. اینا برای حفظ دین اسلام و ممکلت رفتن. این بنده خدا به دنبال ارمانشه. ایناهم به دنبال جبهه گیری های جناحی خودشونن که اصلا جز حفظ منافع خودشون سودی برای ایران و اسلام نداره. ببینید کدومشون بچه هاشون جبهه بودن....
  • بی نام A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    5 2
    شخصا واقعا دلم میخواست در این مراسم و مراسم های اینچنینیدر گذشته شرکت کنم ولی هیچوقت تابحال شرکت نکرده ام دقیقا به همین دلیل: سوءاستفاده ی سیاسی تبلیغاتی و شعارهایی که بهشون اعتقاد ندارم. راستی چرا باید در سایت شما نظر بدم؟ هرجا دلتون بخواد بخش نظرات رو میبندید و هرچجا دلتون میخواد یه مطلب جداگانه اختصاص میدید فقط برای نظرات ما؟
    • بی نام A1 ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
      1 1
      دارای تناقضی، میگی چرا باید نظر بدم و بعد نظر میدی ....
  • بی نام A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    15 2
    به عنوان یک ایرانی آنقدر از قلدر بازی عده ای معلوم الحال ناراحت نیستم که از سکوت بی معنی رئیس شورای امنیت ملی کشورم ناراحتم، من از مماشات مجری قانون اساسی در برابر عده ای قانون گریز ناراحتم، از فردی که انتخابش کردم که این بازیها خاتمه یابد ناراحتم، از اینکه به وزیر عزیزی که در خط مقدم با دشمنان کشورم دست و پنجه نرم می کند و اینگونه در هر زمانی به هر بهانه ای بر او می تازند ولی رئیس هیئت دولت فقط با سخن آنها را محکوم می کند ناراحتم، جناب رئیس جمهور برای ایجاد نظم بنا دارید کی وارد عمل شوید؟ کلید تدبیر شما برای مشکلات داخلی کجاست؟کلیدی که ظاهرا در داخل از بستن در بروی خودسران عاجز است. فقط گله خودسران را ساکت نمیکند وقت عمل رسیده است. ما سوئ استفاده از شهدایمان را بر نمی تابیم.
  • کمال تعهدی A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    13 2
    از سخنرانان معلومه که سیاسی است همه تندرو و دلواپس هستند
  • ایرانی IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    15 2
    اینان دلالان تحریمند که نان نشان در دعوا ست ننگتان باد
  • بی نام RO ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    3 22
    سلام اولا :::قال معصوم {ع}فرمودند درست سوال کردن خود نصف پاسخه لطفا هر کسی که منصف هست یه نگاهی به طرز سوال کردن خبر انلاین بدازه چون به گونی سوال شده که در اون القا میکنه که شما چطوری پاسخ بدید دوما شما که جار میزنید شهدا رو دیگران غصب کردن کجا بودید مگر نه این است که جز اقای نهاودیان کسی دیگری از دارو دسته شما حضور نداشت ایا میدانید بسیاری از شما ها دارای تفکر بی اهمیتی به شهدا دارید و معتقد هستید که اون ها دیگر رفته و کشنه شده اند و به همین دلیل از امدن به تشیع پیکر شهدا ابا دارید
  • بی نام A1 ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    15 3
    آیا مراسم تشییع شهدای غواص جای رفتار سیاسی و جناحی است؟ بله، مدت هاست که بدین گونه بوده اما دیروز حضور مردم از افکار و گرایشهای مختلف باعث بر هم خوردن این عادت شد کاش همیشه همه بیان باشن حضور داشته باشن
  • بی نام A1 ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    3 2
    نه تو این مراسم باید از مقام شهدایی تجلیل بشه که جانشون رو دادند تا کشور امن باشه نه برخلاف صحبت های رهبر به دنبال تفرقه بین مردم باشن.سخنرانش جناب حاج سعید.. برعلیه روسای جمهور فقط توهین میکنه.علیه لاریجانی هم حرف زد.واقعا جای تاسف داره.مگه آقا نگفتن همدلی ملت و دولت.این عده معدود رو باید وزارت کشور دستگیر کنه.
  • بی نام A1 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    5 11
    دوستان از روی شهدا خجالت زده نیستید؟ که با کامپیوتر ساخت غرب و اینترنت ساخت غرب و با مرورگر آمریکایی یا گوشی های هوشمندی که تماما دارای سیستم عامل های آمریکایی هست میاید و اینجا نظر میدید؟
  • بی نام A1 ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    6 3
    ترجیح منافع زودگذر جناحی بر منافع ملی
  • شهرام A1 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    5 3
    همه شهدا چه غواص و چه .... همگی برای مردم عزیز و مکرمند. این عزیزان از میان همین مردم رویش نموده و متعلق به همه صنفها و تشکلها میباشند. مصادره این عزیزان جنّت مکان و موج سواری گروه و تشکلّی خاص در این آب گل آلود نه به نفع آن تشکلّهاست ونه به سود مردم و نه در راستای منویات مقام معظم رهبری...
  • عباس IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    7 3
    كارى نداره ، از خانواده شهدا بپرسيد اگر در جامعه دلواپسها ٤ درصد طرفدار دارند ، دربين خانواده شهدا ٤ صدم درصد هم طرفدار ندارند من با چندين خانواده شهيد حتو خانواده اى با سه شهيد در ارتباطم و واقعا يكى از آنها طرف اينها نيستند
  • عباس IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    4 4
    شکرخداکه خدا ی بز رگ اینا رو بادست وزبان خودشون رسواومفتضح میکنه شهداهم خوب جوابشونو دادند
  • نیما A1 ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    4 3
    گفته مي‌شد: « هر كه با ما نيست با ما دشمن است» گفتم: آري، اين سخن فرموده اهريمن است اهل معنا، اهل دل، با دشمنان هم دوستند، اي شما، با خلق دشمن قلب تان از آهن است؟
  • موسوی از ایران اسلامی A1 ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    6 2
    برادران شما اصل موضوع که اقدام وحشیانه و غیره انسانی رژیم صدام رو رها کردید و به چی چسبیدید واقعا به شهادت رساندن تعدادی اسیر با دست بسته چه توجیهی میتونه داشته باشه ،این اقدام باید در مجامع بین‌المللی پیگیری شود ،بنظر بنده قهرمانان واقعی اینان بودن خداوند با سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشورشان بفرماید. یا حَقّ
  • ابراهیم A1 ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    5 5
    با توجه به شعار سال که به فرموده مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی می باشد بر همه لازم است این موضوع را رعایت کنند. اما در این مراسم گروهی ضد ولایت شعارها و صحبتها و مداحی هایی کردند که این عملشان زیر پا نهادن دستور رهبری بود و دستور ولی فقیه را بی ارزش و بی محتوا نشان دادند. پس در جواب می توانیم به همه ی شعار گویان ، حاملان پلاکارد، سخنران و مداح مراسم با صدای بلند بگوییم ، مرگ بر ضد ولایت فقیه ، مرگ بر خوائن ، مرگ بر بیگانه
  • حسن وفایی A1 ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    4 1
    مشاهده شرایط تبلیغی سازمان یافته و جهت دار روز همراهی سیل عظیم مردم شریف و غیرتمند ایران اسلامی با شهدای بازگشته به میهن که جز برای تحکیم عهدی ماندگار با کاروانیان عاشورایی نیامده بودند مرا و همسرم فرزند جانباز آقا محمد ، خواهر زاده شهید حاج حسن و خواهر شهیدان احمد و زمان ملکی را نیز بسیار آزرده خاطر کرد ایکاش تمامی آنانی که لحظات همجواری و هم نفسی با شهدای معظم را فرصتی برای ابراز کینه و عداوتی تمام ناشدنی با دیگر فرزندان کشورشان دانستند لحظاتی نیز تأمل کنند که چه کردند.
  • علیرضا IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    10 4
    نه جنگ، نه شهدا، نه اسلام، نه قرآن ، نه انقلاب، نه امام خمینی و یاران باوفایش و.... هیچ کدام سیاسی و جناحی نیستند ولی افسوس که خیلی ها ارزش این چیزها را پایین آورده اند وابزاری برای استفاده از خود می دانند آیا شهیدی که دست بسته زنده بگور شد به جز برای سرزمین و مردمانش چنین ظلمی را تحمل نموده تا حالا عده ای از آن سوء استفاده بنمایند؟ پناه ببرید به خدا و از عقاب این اعمال بترسید زیرا که خداوند عادلترین داورهاست زشت می باشد اینکارها کاش یک بار دیگر انقلاب و جان فشانی های مردم را مرور کنید بگردید و تنها به فکر مملکت و مردم باشید برای آیندگان این حرکات شما جای سوال دارد و مدیون خون شهدا می باشید
  • فاتینا IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    8 2
    نمیدونم این آقایون دلواپس و پیروان آنها که بلندگوهای بزرگ در اختیارشون هست بر چه منطقی رفتار میکنن؟ اینهمه هجمه علیه دکتر ظریف در مراسم گل های پرپر برگشته به کشور چه مفهومی داره؟؟ مگر کشور حکومت استبدادی داره که همه چی گردن دکتر ظریف میفته؟؟؟ آقای دکتر ظریف نماینده و حافظ منافع کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است و این یعنی که رهبری معظم بارها حمایت خودشونو از ایشون و تیم هسته ای اعلام کردن ...این افراد که در همچین مراسمی عقده گونه رفتار میکنن و دم از حمایت از ولایت فقیه میزنن اینان کسایی که در دوره آقای احمدی نژاد به ولایت فقیه پشت کردند و کمترین اعتنایی به سخنان رهبری داشتن و کار خودشان را بر منطق مکتب حجتیه پیش می بردند.... جای بسی تاسف.....
  • بی نام RO ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    19 6
    اشکالی نداره هر چی این رفتار های تخریبی توسط انها علیه اقای ظریف بیشتر بشه، ایشون محبوب تر میشن نزد مردم
  • کاشیان A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    9 20
    مرگ بر آمریکا تا ابد
  • بی نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    3 12
    ما باید بر علیه ظریف شعار بدیم چون اون به امریکا داره باج میده همین امریکا هست که جوانان ما به شهادت رساند ما بجای باج دادن و خنده کردن به امریکا باید بزنیم تو دهان امریکا مر گ بر امریکا
  • عباس IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    6 0
    تمام این شهدا سربازان این آب و خاک هستند نباید با جناح بندی های سیاسی از مسیر اصلی که همانا مسیر شهدا است خارج شویم
  • رسوائیان A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    6 5
    خیلی حال کردم،دمتون گرم شهدا،یه دفعه بعد ازاین همه سال،اونم توی این وضعیت،باحضور خودتون خلیی چیزهارو دوباره زنده کردید،اگه که یه عده خودشون رو زدن به خواب ولی شما کار خودتون روکردید،بازم دمتون گرم
  • عباسی A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    0 2
    فقط میتونم بگم " موج سواری روی خون شهدا"
  • حبیب IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    2 0
    بخدا دلم شکست وقتی این شعارهارو شنیدم واون صحنه هارو دیدم سخنرانی روگوش کردم مداحی رو شنیدم هیچکدوم برای اون شهدای مظلوم نبود من خودم ازرزمندگان جبهه ها بودم با اونها شبها تو جبهه ها رازونیاز کردم ازنزدیک باهاشون زندگی کردم ، بخدا قسم هیچکدام راضی به هیچ یک ازاین حرکتها نبودند ، چقدرارزون این شهدا ی مظلوم رو خرج کردید ، دست همه نظام درد نکنه
  • بی نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    2 6
    اگه به نظرت مرگ بر امریکا شعار سیاسیه که باید یه دور از اول اصول انقلاب رو بخونی . این شهدا رو محل عملیاتیشون رو امریکا به عراق لو داده بود . این شمایید که مرگ بر امریکا رو شعار سیاسیی میدونید و دنبال ننگ هستین . خبر انلاین خودت رو اصلاح کن برادر .
    • رامین IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
      3 2
      عزیزم، شعار مرگ بر آمریکا تا وقتیکه احساس آقایی میکنه سر جایش هست ولی منطق و دین و ولایتمداری حکم میکنه پیرو رهبر و پشت سر ایشان باشیم نه اینکه خودمان را همه چیزدان بدانیم ایشان با قدرت پشت تیم مذاکره کننده هستند و من افتخار میکنم به عنوان یک فرزند شهید حامی این تیم باشم. تا رهبرم هست خیالم راحته. تو هم خودت رو اصلاح کن برادر
  • نادر A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    3 1
    توهین میکنم .تهمت میزنم .سو استفاده جناحی می کنم پس هستم.
  • اسماعیل A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    2 0
    دوستان وبرادران عزیز شماها اگر دقت کرده باشید می بینید که کسانی که واقعا مخالف برنامه هسته ای هستند اکثراً کسانی هستند که در این اختلاس ها نامشام است و یا دور بری اختلاس کنندگان هستند من خودم دیدم که اکثر شهدا کوش بفرمان امامشان بودند حالا این دلواپسان چی میگن فقط خودشان می دانند وقتی که رهبر معظم انقلاب از این دیپلماسی حمایت می کنند این دلواپسان این وسط چی میگنن خدا داند. اما این شهدا که بخاطر ما و آینده ما جنگیدن آیا رواست که در روز تشیع جنازه شان این برخورد را کنید واقعا ننگتان باد ننگتان باد فقط به فکر خود هستید ای خوارج های زمان تاریخ از این خوراجها زیاد دیده
  • رامین EU ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    6 0
    آنان که رفتند کار حسینی کردند آنان که ماندند باید کار زینبی کنند وگرنه یزیدی اند.... ملت مسلمان ایران هرگز تسلیم استکبار نشده اند و نخواهند شد آنچه امروز تیم مذاکره کننده ی هسته ای بدنبال آن است احقاق حق ملت ایران و لغو تحریم های ظالمانه است کجای این مطلب زیر سلطه ی غرب رفتن و پامال شدن شرافت ملت است ؟ بهتر است کمی منطقی به مسائل نگاه کنیم تا ببینیم صلاح ملت ایران در چیست .
  • رادین A1 ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    5 0
    مشکل تمکین به قانون توسط هر یک از شهروندان است وقتی در مورد مذاکرات مقام معظم رهبری میفرماین من به این تیم مذاکره کننده هسته ای اطمینان دارم واصول وخط قرمز مشخص اسن ،دلولپسی و خود را جلوتر از رهبری دانستن مردود میباشد. و شهدا عزیز تر والاتر از این هستند که عده ای برای بروز مقاصد جناحی خودشان از این عزیزان خرج کنند. چرا در این مراسم چیزی در مورد احتلاس های 8 ساله دولت گذشته حرفی نزد وان را محکوم نکد ؟ مگر بیتالمال طبق روایات مهمترین چیز دراسلام نیست؟....
  • مهدی از بردستان IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    6 5
    من مطمئن هستم رهبری از ته دل به تیم هسته ای اطمینان ندارند اینی که میگه من اطمینان دارم به تیم هسته بخاطر اینکه اوضاع کشور آشفته و بهم ریخته نشود
    • بی نام IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
      0 0
      اشتباه مثبت دادم .
  • محمد IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    1 0
    این افراطیون برای رسیدن به هدفشون به هرکاری دست میزنند حتی توهین در مراسم شهدا به رییس جمهور میگن اگه مردی برو هور به رییس مجلس میگن خاک بر سر و بی غیرت توهین در آیین افراطیون امری حلال است
  • یک ایرانی A1 ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    0 0
    فعلا که عده ای مراسم را میدان تاخت وتاز جناحی وباندی کرده اند وهیچ قدرتی هم مانع نمیشود اینان به حدی خاطر جمعند که هر کاری دلشان بخواهد می کنند ونیک میدانند که هیچ اراده ای نیست که سرجایشان بنشاندشان
  • بي نام A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    9 0
    به عنوان كسي كه عزيزترين اعضاي خانواده اش را در جنك تحميلي از دست داده،به عنوان فرزند شهيد،خواهر شهيد،خواهرزاده وبرادرزاده شهيد،رفتار زشت و ناجوانمردانه گروه به اصطلاح دلواپس را در مراسم تشييع شهدا محكوم. ميكنم مراسم تشييع شهدا جاي تسويه حسابهاي سياسي نيست اين بي حرمتي محض به جايگاه شامخ اين عزيزان ونمك پاشيدن به زخم خانواده هاي آنان است وقتي تصاوير اين مراسم را از تلويزيون ديدم قلبم براي مظلوميت اين شهدا به درد امد كه چگونه عده اي از معصوميت وصداقت اين عزيزان براي رسيدن به خواسته هاي حزبي وسياسي خود سو استفاده ميكنند من تريبوني در دست ندارم كه نظرم را به گوش مسولين برسانم ،اما از همين جا ميخواهم اعلام كنم كه خانواده شهدا از اين سواستفاده هاي ابزاري از نام شهيدانشان واز نام خودشان خسته
  • hamed IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    2 0
    همین کارای افراطی و غیر ملزوم که چهره اسلام و بسیجی و خراب میکنه و زننده.... نکنید ترو خداااااااااااااا ، منم عاشق ایران . اسلام و رهبرمم اما از این کارا نکنید..... جلوی وزارت ورزش تجمع کردن دیگه اخرش بود ، با چه فهم و درکی از اسلام این کارو کردین اخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مهدی بوشهر IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    3 1
    خانواده ای شهیدی به دولت روحانی که داره خون شهیدان پایمال میکنه اعتراض نکنه از خانواده شهید نیست برنامه هسته‌ای رو که با خون شهدا ساخته شده بود داغون کرد
  • بهنام A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    4 1
    چطور اين دولت به دلواپساكه اقليت كمي ازمردم ايران هستن اجازه ميده انقدرچوب لاچرخ اين دولت كنند؟ چرا از اين ملت نميخواد يه روز طرفداران توافق هسته اي به خيابون بيان
  • مهدی IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    4 1
    بله دقیقا برسر پیکر آنها باید هدفشان را فریاد زد
    • بی نام IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      1 0
      هدف این شهدا رو هم حتما شما فقط میدونی؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      1 2
      موافقم ما فقط منتظر يه اشاره هستيم تا بساط هر چي آمريكايي هست برچينيم
  • بی نام IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    4 0
    خبرآنلاين محافظه كاري رو بذار كنار و كامنتم رو پاك نكن. من فقط يك سوال دارم.اگر جناح ديگه اونجا شعار ميدادن هم انقدر بي تفاوت باهاشون برخورد ميشد؟ گرچه هيچ جناح ديگري به خودش اجازه نميده حرمت شهدا رو اينطور زير پاش بگذاره.اونروز دلم به حال مظلوميت اون شهيدا سوخت.اون مراسم براي هركي بود براي اونها نبود.
  • رضا A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    2 0
    زمانی که طبل های جنگ به صدا در می ایند مردها از نامردها جدا می شوند.
  • امیرحسینی A1 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    1 0
    ببخشید دوستان چند تا از نظرات رو خوندم سطح تفکر دوستان جای تقدیر داره افتخار میکنم که مردم کشورم میفهمن ولی متاسفم که نمیتونن کاری بکنن... ماها هر چقدر هم با مسائلی مخالف باشیم بازم کاره ای نیستیم کی به نظر ما گوش میده؟
  • ثبت شرکت A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    جالبه