نماینده ولی فقیه در استان قزوین: نماز جمعه ها باشکوه بیشتر برگزار شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید همت کنیم تا نماز جمعه ها با شکوه بیشتر برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در استان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهر خاکعلی به برپایی باشکوه تر نماز جمعه ها در سطح استان تأکید کرد و اظهار داشت: مسئولان امکانات مورد نیاز برای برگزاری با شکوه تر نماز جمعه را فراهم نمایند.


وی در خصوص تغییر امام جمعه شهر خاکعلی بیان کرد: بر اساس سیاست های ستاد نماز جمعه، حکم امامان جمعه سه ساله است و پس از پایان دوره سه سالها تغییرات بوجود آمده امری عادی است


در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین اسحاقعلی بیگدلو امام جمعه سابق شهر ارداق به عنوان امام جمعه جدید خاکعلی معرفی شد و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری تقدیر شد.
در حکم معارفه امام جمعه شهر خاکعلی آمده است

بسمه تعالی

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای اسحاقعلی بیگدلو "دامه افاضاته" ضمن تقدیر و تشکر از جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای علی اکبری "دامه توفیقه" امام جمعه سابق، بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و تأیید حضرات آقایان علمای اعلام، جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای به سمت امام جمعه بخش بشاریات، خاکعلی منصوب می شوید. انشاالله ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خونبار ملت شریف ایران دارند آشنا ساخته، به وحدت و همبستگی دعوت کنید و از تفرقه و اختلاف بر حذر دارید. امید است روحانیون معظم، اهالی محترم به خصوص ارگان ها و نهادهای انقلابی فرصت را مغتنم دانسته و همکاری لازم را در هر چه باشکوه تر نماز جمعه در محل با جنابعالی داشته باشند. از خدایتعالی موفقیت همگان را مسئلت داریم.

والسلام و علیکم و رحمه برکاته

سیدرضا تقوی

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427302

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =