۰ نفر
۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۴

کنترل و نظارت بر رعایت قیمت های مصوب، نصب برچسب قیمت و ارائه فاکتور از جانب تولید و عرضه کنندگان کالا و یا ارائه هر نوع خدمات به مشتریان از جمله اهداف مهم این طرح است.

برنا نوشت:

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام کرد، با توجه به فرارسیدن سال نو و افزایش تقاضای عمومی جهت تأمین کالا و خدمات به مناسبت خریدهای نوروزی و همچنین انجام سفرهای سیاحتی هموطنان، طرح نظارتی ویژه نوروز با برنامه ریزی کاملتر فعالیت های نظارتی، کارشناسی و بازرسی نسبت به پارسال از یکم اسفند امسال به مرحله اجرا در می آید.

این طرح که با نظارت ویژه و مستمر بازرسان سازمان های بازرگانی بر مراکز عرضه پوشاک، کیف، کفش، میوه و مرکبات، نگهداری کالا، سردخانه ها و انبارها و مراکز تفریحی و سیاحتی در سراسر کشور انجام می گیرد تا بیستم فروردین 89 با شدت هر چه تمامتر ادامه خواهد داشت.

علاوه بر استقرار گروه های بازرسی ثابت و سیار در نقاط مختلف، برگزاری گشت های مشترک تخصصی با همکاری سازمان ها و دستگاه های ذیربط همچون سازمان تعزیرات حکومتی و نیز بهره گیری از گروه های بازرسی اصناف به منظور تقویت حضور تیم های بازرسی در مراکز عمده عرضه کالا و خدمات نظیر البسه، پوشاک، آجیل و خشکبار، میادین میوه و تره بار، پایانه های مسافربری، اماکن تفریحی، فرهنگی، سیاحتی و زیارتی و نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و ... از دیگر برنامه های اجرایی این طرح خواهد بود.

کنترل و نظارت بر رعایت قیمت های مصوب، نصب برچسب قیمت و ارائه فاکتور از جانب تولید و عرضه کنندگان کالا و یا ارائه هر نوع خدمات به مشتریان از جمله اهداف مهم این طرح است.

ستادهای خبری جهت دریافت شکایت ها و گزارش های مردمی همچون گذشته به صورت 24 ساعت فعال بوده و شهروندان می توانند به منظور مشارکت در بازرسی و نظارت با مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق تلفن 124 سامانه «سابا» گزارش دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 42794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =