رونمایی نخستین نرم افزار جامع طرح‌های دریای مازندران در نوشهر

در این مراسم با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ، امام جمعه نوشهر ، فرمانداران نوشهر و چالوس از نرم افزار جامع طرح‌های دریای مازندران رونمایی شد

به خبرگزاری خبرانلاین منطقه استان مازندران معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران در کارگاه آموزشی مدیران طرح‌های ساماندهی دریای سراسر مازندران که در ساحل سیترای این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه جامعه ما جامعه‌ای الهی‌ است، اظهار کرد:‌ در حوزه طرح‌های دریای مازندران باید به امور فرهنگی توجه ویژه‎ای شود و با این هدف حرکت کرد.

علیرضا یونسی با بیان اینکه مازندران از مواهب طبیعی و الهی جنگل و دریا برخوردار است و مسافران زیادی به این استان سفر می‎کنند، افزود: در سال گذشته شورای امنیت کشور به‎صورت کتبی اعلام کرد که مازندران در زمینه امنیت دارای شرایط مطلوب‌تری است.

وی با تاکید بر اینکه هنر جان آدمی است، گفت:‌ هر چقدر این موضوع به باطن انسان نزدیک‌تر باشد، تاثیرپذیری هنر بیشتر است و بنابراین هنر فعالان فرهنگی ضمن پرکردن اوقات فراغت گردشگران، باید بر غنای فرهنگی و خداپرستی آنها بیفزاید و البته این کار سختی است و نیاز به فکر کردن، توجه و تلاش دارد.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: به‌هیچ وجه اجازه نمی‎دهیم در طرح‌های دریا به شرافت و کرامت دین و نیز آرمان‌های ما کوچک‌ترین بی‌احترامی شود.

این مسئول با اشاره به توزیع بسته فرهنگی و نرم‎افزار جامع طرح‌های دریای مازندران به متولیان این طرح‌ها در مازندران، تاکید کرد: ۴ میلیارد تومان برای بازسازی هشت ساحل دریا در قالب طرح دریا در مازندران درنظر گرفته شد که مبلغ ۵ میلیارد ریال دیگر نیز از سوی استانداری و ۵ میلیارد ریال هم از سوی شورای شهرستان تأمین شد.

یونسی در پایان با تاکید بر حفظ امنیت و آرامش در سواحل مازندران، خاطرنشان کرد: هر کس بخواهد در امنیت و آرامش سواحل مازندران اختلال ایجاد کند، به‌شدت با او برخورد قانونی و حتی به دستگاه قضایی نیز معرفی می‌شود.

در اين مراسم با حضور معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران ، امام جمعه نوشهر ، فرمانداران نوشهر و چالوس از نرم افزار جامع طرح‌های دریای مازندران رونمايي شد

این نرم‎افزار از سوی اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران طراحی و در اختیار متولیان طرح‌های دریا در سراسر استان مازندران قرار گرفت.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =