عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از ادامه جلسه نمایندگان سوال کننده با آخوندی در روز سه‌شنبه هفته جاری خبر داد.

منصور آرامی، عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به جلسه نمایندگان سوال‌کننده از عباس آخوندی که عصر امروز یکشنبه ۳۱ خردادماه در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: وزیر راه و شهرسازی عصر امروز سه سوال نمایندگان را پاسخ داد و ادامه این جلسه به سه‌شنبه هفته جاری موکول شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین وی درباره سوالاتی که عصر امروز از آخوندی پرسیده شد، اظهار کرد: سوال نخست درباره تعهد دولت برای یک بند قانونی در خصوص ارائه بلیط نیم‌بها توسط بخشی از شرکت‌های خصوصی هواپیمایی، راه‌آهن و کشتیرانی به ایثارگران بود که وزیر راه و شهرسازی به آن پاسخ داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس درباره دومین سوالی که از آخوندی پرسیده شد، گفت: ارائه گزارشی بر اساس تبصره ۴۹ آیین داخلی مجلس، سوال بعدی نمایندگان بود. بر اساس این تبصره نمایندگان در صحن علنی سوالی را درباره مشکلات مسکن پرسیده بودند که وزیر پاسخ این سوالات را داد.

به گفته آرامی، توضیح درباره ابهامات قرارداد خرید واگن سوال سوم نمایندگان بود که آخوندی به آن پاسخ داد.

وی درباره فضای عصر امروز جلسه نمایندگان کمیسیون عمران با آخوندی گفت: فضای کمیسیون عمران مجلس نسبت به عملکرد وزیر راه و شهرسازی مثبت است و امیدواریم تا روز سه‌شنبه این هفته به نتیجه مطلوب‌تری دست یابیم.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    مسکن مهر پردیس چی شد تا کی انتظار بکشیم