۰ نفر
۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از جمع آوری 117 میلیاردو365میلیون ریال زکات طی سال 93 در استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني (ره) استان قزوين، هدایت صفری در نشست تخصصی زکات در روستای رزجرد بیان داشت: در استان قزوین نزدیک به117 میلیارد و365میلیون ریال زکات طی سال 1393 جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: استان قزوین به نسبت ظرفیت هایش در حوزه زکات چون نگینی می درخشد مردمی که فرزندان خود را برای حفظ انقلاب به جبهه های نبرد حق علیه باطل فرستادند امروز نیز با همان روحیه دینی در عرصه انجام تکالیف دینی و پرداخت وجوهات شرعی پیشتاز هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اضافه کرد: مردم این روستا نیز حضور پر رنگی در مساجد دارند سال گذشته 100 میلیون ریال زکات در این روستا جمع آوری شد که برای این مسجد هزینه شده است.

وی افزود: انتظار این است که در زکات بر موضوع اولویت دادن محرومان و نیازمندان توجه شود و بخش اعظم به نیازمندان اختصاص یابد.

صفری اعلام کرد: انتظار داریم به زکات توجه خاصی شود، در قرآن کریم هم زکات در کنار نماز وقرین آن آورده شده است.

وی توضیح داد: در حال حاضر 370 بیمار خاص صعب العلاج داریم، که نیازمند مساعدت می باشند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین یادآورشد: حال ما برای شکرانه توانمندی و سلامت و برای نعمت هایی که داریم در عرصه کمک به نیازمندان و فقرا همت داشته باشیم و یکی از این همت ها در پرداخت زکات و اختصاص آن به محرومان است.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =