دست زن کلاهبردار در اداره آگاهی رو شد

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری باند جعل سند و فروش مال غیر به ارزش 23 میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در همدان؛سرهنگ رضا زارعي با بيان اين مطلب گفت: فردي در مراجعه به اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي همدان، عنوان کرد، به منظور شروع احداث بنا در قطعه زميني که متعلق به خودم مي باشد به شهرداري و دارايي همدان مراجعه کردم.


وي افزود: نامبرده در اداره دارايي متوجه مي شود که خانمي با جعل مدارک خود را به عنوان مالک زمين معرفي و زمين مذکور را به ارزش 23 ميليارد و 500 ميليون ريال به فرد ديگري فروخته است.


اين مقام انتظامي بيان داشت: در اين زمينه پس از انجام استعلامات مربوطه و جمع آوري اسناد و مدارک لازم و تحقيق از مالک اصلي و خريدار مذکور با توجه به حساسيت پرونده، دستگيري متهمه به صورت ويژه در دستور کار اين يگان قرار گرفت.


سرهنگ زارعي تصريح کرد: در ادامه تحقيقات پليسي مشخص شد آدرس هاي اعلامي از طرف فرد در مراحل انتقال و دريافت وجوه چک هاي تضميني بابت فروش ،جعلي بوده بنابراين با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي سرانجام منزل متهمه شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شد.


وي افزود: متهمه پس از انتقال به پليس آگاهي همدان در تحقيقات فني به جعل سند و فروش مال غير به ديگري با همدستي دو نفر بنگاه دار و شخصي ثالثي اعتراف کرد.


رئيس پليس آگاهي استان همدان در خاتمه بيان داشت: متهمان وجوه حاصل از کلاهبرداري را در چند مرحله در تهران تبديل به سکه طلا و آن را بين نفرات تقسيم کرده اند که با هماهنگي مقام قضائي سه نفر از اعضاي اين باند شناسايي و دستگير و به همراه متهمه با قرار بازداشت به منظور شناسايي همدستان احتمالي ديگر آنها در اختيار پليس آگاهي همدان قرار گرفت.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =