شهردار منطقه 8 قم خبر داد؛ توسعه و تجهیز بوستان غدیر

شهردار منطقه ۸قم از توسعه و تجهیز بوستان غدیر با هدف رفاه حال شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سيد عبداله سليماني با اعلام اين خبر گفت: با هدف ايجاد فضاي ورزشي مطلوب و تامين رفاه حال همشهريان، در بوستان غدير، امكانات و وسايل تفريحي ورزشي جهت استفاده كودكان ، خانواده ها و زائران توسعه يافت.

سليماني گفت: به منظور توسعه ورزش شهروندي و ايجاد فضاهاي مناسب بازي كودكان و قابل دسترس بودن، جهت پياده‌روي و استراحت و گذراندن يك روز كامل در طبيعت، عمليات نصب ست‌هاي ورزشي و تندرستي، وسايل بازي كودكان، آلاچيق، كباب پز و سرويس بهداشتي در اين بوستان در دستور كار قرار گرفت.

سيد عبداله سليماني با اشاره به تجهيز كامل بوستان غدير افزود : براساس برنامه‌هاي پيش بيني شده و با توجه به جمعيت روبه رشد اين منطقه، بوستان غدير نياز اساسي به توسعه مسير پياده‌روي ، نصب ست‌هاي ورزشي و تندرستي، احداث سرويس‌هاي بهداشتي و... دارد

وي در ادامه افزود: تمامي اين پروژه‌ها در سال گذشته در بوستان غدير شروع بكار نموده‌اند و انشاءالله تا پايان سال جاري اين بوستان به يكي از زيباترين و بزرگترين بوستان‌هاي شهر قم تبديل مي‌گردد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: بوستان غدير با توجه به موقعيت جغرافيايي و وسعتي حدود ۱۴۰ هكتار ، يكي از مهم‌ترين بوستان‌هاي اين منطقه مي‌باشد كه به دليل استفاده بسيار زياد شهروندان از اين بوستان درصدد هستيم كه اين بوستان را با تجهيز به اماكن تفريحي ورزشي همچون پيست كارتينگ كه در حال حاضر مشغول بكار مي‌باشد، پارك آبي كه در سال جاري افتتاح خواهد شد و بسياري از پروژه‌هاي ديگر از جمله درياچه مصنوعي، شهر بازي، تالارهاي پذيرايي، زمين‌هاي چمن مصنوعي و سالن‌هاي سرپوشيده چند منظوره، رستوران سنتي و غيره بتوانيم، بخش بزرگي از نيازهاي شهروندان شهر كريمه اهل بيت(س) را تامين نمائيم.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =