روزنامه 19دی: بنایی مخالف اقدامات اخیر استاندار است/استاندار به خاطر لجاجت با بنایی، معاون منصوب کرد

روزنامه 19 دی قم نوشت که تغییرات صورت گرفته در زیرمجموعه معاونت سیاسی استانداری قم که توسط استاندار صورت گرفته، با مخالفت «علی بنایی» معاون سیاسی استانداری قم همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، روزنامه 19 دی که نزدیک ترین رسانه به جریان جبهه پیروان امام و رهبری قم و حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم است، امروز 1 تیرماه در مطلبی با تیتر «تغییرات در معاونت سیاسی استانداری قم» به اقدام استاندار قم در تغییر دو تن از مدیران کل زیر مجموعه معاونت سیاسی استانداری قم واکنش نشان داد.

این روزنامه در مطلب مذکور که در صفحه آخر این روزنامه آمده است، نوشته است:

تغییرات در معاونت سیاسی استانداری قم

استاندار قم طی چند روز اخیر مدیران کل معاونت سیاسی استانداری را تغییر د اد.
در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به نقش و اهمیت معاونت سیاسی استانداری قم، تغییر مدیران کل معاونت سیاسی استانداری بازتاب زیادی در محافل قم داشته است.
گفته می شود این تغییرات علی رغم مخالفت حجت الاسلام و المسلمین بنایی معاونت سیاسی استانداری صورت گرفته است.
پیش از این بسیاری از دلسوزان نسبت به عواقب سوء اختلافات داخل استانداری به آقای صالحی منش هشدار داده و اقدامات انجام شده را خلاف سیاست دولت مبنی بر حفظ ثبات و آرامش در جامعه می دانستند.
اختلاف بین آقایان صالحی منش و بنایی موجب شده است جریان های مخالف دولت، فضای مدیریتی استان را تحت تأثیر خود قرار دهند؛ تا جایی که استانداری قم علت انتصاب معاونت اقتصادی خود را که از مدیران به کار برگردانده شده دوران احمدی نژاد است را با صراحت به خاطر ناراحتی و لجاجت با بنایی ذکر کرده است.
لازم به ذکر است در اخرین تغییر صورت گرفته، استاندار قم در حکمی مهدی رمضان پناهی را به جای عباس شیرمحمدی به عنوان سرپرست امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم منصوب کرد.
پیشتر نیز استاندار قم در حکمی، مرتضی بابایی را به جای حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ذاکری به عنوان سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری قم منصوب کرده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =