برگزاری نمایشگاه گل وگیاه محلات از 24 شهریور

هرساله نمایشگاه گل در این شهرستان موجب حضور هزاران گردشگر و علاقمند به صنعت گل می شود که امسال با یک اقدام جدید برای معرفی جهانی نمایشگاه این برنامه به معرفی برند گل ایران جهانی می شود .

فرماندار شهرستان محلات از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه محلات به مدت چهار روز از 24 شهریور خبر داد .
به گزارش خبرآنلاین سید احمد سجادی فرماندار محلات ، با اشاره به اهمیت معرفی توانمندی محلات به عنوان شهر گل ایران گفت : هرساله نمایشگاه گل در این شهرستان موجب حضور هزاران گردشگر و علاقمند به صنعت گل می شود که امسال با یک اقدام جدید برای معرفی جهانی نمایشگاه این برنامه به معرفی برند گل ایران جهانی می شود .
وی با بیان این که این رویداد فرهنگی بزرگترین و پراهمیت ترین رویداد در استان و مردم شهر محلات است افزود : نمایشگاه گل و گیاه محلات امسال با کمک تولیدکنندگان گل با رویکرد جوان گرایی به مدت چهار روز از 24 تا 28 شهریور برگزار می شود .
سجادی خاطرنشان کرد : این بار قصد داریم نمایشگاه را به دنیا معرفی کنیم تا در دنیا هم ما را بشناسند برای این کار در سیزدهمین جشنواره گل محلات با استفاده از تجربه پدران گل در محلات و اندیشه جوانان تیمی را تشکیل داده ایم تا با برجسته سازی برندهای معروف گل این شهرستان سایت گل و گیاه محلات را افتتاح کنیم .
به گفته فرماندار محلات از سال آینده از چهاردهمین جشنواره ، نمایشگاه گل هر ساله در اردیبهشت ماه که فصل شکوفایی انواع گل ها در طبیعت است برگزار خواهد شد .

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =