تعرفه یکساله استفاده از خدمات هم‌مکانی در مراکز شرکت ارتباطات زیرساخت جهت بهره‌برداری از دیتاسنتر بخش‌های دیگر به تصویب رسید.

تسنیم نوشت: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 215 مورخ 1394/3/3 تعرفه ارائه خدمات هم‌مکانی در مراکز شرکت ارتباطات زیرساخت را بررسی و به شرح زیر تصویب کرد.

1. سقف تعرفه خدمات هم‌مکانی در مراکز شرکت ارتباطات زیرساخت به شرح جدول زیر تعیین می‌شود:

تبصره1: شرکت‌های طرف قرارداد برای استفاده از خدمات هم‌مکانی، به مدت حداکثر 5 روز کاری جهت راه‌اندازی اولیه تجهیزات خود می‌تواند به صورت رایگان با حداکثر 3 کارشناس در سالن‌های هم‌مکانی مراکز شرکت ارتباطات زیرساخت حضور داشته باشند.

تبصره2: حداقل دوره قرارداد برای استفاده از خدمات هم‌مکانی یک سال و به صورت سالانه قابل تمدید است.

تبصره3: تعرفه استفاده از فضا و برق برای سایر خدمات در مراکز شرکت ارتباطات زیرساخت مطابق مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.

تبصره4: استفاده از برق بیشتر از مقادیر تعیین شده در مصوبه، به صورت جداگانه و براساس تعرفه مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات محاسبه و دریافت می‌شود.

تبصره5: شرکت ارتباطات زیرساخت موظف است با هماهنگی قبلی، شرایط تردد نفرات متخصص معرفی شده از شرکت‌های طرف قرارداد خود را فراهم سازد.

2. شرکت ارتباطات زیرساخت موظف است ظرف مدت 3 ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه، خدمات هم‌مکانی را در کلیه مراکز زیرساخت که تقاضای دریافت خدمات هم‌مکانی در آنها وجود دارد فراهم و با رعایت اصل عدم تبعیض و در شرایط رقابتی عادلانه به متقاضیان واگذار کند.

3. تعرفه‌های مذکور صرفا برای ارائه سرویس هم‌مکانی در مراکز شرکت ارتباطات زیرساخت تعیین شده است.

4. شرکت ارتباطات زیرساخت به هیچ وجه مجاز به ارائه خدمات مراکز داده (دیتاسنتر) در مراکز خود نیست.

5. تاریخ اجرای این مصوبه از تاریخ ابلاغ تعیین می‌شود.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =