تبریزی ها نسبت به شایعه حضور قلعه نویی در راس کادر فنی تراکتورسازی واکنش نشان دادند.

خبرورزشی نوشت: سایت‌های تراکتوری در تبریز، روز گذشته که شایعه حضور احتمالی امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در فصل گذشته در تراکتورسازی مطرح شده بود، واکنش تند و منفی به این اتفاق داشتند. یکی از این سایت‌های هواداری، با انتشار عکسی از روز بازی رفت تراکتورسازی-استقلال، مطلب جالبی نوشته بود.
در آن روز، تراكتور تا دقيقه 5+90 از استقلال جلو افتاده بود و داشت بازي را مي‌برد اما اميرحسين صادقي روي اشتباه خالد شفيعي، دروازه تراكتور را باز كرد تا امير قلعه‌نويي از خود بي‌خود شده و پس از دويدن به داخل زمين، پيراهن صادقي را ببوسد كه به تراكتور گل زده است. نظرات و كامنت‌هايي كه در ادامه اين عكس از سوي هواداران آمده بود، قابل تأمل است.

سايت تحليلي ديگري كه بنر يا سرلوحه‌اي با نام و نشان تراكتورسازي و هواداران اين باشگاه دارد، با مرور خاطرات فصلي كه قلعه‌نويي سرمربي تراكتور بود، ماجراي وعده او را بازنويسي كرد. اين ماجرا واقعاً جالب است. قبل از اينكه فصل يازدهم به اتمام برسد، امير قلعه‌نويي سرمربي وقت تراكتور، به كنسرت «رحيم شهرياري» دعوت شده بود. در آن شب، شهرياري از قلعه‌نويي دعوت كرد تا روي سن رفته و چند دقيقه‌اي با هواداران صحبت كند.

وقتي حرف‌هاي قلعه‌نويي روي سن تمام شد، شهرياري از او خواست تا با تراكتور براي فصل بعد نيز قرارداد ببندد كه قلعه‌نويي گفت: «قول مردانه مي‌دهم با تراكتورسازي قرارداد سفيد امضا كنم و در بين مردم خوب اين شهر بمانم.» يك هفته پس از اين كنسرت و آن حرف‌ها، قلعه‌نويي سرمربي استقلال شد تا هواداران احساس سرخوردگي پيدا كنند.

از آن به بعد، محبوبيت قلعه‌نويي نزد هواداران تراكتورسازي رو به افول گذاشت و به كمترين ميزان خود رسيد. در حالي شايعه مذاكره با قلعه‌نويي را مي‌شنويم كه هواداران تراكتورسازي منتظر بازگشت توني اوليويرا هستند و هيچ مربي‌اي را با اين مرد پرتغالي عوض نمي‌كنند اما حالا شايعه حضور مربي‌اي را در تراكتور مي‌شنويم كه در فصل قبل، قهرماني ليگ، جام‌ حذفي و حتي سهميه آسيا را با تيم خوب و پرمهره استقلال از دست داد و دو دربي را باخت.

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =