دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: ۲۰ مدرسه فوتبال و فوتسال در قم مجاز به فعالیت هستند و خانواده‌ها فرزندان علاقمند به فوتبال خود را در مدارس مجاز ثبت نام کنند.

علی احمدی با اعلام خبر فوق، به خبرگزاری مهر، گفت: هیئت فوتبال استان قم از اوایل اردیبهشت‌ماه سال جاری به دنبال ساماندهی مدارس فوتبال بر اساس الگوی آکادمی ملی فوتبال در زمینه فعالیت مدارس فوتبال بود و بررسی کیفی وضعیت مدارس فوتبال و صلاحیت متقاضیان آن را مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: بر این اساس ۲۰ مدرسه فوتبال و فوتسال در قم مجاز به فعالیت هستند و خانواده‌ها فرزندان علاقمند به فوتبال خود را در مدارس مجاز ثبت نام کنند زیرا این مدارس مجاز به شرکت در فستیوال‌ها و برنامه‌های مسابقات و استعدادیابی هستند.

دبیر هیئت فوتبال قم گفت: مدارس آتش نشانی، اتحاد شادقلی، ایرانجوان، افشید، پیام، پارسا، پرسپولیس باقرآباد، خورشید، سیاه جامگان، سفیرگفتمان، سهیل، صبا، عقاب پردیسان، کیان، کریمه اهل بیت، هلال احمر، هما و هنگ در رشته فوتبال و مدارس المپیاد و ارم کیش در رشته فوتسال، مدارس مجاز فوتبال و فوتسال ۹۴ استان قم هستند.

احمدی بیان داشت: مدارس فوتبال و فوتسال بر اساس قانون به صورت ترمی فعالیت می‌کنند و هر ترم آموزشی معمولا شامل ۲۴ جلسه تمرینی است و مدارس فوتبال ملزم به بیمه کردن فوتبال آموزان در چارچوب بیمه فدراسیون پزشکی ورزشی هستند.

وی عنوان کرد: یکی از وظابف هیئت فوتبال، ساماندهی مدارس فوتبال و فوتسال و کنترل صحت عملکرد آن‌ها به شمار می‌رود و بر این اساس، طی فراخوانی که از مدیران مدارس فوتبال داشته‌ایم، مدارک لازم برای اعطای مجوز به تعدادی از مدارس فوتبال و فوتسال دارای صلاحیت جمع آوری شده است.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: فستیوال مدارس فوتبال استان قم نیز با حضور تیم هایی از همین مدارس فوتبال در چند نوبت و در رده‌های مختلف سنی پایین تر از نونهالان برگزار می‌شود که گامی مهم در زمینه استعدادیابی فوتبال در قم به حساب می‌آید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =