معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: باید تلاش کرد که مسئولین حداقل در روز اختتامیه جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی برای کودکان باشند.

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین علی للگانی، در نشست هم اندیشی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، گفت: تلاش تیم اجرایی دهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان در فرهنگ رضوی بر این است که حضور و نقش کودکان و نوجوانان در این جشنواره پررنگ تر و تأثیرگذارتر از پیش باشد.

وی با تأکید بر لزوم آسیب شناسی نه جشنواره گذشته، افزود: اینبار سعی بر این است که تا حد امکان نواقص و آسیب هایی که در برگزاری جشنواره موجود بوده رفع شده و این جشنواره تا حد بیشتری به سطح مطلوب مورد انتظار بنیاد بین المللی امام رضا (ع) نزدیک شود.

کارشناس بخش ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز از جمع آوری تعداد قابل توجهی از آثار اعضای واحدهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد.

فرخنده شهریاری با تأکید بر اینکه فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جدایی پذیر نیست، افزود: لازم است داوران جشنواره های گذشته نشستی به منظور جمع بندی، آسیب شناسی و ارائه راهکار برای جشنواره دهم داشته باشند.

گفتنی است، دومین نشست هم اندیشی اعضای اتاق فکر دهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان در فرهنگ رضوی با کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هفته آینده در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =