تراکتوری ها بدنبال جذب میثم مجیدی/ حضور گردانی در تراکتور کم رنگ شد

مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز بدنبال جذب مدافع چپ ملی پوش تیم استقلال خوزستان می باشند.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، در حال حاضر حضور حبیب گردانی مدافع چپ سرعتی تراکتوری ها در هاله ای از ابهام می باشد و از باشگاه تراکتورسازی تبریز نیز خبر می رسد که ماندن یا نماندن گردانی به تصمیم تونی اولیویرا بستگی دارد.

علت این امر نیز مصاحبه های تند گردانی علیه اولیویرا در هفته های پایانی لیگ برتر می باشد و به همین سبب نیز، تونی اولیویرا در روز های پایانی لیگ برتر گردانی را در لیست خود قرار نداد و خبر می رسد که وی در لیست خروجی مربی پرتغالی برای فصل آتی لیگ برتر قرار دارد.

حال تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای وی باید یک جانشین خود بیابند و در صورت نماندن گردانی در این تیم، وجود یک مدافع چپ قدرتی و سرعتی در این تیم لازم می باشد.

از باشگاه تراکتورسازی تبریز نیز خبر می رسد که مسئولان این باشگاه بدنبال جذب یک مدافع چپ سرعتی می باشند و مهرداد جماعتی و میثم مجیدی مدافعین فولاد و استقلال خوزستان، در تیررس تراکتوری ها می باشند.

حضور جماعتی در تراکتورسازی مشخص نیست که به گزارش منابع آگاه، وی از تیم پرسپولیس تهران نیز پیشنهاد جدی دارد و حضور وی در تبریز کاملا مشخص نیست.

به همین علت مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز بدنبال رایزنی و توافق با میثم مجیدی مدافع چپ تیم استقلال خوزستان می باشند.

میثم مجیدی ۲۸ ساله است و سابقه دعوت به تیم ملی فوتبال کشورمان را نیز توسط کارلوس کروش دارد. مجیدی می تواند جایگزین خوبی برای حبیب گردانی باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرتان A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    1 0
    فقط گردانی