امادگی شهرداری اردبیل برای استقبال از میهمانان عید فطر

سرپرست شهرداری اردبیل گفت: امسال فعالیت های عمرانی در تفرجگاه ها به گونه ای پیش خواهد رفت تا گردشگران در طول تعطیلات عید فطر و تابستان بتوانند با خیال آسوده از تفرجگاه ها و مناطق گردشگرپذیر شهر اردبیل بهره مند شوند.

خلیل احمدیان پیش در بازدید از مناطق گردشگری اردبیل، در گفت و گو با خبرنگار ما حجم گسترده سفرهای هموطنان در تعطیلات عید فطر سال گذشته به اردبیل و برخی مشکلات پیش آمده در برخی تفرجگاه های واقع در سطح شهر در آن زمان را یادآوری کرد و افزود: امسال تمهیداتی اندیشیده شده است تا با برنامه ریزی منسجم تری به استقبال مسافران و گردشگران تعطیلات عید فطر و تابستان برویم.

وی از منطقه نمونه گردشگری دریاچه شورابیل به عنوان مهمترین و بزرگترین مجتمع گردشگر پذیر شهر و استان اردبیل نام برد و تصریح کرد: شهرداری اردبیل با توجه به پیش بینی ورود صدها هزار نفری مسافران در تعطیلات عید فطر امسال به این شهر، نسبت به اجرای به موقع و با کیفیت طرح های عمرانی، فضای سبز و آبرسانی مرتبط با تفرجگاه های گردشگری از جمله در محدوده دریاچه شورابیل اقدام کرده است.

احمدیان تلاش مجموعه شهرداری اردبیل برای اتمام کلیه فعالیت های عمرانی آغاز شده در تفرجگاه های سطح شهر از جمله شورابیل را خاطرنشان کرد و افزود: یک سری کارهای عمرانی از قبیل آسفالت رینگ سواره رو دور دریاچه، تکمیل رینگ مخصوص پیاده رو دور دریاچه، تکمیل طرح های فضای سبز و محل استقرار مسافران با پیگیری و همکاری صورت گرفته از سوی معاون فنی و عمرانی شهرداری، مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل و مدیر منطقه 3 شهرداری اردبیل در حال انجام است.

سرپرست شهرداری اردبیل تأکید کرد: دو روز مانده به تعطیلات عید فطر امسال کلیه فعالیت های عمرانی در مناطق یاد شده به اتمام خواهد رسید و در صورت عدم تکمیل برخی پروژه ها نیز تمهیدات لازم جهت توقف کامل فعالیت عمرانی در پروژه های نیمه تمام و جمع آوری کلیه مصالح به جا مانده در این مکان ها پیش بینی خواهد شد.

احمدیان برنامه ریزی در مجموعه شهرداری اردبیل و شورای اسلامی شهر برای تجربه گرفتن از مشکلات پیش آمده در تعطیلات عید فطر سال گذشته را خاطرنشان کرد و افزود: امسال فعالیت های عمرانی در تفرجگاه ها به گونه ای پیش خواهد رفت تا شهروندان قدرشناس و گردشگران عزیز شهر اردبیل در طول تعطیلات عید فطر و تابستان بتوانند با خیال آسوده از تفرجگاه ها و مناطق گردشگرپذیر شهر اردبیل بهره مند شوند.

وی همچنین اجرای طرح های آبرسانی به فضای سبز، کانال هدایت آب های سطحی، تکمیل نمازخانه ها، اجرا و تجهیز سرویس های بهداشتی مورد نیاز، تعبیه چندین چشمه آب آشامیدنی و آب مخصوص شست شوی البسه و ظروف در منطقه گردشگری دریاچه شورابیل و سایر تفرجگاه های موجود در سطح شهر را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای اجرا توسط شهرداری اردبیل برشمرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430546

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =