حجت‌الاسلام مستشاری: شکل گیری 50 فتنه بزرگ از ابتدای انقلاب تا کنون

معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کشور با اشاره به اینکه محافظه‌کاری الان برای انقلاب سم است، گفت: ماهیت انقلاب اسلامی براساس مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل است.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام مستشاری صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در حسینیه ثارالله شهر کرمانشاه اظهار کرد: 50 فتنه بزرگ از ابتدای انقلاب تا به امروز برای نابودی انقلاب از سوی دشمنان انجام گرفته است.

مستشاری با بیان اینکه یکی از آن‌ها، فتنه 88 بوده بیان داشت: غرب با مدیریت آمریکا سال‌ها تلاش کرده جهان را به شکل یک دهکده جهانی دربیاورد و خود را کدخدای این دهکده بنامد.

معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کشور تاکید کرد: امام راحل به برکت اسلام توانستند بگویند شرق و غرب هیچ غلطی نمی‌تواند بکند که این موضع‌گیری خلاف جریان رودخانه و این دهکده جهانی است.

این مسئول با اشاره به اینکه تا روزی که انقلاب ماهیتش این باشد فتنه‌ها نیز هستند ادامه داد: غرب و آمریکا متوجه شدند که ماهیت انقلاب ایران براساس مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است اما برخی مسئولان در داخل این موضوع را نمی‌فهمند.

وی با تاکید بر اینکه ماندگاری انقلاب مجاهدت، شهادت و صبر می‌خواهد گفت: خنثی شدن فتنه‌ها به دلیل پایه‌کار بودن مردانی همچون شهید بهشتی بوده است.

مستشاری خاطرنشان کرد: با خواب، کسل بودن، ثروت‌اندوزی، محافظه‌کاری و خودباختگی نمی‌توان کشور را اداره کرد و با مشتبه حرف زدن اساس انقلاب عوض نمی‌شود.

این مسئول خاطره‌گویی‌ها را مخالف خط و ماهیت امام و حرکت انقلاب بیان کرد و گفت: این خاطره‌گویی‌ها با حرکت همین افراد در اوایل انقلاب تفاوت دارد.

معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کشور با اشاره به اینکه نقشه‌هایی که دشمنان برای نابودی انقلاب کشیده‌اند هرکدام برای از پا درآمدن یک کشور کافی بود افزود: آمریکا می‌داند که نمی‌تواند با اساس انقلاب کنار بیاید.

وی برنامه غرب و آمریکا در مورد راه‌اندازی دهکده جهانی را تغییر سبک زندگی و باورهای مردم جهان عنوان کرد و متذکر شد: هدف آن‌ها زیر نظر گرفتن همه زندگی مردم دنیا بود.

مستشاری با بیان اینکه نسل اول انقلاب وظیفه خود را به درستی انجام داده است به شعار جامعه مدنی در دوران اصلاحات اشاره کرد و یادآور شد: غرب این شعار را باور نکرد چرا که ماهیت انقلاب با اهداف استکبار جمع شدنی نیست و ماهیت انقلاب برای دنیا مشخص شده است.

وی با تاکید بر اینکه شهید بهشتی از اسلام و امام راحل مایه نگذاشت و در موضع‌گیری‌ها شفاف بود عنوان کرد: دوره ساده‌لوحی گذشته و با دین‌داری غیرعالمانه نمی‌توان کشور را اداره کرد و جوانان باید مواضع مقام معظم رهبری را به درستی درک کنند.

مستشاری خاطرنشان کرد: امروز اوضاع کشورهای مسلمان منطقه نشان می‌‌دهد باید مراقب انقلاب بود و مسئولان و مردم باید بصیرت ولایت‌مداری را مورد توجه قرار بدهند همانطور که فتنه روی برخی خواص اثر گذاشته بود که مقام معظم رهبری فرمودند«سراغ خواص جامعه بروید».

این مسئول مباحثی همچون ورود زنان به ورزشگاه و موضع‌گیری‌های ضدارزشی را برای منحرف کردن شعارهای اصلی و مسیر انقلاب برشمرد و بیان داشت: .

معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه امنیت ملی کشور موضوع مهمی است که نمی‌توان اسرار نظامی را جلوی دیگران گذاشت همه دنیا مشغول انرژی هسته‌ای ایران شده و این نشان می‌دهد ما به پیشرفت‌های باارزشی رسیده‌ایم و غرب از این موضوع نگران است پس نباید گمان کنیم که موضوع بی ارزشی است.

وی تفرقه‌اندازی را برای کشور خطرناک توصیف کرد و ادامه داد: معروف‌ها و منکرها را باید وزن‌کشی کنیم و منکرهای کم‌وزن نباید ما را مشغول کنند تا منکرهای بزرگ فراموش شود چنان‌ چه برخی منکرات امنیت ملی که ثمره خون شهداست را خدشه‌دار می کند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =