مشکل تراکتور در پست دروازه بانی  چگونه حل  شد؟

از باشگاه تراکتورسازی تبریز خبر می رسد که قرارداد علیرضا بیرانوند و محمدرضا اخباری امروز با حضور در باشگاه به ثبت خواهد رسید.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، بر اساس اخبار اعلام شده، امروز علیرضا بیرانوند و محمد رضا اخباری دروازه بانان جوان لیگ برتری بدلیل سپری کردن خدمت مقدس سربازی به تراکتورسازی می آیند.

البته در این خصوص در چند روز اخیر حرف و حدیث های فراوانی بود،‌ اما از منبع موثق خبر می رسد که صحبت هایی نهایی با این دو دروازه بان جوان انجام شده است و قرار است این دروازه بانان قرارداد خود را امروز به ثبت برسانند.

بعد از حضور نیافتن سید مهدی رحمتی و محسن فروزان در تیم تراکتورسازی تبریز، حال اخباری و بیرانوند اگر قرارداد خود را به ثبت برسانند، تراکتورسازی دیگر مشکلی در پست دروازه بانی نخواهند داشت.

حضور علیرضا بیرانوند در دروازه ثابت تراکتورسازی خیال کادرفنی را راحت می کند و از طرفی جانشینی اخباری برای بیرانوند نیز بهترین گزینه می باشد.

بیرانوند ۲۲ ساله است و اهل خرم آباد می باشد و سابقه حضور در تیم نفت تهران و در حال حاضر نیز در تیم ملی بزرگسالان حضور دارد.

محمدرضا اخباری نیز ۲۲ ساله است و در تیم سایپا متولد شده و همانند بیرانوند سابقه حضور در تیم ملی امید و بزرگسالان را نیز دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =