معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، با هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی این کلانشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرآنلاین- البرز: به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه کرج، دکتر ایرانی، در این دیدار که با حضور اعضای هیات کوهنوردی شهرستان کرج در دفتر فرماندار برگزار شد، با اشاره به ضرورت ساماندهی و تقویت هیات های ورزشی در سطح شهرستان کرج گفت: با توجه به جمعیت جوان استان البرز، استفاده از ظرفیت ورزش می تواند علاوه بر افزایش سطح سلامت و روحیه نشاط و شادابی در جوانان، به عنوان یک عامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار اثرگذار باشد.
فرماندار کرج در ادامه با اشاره به حضور بیش از 50 گروه کوهنوردی رسمی و غیر رسمی در سطح استان البرز گفت: از این تعداد حدود 30 گروه کوهنوردی در شهرستان کرج فعالیت می نمایند که حمایت و استفاده از ظرفیت این گروه ها بسیار ضروری است.
معاون استاندار البرز برگزاری دوره های آموزشی جهت ارتقاء سطح ورزشکاران را از مهمترین وظایف هیات های ورزشی دانسته و از تلاش هیات کوهنوردی در این راستا قدردانی کرد.
در این جلسه، آقای مولا، رئیس هیات کوهنوردی شهرستان کرج نیز به تشريح جايگاه و توانمندي هاي هيات، برنامه هاي اجرا شده زیست محیطی، برنامه هاي آتي و معرفي كارگروه های زیر مجموعه این هیات پرداخت.
وی برگزاری دوره آموزشی امداد و نجات و مانور غارها با مشارکت میهمانان غارنورد از کشور ترکیه در خرداد ماه سالجاری را یکی از فعالیت های این هیات در خصوص ارتقاء سطح هیات کوهنوردی شهرستان کرج خوانده و افزود: در این راستا برنامه های دیگری نیز در آینده نزدیک با میزبانی ما و مشارکت غارنوردانی از سایر کشورها برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =