ایرنا نوشت:

یک مقام عالی رتبه رژیم صهیونیستی با ابراز خشم و نگرانی شدید از مفاد توافق هسته ای احتمالی ایران و غرب، توافق آتی را پر از نقاط ضعف خواند و گفت که آمریکا به قدری مشتاق توافق با ایران است که از تمامی مواضع خود در موضوعات حساس کوتاه آمده است.

این مقام عالی رتبه رژیم صهیونیستی که به نامش اشاره نشده است، در گفت و گو با شبکه تلویزیونی i24news متعلق به این رژیم، از مفاد توافق هسته ای احتمالی ایران و غرب به شدت ابراز نگرانی کرد و مدعی شد: 'به نظر می رسد که این توافق، توافق بدی باشد و پر از نقاط ضعفی است که راه گریز را برای ایران باز می کند.'

وی خشمگینانه تاکید کرد: 'اسراییل به شدت نگران است. قدرت های غربی و در درجه اول آمریکا به قدری مشتاق دستیابی به توافق هستند که در مقابل خواسته های ایران تسلیم شده اند. ما شاهد این هستیم که غرب از تمامی مواضع خود در موضوعات بسیار حساس کوتاه آمده است: دسترسی به تاسیسات (هسته ای) مشکوک ایران، بازرسی های نظامی و برنامه تحقیق و توسعه سانتریفیوژها. اینها همه به معنای این است که برنامه هسته ای ایران به هیچ وجه متوقف نخواهد شد.'

وی افزود که تل آویو قصد دارد در دو روز آینده با اعضای گروه 1+5 تماس بگیرد.

اظهارات این مقام صهیونیست پیرو لفاظی های تکراری و ایران هراسی سایر مقامات تل آویو به ویژه 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر این رژیم و در حالی ایراد شده است که گفت وگوهای هسته ای ایران و گروه 1+5 به مرحله بسیار حساس رسیده است.

صهیونیست ها که همواره بر لزوم تعطیلی کامل برنامه هسته ای ایران تاکید می کنند و کشورمان را تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه و نظام بین الملل جلوه می دهند، طی روزهای اخیر به میزان قابل توجهی بر حجم حملات رسانه ای و لفظی خود علیه ایران و روند مذاکرات افزوده اند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =