فرماندار ساری گفت: یک حامی در ساری، به تنهایی 67 یتیم را در سرپرستی خود دارد.

به گزارش  خبرگزاری خبرانلاین  منطقه استان مازندران، جواد واحدی با بیان اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ افطاردهی با حضور خانواده‌های نیازمند است، خاطرنشان کرد: اکرام مختص ماه رمضان نیست و مسئولان باید در طول سال اقدام به دلجویی و سرکشی از ایتام کنند.

وی خاطرنشان کرد: اندیشه و تفکر آرمانی هر مسلمان بر آن است تا با تقویت باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی در اجرای طرح‌های حسنه موجب تعمق اصیل‌ترین آرمان‌های اسلام و انقلاب شوند.

فرماندار مرکز استان از حامیان به عنوان فرشتگان رحمت و مهربانی یاد کرد و ابراز داشت: در شهرستان ساری 4هزار و 100 نفر حامی از 904 یتیم حمایت می‌کنند.

واحدی اعلام کرد: یک حامی ساروی به تنهایی 67 نفر از ایتام را تحت حمایت مادی و معنوی دارد.

وی افزود: کمیته امداد شهرستان ساری 1300 دانش‌آموز و بیش از 600 دانشجو و 150 نفر کودکان زیر شش سال دارای سوء تغذیه را تحت حمایت دارد.

فرماندار شهرستان ساری عنوان کرد: در حال حاضر افراد تحت حمایت رشد خوبی در جامعه داشته‌اند و در عرصه‌های مختلف به رشد و بالندگی و جایگاه واقعی خود رسیده‌اند که اینها نشأت گرفته از اقدامات خوب و جایگاه مقدس کمیته امداد است.

وی یادآور شد: در نگاهی وسیع‌تر، روز اکرام در یک ارتباط دوسویه از تکریم اخلاقی و غیرمادی اعضاء خانواده گرفته تا سالمندان، همسایگان، خویشاوندان، دوستان، ارباب رجوع و حتی دولتمردان را شامل می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =