مدیر روابط عمومی ستاد دیه کشور گفت: هشت هزار و 100 زندانی دیه و جرایم غیرعمد در زندان های کشور چشم انتظار کمک خیران هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بندرعباس، هادی جلالی در آئین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در بندرعباس افزود: بدهی این زندانیان شش هزار و500 میلیارد ریال است که شاکیان سه هزار میلیارد ریال آن را گذشت کردند و پرداخت مابقی بدهی نیازمند کمک های نیکوکاران است.

وی بیان داشت: امسال 256 جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی در سراسر کشور در حال برگزاری است که انتظار می رود 500 میلیارد ریال خیران به این جشن کمک کنند.

مدیر روابط عمومی ستاد دیه کشور اظهارکرد: سال گذشته هشت هزار و 500 زندانی با بدهی هفت هزار و 250 میلیارد ریال از زندان های کشور آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان نیز گفت: درمراسم جشن گلریزان امسال نیکوکاران سه میلیارد و 700 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمدمالی تعهد کردند که با این مبلغ 20 زندانی جرایم غیرعمدمالی از زندان های استان آزاد می شوند.

احمد مرادی نژاد افزود: هم اکنون 82 زندانی دیه و جرائم غیر عمد با بدهی بیش از 50 میلیارد ریال در زندان های استان منتظر یاری نیکوکارانند.

وی بیان داشت: سال گذشته 191 زندانی جرایم غیرعمد با بدهی 197 میلیارد ریال از زندان های استان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز در این مراسم گفت: انفاق و نجات یک بنده که متهم به جرم غیرعمد است بزرگترین احسان در جامعه به شمار می آید.

حجت الاسلام محمد صادق اکبری افزود: افراد می توانند با کمک های ناچیز خود در این امر خداپسندانه شریک شوند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =