پاسخ فرودگاه امام به چند سئوال: چرا رستوران و فروشگاه ها گرانفروشی می کنند و پارکینگ ها پر است؟

مسئولان فرودگاه امام خمینی که به عنوان اصلی ترین دروازه پروازهای بین المللی کشور در نظر گرفته می شود درباره مشکلات مسافران این فرودگاه، پاسخ دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی از مخاطبان در سرویس مشکلات مردم کامنت گذاشته اند و نوشته اند خدمات عمومی در فرودگاه امام خمینی کیفیت لازم را ندارد.

یکی از مخاطبان درباره حمل و نقل در این فرودگاه سخن گفته و نوشته: متروى فرودگاه امام بالاخره كى قراره راه بيفته؟ الان تنها وسيله رفت و آمد تاكسى با هزينه سرسام آور!
مخاطب دیگری نیز در این باره نوشته: ای کاش برای یک بار هم که شده جناب آقای دکتر آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی به اتفاق مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور به عنوان مسافر عادی نه در مقام وزارت و ریاست از فرودگاه امام خمینی که دروازه ورود به جمهوری اسلامی ایران است بازدید نموده و از نزدیک وضعیت نابسامان و نواقص این فرودگاه را مشاهده نمایند. از جت وی‌های معیوب و بلا استفاده گرفته تا سرویس‌های بهداشتی کثیف و صف‌های طویل گذرنامه و آسانسور و نیز تاکسی‌های با نرخ های دلبخواه و پارکینگ‌ همیشه تکمیل و... البته تنها بخش اینجا که با سایر فرودگاه‌های جهان همخوانی دارد نرخ های گزاف واحد‌های رستورانی و فروشگاهی‌ است.
یکی از مخاطبان نیز این کامنت را گذاشته: ما کارگران فرودگاه واحد جمع آوری چرخ دستی هستیم قانون کار در مورد کارگران اعمال نمیشود پیمانکار این واحد با کارگران هیچگونه قراردادی ندارد حق بیمه ما را ناقص واریز میکنند حقوق ما را با تاخیر و ناقص پرداخت میکنند چندین بار به وزارت کار و رفاه مراجعه کردیم ولی نتیجه ایی نگرفتیم


پاسخ های فرودگاه امام خمینی به مشکلات مردم
مشکلات مطرح شده را با کاشانی مدیر روابط عمومی فرودگاه امام در میان گذاشتیم. او در این باره پاسخ داد: درباره سئوالات و مشکلاتی که مخاطبان شما نوشته اند از آقای مهندس نادر افشار معاون تسهیلات فرودگاهی، سئوال کردم و پاسخهای مرتبط با سئوالات مطروحه را گرفتیم که به این شرح است:


بلااستفاده بودن جت وی های فرودگاه
این موضوع را شدیدا رد می کنیم. علت نیز این است که جت وی برای کشور و فرودگاه درآمدزا و دارای هویت فنی است، لذا حداکثر استفاده و بهره برداری را آن می کنیم. به خصوص با ایرلاینهای خارجی قرارداد داریم تا برای رفاه مسافران از این وسیله استفاده کنند. کسی که نوشته این جت وی ها فعال نیست، شاید به دو دلیل این دوست موضوع را بیان کرده: شاید در زمان حضور ایشان، جت وی مشکل فنی داشته و برای رفع مشکل، قطع شده. یا ایرلاین داخلی که ایشان مسافر بوده، درخواست جت وی نکرده که این تسهیلات را به مسافران آن پرواز بدهیم چون استفاده از آن بستگی به درخواست ایرلاین دارد. لازم به ذکر است تمام خطوط بین المللی باید جت وی را استفاده کنند.

خراب بودن سرویسهای بهداشتی
در ساعات پیک تردد مسافران شاید به خاطرتناوب استفاده از سرویسها، به ظاهر کثیف بیایند. آقای افشار گفت بارها بررسی و نظارت مستمر داشتند تا سرویس ها از نظافت لازم برخوردار باشد.

عدم نظارت بر نرخ گذاری خدمات و کالاها
به صورت مستمر از واحد اصناف استان و تعزیرات حکومتی اینجا حضور پیدا می کنند و نرخها و کیفیت کالا و خدمات را بازدید و بررسی می کنند.مانند همه صنوف، قیمت گذاری اجناس را ما انجام نمی دهیم. ما محلی را برای حضور این مشاغل اختصاص می دهیم. اما قیمت گذاری را باید صرفه و صلاح متولی و مستاجر و بهره بردار و همچنین اصناف انجام می دهند و به صورت مستمر تعزیرات حکومتی و نهاد بازرسی اصناف این مسایل را بررسی می کنند.

صف طولانی گذرنامه و آسانسور
در برخی ساعات اوج و پیک تردد مسافران، دچار این مشکلات می شویم. با پلیس مهاجرت و گذرنامه همکاری کرده ایم تا با حداکثر نفرات نیروی انسانی انجام وظیفه می کنند. باز هم با توجه به زمانهای مختلف که پیک مسافری داشته باشیم و مشکلاتی که از لحاظ قنی ممکن است در برخی از اوقات، آسانسور درگیر باشد، آسانسورها و پلیس گذرنامه دارای صف طولانی می شود که باعث اذیت شدن مسافران می شود. اما این که بگوییم این سف در تمام ساعت وجود داشته باشد اینطوری نیست. در برخی ساعات با توجه به تکمیل ظرفیت، ممکن است آسانسور خراب شود و در قسمت گذرنامه نیز با وجود حضور حداکثر نیروی انتظامی، کارها پیش می رود.

تکمیل بودن همیشگی ظرفیت پارکینگ
با توجه به قیمت پایین استفاده از پارکینگ و به خصوص در پارکینگ یک که مسقف است، مسافران از حداکثر ظرفیت پارکینگها را استفاده می کندو همیشه ظرفیت تکمیل است و مجبوریم مسافران را به پارکینگ 3 و 2 هدایت کنیم. علت تکمیل ظرفیت نیز هزینه پایین استفاده است. مثلا مسافر بخواهد از منزل به فرودگاه بیاید باید حدود 50-60 هزار تومان هزینه کند و برای برگشت نیز همین رقم را باید بپردازد. اگر با ماشین شخصی خود به فرودگاه بیاید، یقینا کمتر از این میزان، هزینه او برآورد می شود. برای همین مردم بیشتر از توقف خودروی شخصی خود در پارکینگ استقبال می کنند.

بی حساب و کتاب بودن نرخ کرایه های تاکسی
با توجه به تصویب نرخ قانونی، هر تاکسی به هر دلیلی از نرخنامه مصوب که در سایت فرودگاه، ورودی تاکسیرانی و ورودی فرودگاه نصب است، کرایه بالاتری گرفتند، مردم می توانند شماره یا کد آن تاکسی را به مدیریت فرودگاه اعلام کنند تا برخورد شدید با راننده متخلف صورت گیرد.


مشکلات کارگران
ما با نظارتی که به دوستان پیمانکار مربوطه داریم، اذعان می کنیم تمام حقوق مرتبط با کارگران شامل حقوق و دستمزد و بیمه و ... به صورت منظم پرداخت می شود. باز هم با توجه به اینکه نهاد نظارتی قانونی در این مسایل، اداره کار و امور اجتماعی است، هر کدام از کارگران مشکلاتی را می بینند و شکایت می کنند، می توانند از مبادی مرتبط قانونی این اقدام را انجام دهند. ولی به صورت مستند از طریق معاونت تسهیلات فرودگاهی، نظارت بر عملکرد پیمانکاران این بخش را داشتیم و خواهیم داشت.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 86
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    88 0
    برخوردها بسیار بد است صف طولانی و بازرسی های متعدد. ساعت ۴ صبح همه تعطیل کردن به بهانه نماز و صف یک کیلومتری تشکیل شده بود.
    • بی نام A1 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
      18 0
      پرواز رفت ما ساعت 1 بود تاخیر خورد شد 3:30 خط هواپیمایی برای جبران یه سری بن پخش کرد که می شد از رستورانای فرودگاه خرید کرد . ساعت 2:30 کل غذای رستورانهای فرودگاه تموم شد .
    • بی نام A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      8 0
      همه به بهانه نماز در میرن ،نماز خوندن اینجوری ثواب نداره
  • بی نام US ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    102 0
    یعنی قشنگ معلوم شد این اشفتگی از کجا اب میخورد، از مسئولان بی مسئولیتی مثل این آقا. حتما امکانات یک فرودگاه باید طوری باشد که ساعات پیک را هم پوشش بدهد. کلا در فرودگاه امام 4 ساعت ساعت پیک هست که آنهم نصف شب است. مگر کلا چقدر پرواز خارجی داریم؟ در بیست ساعت دیگر ساعتی دو پرواز هم نیست نخیر آقا. مشکل از آنجاست که قرار بود پارکینگ 8 طبقه بزنند و بودجه آنرا خوردند و نزدند. کجای دنیا برای چرخ دتی پول میگیرند؟ یک عده کارگر را گذاشته اید بابت چرخ دستی پول بگیرند. زشته این صحنه. البته هر کسی که از خارج میاد باید این صحنه ها رو ببینه که شیرفهم بشه اومده ایران
    • سعید A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      5 0
      البته برای آزاد کردن چرخ دستی یک دلار می گیرن همه جا ولی اگه برش گردونی یک دلار دوباره مال شما میشه..ولی صحنه یه سری با چرخ وایستاده باشن بگن بار بار بار فقط تو ایران هست
  • بی نام IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    13 1
    ناشناس
  • بی نام IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    54 0
    همه اينها گوياي بي لياقتي مسئولان بخشهاي مختلف فرودگاه امام است. مگر در كشورهاي ديگر هم وضع به اين منوال است؟
  • مسلم IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    61 2
    براي هشت روز نزديك 90000تومان هزينه پاركينگ از نظر اقايان خيلي كم است|؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    71 1
    من نفهمیدم جواب های ایشون چه مشکلی رو حل کرد ؟؟؟ ایشون که فقط همه چیز رو توجیح کرد . خوب معلومه که وقتی پیک هست شلوغ میشه و صف میشه و دستشویی شلوغ میشه و ........ مردم میگن واسه اون ساعت ها برنامه داشته باشید .... در ضمن لطفا قیمت پارکینگ رو هم گرون کنید تا واسه مردم دیگه نصرفه ماشین بیارند تا این مشکل هم حل شه .... آخه اینا هم شد جواب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    69 0
    این اقای مهندس را که پاسخ دوپهلو میدن یک هفته ببرن فرودگاه دبی لااقل بفهمه که سرویس دهی مناسب ربطی به این داستانها نداره بلکه برنامه ریزی منسجم میخواد و ابزار کافی و بروز
  • محمد علی تقی پور ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    43 0
    با سلام و خسته نباشید.. پس بفرمایید که مردم دروغ میگن... شما به فرودگاه برید و ببینید نابسامانی این فرودگاه بین المللی را...مهم این است که در پیک مسافر بتونن خدمات بدن. و گرنه وقتی که خلوت باشه که صفی نیست. واقعا جای تاسف داره که به اینگونه سر مردم شیره میمالن. و از زیر بار مسولیت شانه خالی میکنن. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
  • محسن A1 ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    50 0
    ساعت 18 روز چمعه 29 خرداد با پرواز شرکت ماهان از ایروان وارد بهران شدیم. جت وی کار نمی کرد. 15 دقیقه در باند فرودگاه و در گرما منتظر انوبوس ماندیم تا مسافران را به ترمینال اتتقال دهد. در پرواز رفت هم در ساعت 8 صبح روز 24 خرداد جت وی وجود نداشت. در پاسخ به ایشان باید گفت خدمت رسانی در ساعات اوج و پیک تردد ارزش دارد نه در ساعاتی پروازها در حداقل قرار دارند.
  • احمد A1 ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    61 0
    ایشان یک سر به چند فرودگاه در کشور های همسایه بزنند تا معنی‌ اوج پیک را از نزدیک ببینند.
  • علی محمد IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    43 0
    مسئولان محترم پس از نظر شما هیچ مشکلی وجود ندارد ؟ ایا شما فرودگاههای کشورهای دیگر را دیده اید ؟ اینکه مسافر در ساعاتی از روز زیادتر از ساعات دیگر است شد جواب ؟ اینکه پارکینگ ما ارزونه همه دوست دارند با ماشین بیان شد جواب ؟ ایا لیاقت ما ایرانیها اینه که دروازه تردد بین المللی ما این شکلی باشه ومسئول مربوطه بدین شکل پاسخگو باشه ؟
  • بی نام A1 ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    48 0
    اینارو نگی چی بگی ، همیشه کار شماها توجیه کردنه ، دریغ از یک عذرخواهی
  • بی نام A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    37 3
    بعد از حدود ده سال از افتتاح این فروگاه هنور ستونهای آن سیمانی و مانند قلعه جنگی میباشد بابا حداقل یک رنگ به این ستونها بزنید با این همه درآمد از خروجی مسافرین مقداری از این پول را صرف امکانات این فروگاه کنید بخدا مایه آبرو ریزیه آخه این فرودگاه در شان نام ملت ایران نیست...........
  • بی نام IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    7 5
    در مورد پارکینگ ،خیلی ها کخ مسافرت یک روزه یا چند روزه دارند با ماشین شخصی شان می آیند و ماشین را در پارکینگ اصلی پارک می کنند که باعث پر شدن پارکینگ می شود،برای این جور ماشین ها باید قیمت پارک کردن شبانه روزی را بسیار بالا برد تا مجبور به استفاده از پارکینگ 2و3 شوند وگرنه اینجوری حق بقیه دارد ضایع می شود
  • عرشیا A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    33 0
    پس از قرائن اینطور برمیاد که همه چی ارومه من چقدر خوشبختم ؟؟ همه دروغ میگن جز این حضرت اقا .
  • ,اميرحسين A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    43 1
    يارو همه رو تكذيب كرد مثل اين عقده أي ها، باشه بابا تو خوبي مردم همه دروغ ميكن
  • بی نام A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    27 2
    همه چیز آرومه هیچ مشکلی نیست من خودم ده ها بار از فرودگاه امام به خارج از کشور پرواز داشته ام بزرگترین دعدعه ام ورود به سالنه که معمولا صف مردم و چرخ دستی ها به بیرون سالن میکشه یک ورودی باریک برای کل سالن وجود داره با این همه پرواز بالاخره کسانی که از این فرودگاه تردد میکنند قطعا فرودگاههای کشورهای دیگه رو هم دیدند . بهتره برای حل مشکلات اول بپذیریم که وجود دارند . آقای مسئول روابط عمومی معتقدند مشکلی نیست متاسفم.
  • سیروس A1 ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    27 1
    پس هیچ مشکلی وجود نداره.به نظرم ایشون اصلا فرودگاه نمیره.یا اگر میره محکم به صندلیش چسبیده که ازش نگیرنش.ایشون کافی یکبار از پارکینگ2 به سالن خروجی بیاد تا بدونه چقدر طول میکشه.بقیه موارد هم که دوستان گفتنوجود داره فقط ایشون با این جوابها خودش رو ..........کرده.
  • سعید IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    21 1
    با تشکر از مهندس نادر افشار که با توجیه کلیه مشکلات خیال مردم راحت کردند
  • بی نام EE ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    18 2
    پس نتیجه می گیریم هیچ مشکلی نداریم
  • مردغارنشین A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    37 0
    فقط در مورد پارکینگ مسقف باید بگم چطور است وقتی 20000 تومان شیرینی میدهی به مسئول پارکینگ یکهو ظرفیت پارکینگ خالی می شود؟
  • بی نام A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    40 0
    وسط بیابون با اون همه زمین یه فرودگاه فسقلی ساختن بعد از 40 سال . عرضه مدیریت ندارین پارکینگ هیچ وقت جا نداره باید بری همراه با چمدانها با اتوبوس برگردی
  • ارام IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    26 1
    با ابن حساب مشكل از مردم و سوال كنندگان ميباشدبا تشكر از مقام مسئول محترم
  • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    25 1
    جالبه که هیچ کدومو تایید نکرد همرو توجیه کرد،کلا مملکت ما همینجوریه
  • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    21 0
    پس اینجوری که ایشون فرمودند همه چی آرومه ما چقدر خوشبختیم... هیچ مشکلی وحود ندارد خدا رو شکر
  • بی نام IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    26 0
    ببخشید آقای مدیر شما بهترین فرودگاه جهان رو مدیریت میکنید از آقای افشار هم ممنونم که پاسخ شفاف و صریح به هموطناش داد
  • دوست IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    39 0
    من یک بار رفتم فرودگاه پدر و مادرم رو از سفر کربلا بیارم برای هفت پشتم بسه .افتضا هیه که نگو یعنی باید دولتی ها برن ............. خجالت بکشید با این فرودگاه تون وسط بیابون فرودگاه درست کردین امکانات در حد بیل و فورغون .........
  • بی نام IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    32 0
    فرودگاه امام که پیشانی این کشور است تنها باعث آبروریزی ملی است. همه چیز نقض دارد همه چیز. امکانات، رفتار پرسنل، برنامه ریزی، معماری همه چیز باعث آبرو ریزی است. این آقایون باید بروند یک فرودگاه درجه 3 در چین یا ترکیه را ببینند تا بفهمند اوضاع از چه قرار است. از فرودگاههای اروپایی چیزی نمی گویم.
  • همشهری A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    24 0
    خدا را شکر همه چیز خوبه ما هم هر وقت رفتیم فرودگاه توهم داشتیم
  • مجيد A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    33 0
    به نظرم ايشان كلا فرودگاه ديگري را به اشتباه معرفي مي كردند فقط كافيست يك بار از آسانسورهاي خراب و قديمي و نياز به بازسازي آن استفاده كنيد فقط كافيست يك بار در فرودگاه به دنبال آب خنك بگرديد كه فقط يك مخزن آب سرد آن هم بدون هيچ راهنمايي در طبقه همكف گذاشته شده،‌ فقط كافيست يك بار از سرويس هاي بهداشتي استفاده كنيد وفقط كافيست يك بار وارد اين فرودگاه شويد و اگر قبلا سفر خارجي داشته باشيد مي بينيد كه فرودگاه ما تقريبا يك فرودگاه فرعي و غير بين المللي است و بيشتر به فرودگاه هاي دور افتاده شبيه است لطفا مسئولان اين فرودگاه را فقط تا فرودگاه هاي كشورهاي همجوار دعوت كنيد شايد ديدگاهشان عوض شود
  • بی نام IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    26 1
    چقد قشنگ مشکلا رو حل کرد کلا زد زیر همه چیز
  • همشهری A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    11 2
    برای پارکینگ یک باید نرخ را طوری دریافت کنند که فقط برای توقف کوتاه مدت صرف کنه مثلا نرخ ساعت اول 1000 تومان ساعت 2000 تومان ساعت سوم 3000 و.... به شکل صعودی ، در پارکینگ های 2 و 3 برای توقف های شبانه روزی مثلا هر ساعت 1000 تومان آنوقت مسافرانی که با ماشین خودشان به فرودگاه میان از پارکینگ 1 استفاده نمیکنن و بخشی از مشکل حل میشه
  • بی نام IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    22 0
    اینطور که ایشون جواب دادند مشخص شد که همه چی در بالاترین سطح کیفیت و نظارت هست و مردم غرض ورزی میکنند و انتقاد میکنند.من پیشنهاد میکنم دیگران هم از فرودگاه امام بازدید کنندو یاد بگیرن
  • بی نام A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    37 0
    چنان صحبت از پیک مسافر میکنند که گویا درباره ترافیک فرودگاه فرانکفورت یا نیویورک یا همین دبی میکنیم
  • بی نام IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    20 0
    خب پس خداروشکر هیچ مشکلی نیست و اگر هم هست به فرودگاه مربوط نیست. دست گلتون درد نکنه برادران. خداقوت.
  • بی نام IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    28 0
    پارکینگ فرودگاه شده جای خواب ماشین پولدارها که ماشینشون رو بزارن برن وقتی برگشتن راحت بپرن توش بعد یکی که مسافرش رو آورده یا میخواد ببره باید کلی بچرخه اعصابش خورد بشه آخرش هم بره تو خا ک و خول بشینه تو اتوبوس داغون و بی کولر
  • شهاب IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    23 0
    خيلي خب به اميد خدا اين مشكل هم مانند ساير مشكلات مملكت با فرافكني و من نبودم دستم بود ...و حتما رسيدگي ميكنيم حل شد
  • رضا A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    19 0
    واقعا پاسخ های مسولیین وزارت راه و فرودگاه امام خجالت آور است. با این حساب همه گلایه های مردم خلاف واقع است و فرودگاه امام بسیار عالی مدیریت می شود. همه می دانند که مسئله با خقیقت فرسنگ ها فاصله دارد.
  • احمد A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    17 0
    همش توجیه برای حفظ سمت و مدیریتشون فقط توجیه میکنن آقا شما خوبی . اونجا گل و بلبله
  • آریا IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    19 0
    این که همه چی رو تکذیب کرده آقا شما ببخشیدحداقل به سفر لارم نیست به اروپا همین دبی و استابول بروید میفهمید فرودگاه بین المللی یعنیچی وگرنه. به جرات میشه گفت فرودگاه مهرآباد هنوزبهتربن فرودگاه ایرانه
  • بی نام IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    23 0
    چند روز پیش یه تیکه استیک خوردم به اندازه نصف کف دست شد 35000 تومان آخه یکی نیست بالای سر اینا باشه ؟
  • رضا A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    22 1
    با مهارت بالا ماسمالی شد
  • يك خواننده IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    21 0
    هفته پيش بخاطر پر بودن پاركينگ يك مجبور شدم بروم به پاركينگ ديگري كه سمت ديگر اتوبان اصلي بود و آنجا بايد سوار اتوبوسهايي ميشديم تا به سالن ترمينال برسيم. اتوبوس هايشان افتضاح بود. اتوبوس ايرانخودرو مدل بيست سال پيش بود كه داشت از هم مي پاشيد. مثلا فرودگاه بين المللي هست و خارجي ها هم از اين اتوبوس ها استفاده ميكنن. رفتار پرسنل پاركينگ شماره 3 توهين آميز هست. مسئول گرفتن كارت پاركينگ در خروجي پاركينگ مدعي شد كه كارت پارك را شكسته تحويل دادم و بايد خسارت دهم . درحالي كه شك ندارم كارت را سالم تحويل دادم. مجبورم كرد ده هزار تومان خسارت بدهم. اكثر مردم بيخيال آسانسورهاي ميشوند. از بس كه شلوغ و افتضاح است. وقتي مسافران پرواز شان مينشيند و پايشان را از ترمينال روبرويشان مي ايستند و مسافرگيري ميكنن
  • رسول RO ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    20 0
    یک مدیر و یا یک مسئول خصوصاً آنهایی که با احاد مردم سروکار دارند باید اول مشکلات رو بشنوند بعد بررسی کنند و سپس نقاط ضعف رو پیدا و در جهت رفع ان ایرادات اهتمام بورزند. ایشان طوری ابراز فرمودند که فرودگاه اصلاً مشکلی ندارد . لطفاً مجددا بررسی کنید اگه ایرادات پا بر جا بود . این مسئول را عزل کنید . اگر این کار را در سطح جامعه تعمیم بدهیم بعد از یه مدتی مسئول پاسخگو در راستای اهداف مردم پیدا خواهیم کرد. البته اگر مسئول سفارش شده باشد کاری نمیتوان کرد.
  • فرامرز IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    22 1
    دوست عزیز اقای معاون تسهیلات فرودگاهی یا فرودگاه بین المللی نمیدونی چیه یا هنوز پاتو از کشور بیرون نذاشتی که هیچ درکی از مشکلات فرودگاه امام نداری.
  • علی IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    19 0
    ظاهرا در فرودگاه امام خمینی همیشه ساعات پیک است. اگر در انجام وظیفه خود ناتوان هستید با مردم صادق باشید.
  • بی نام A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    23 0
    قابل توجه مسئول محترم تسهیلات فرودگاهی :پارکینگ همیشه تکمیل با نرخ 10000 تا 50000 تومان تا دلتون بخواد ظرفیت داره.مشکل جای دیگه است معاون محترم راستی زیاد دور نریم همین کشورهای کوچولوی اطرافمون کافیه یه نگاه به آمار جابجایی مسافرشون داشته باشید دهها برابر فرودگاه ما .پس زیاد از واژه ساعات پیک استفاده نکنید.ممنون
  • بی نام IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    15 0
    خوب خداروشکر همه چیز حله، این ها هم همه شایعه بوده.خخخخ
  • بی نام IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    14 0
    دیدید...فرودگاه هیچ مشکلی نداشت
  • زهرا A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    12 0
    چقده خوب پس هیچ مشکلی نیست یا اصلا نبوده این همه اسمون ریسمون واسه چی بود
  • بی نام IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    9 0
    خلاصه فرافکنی کردن و زیر بار هیچ کدام از مشکلات نرفتن و پاسخ های کلیشه ای و تاریخ گذشته. بیش از این هم انتظار نمیرفت. همه چیز باید به همه چیز بیاد
  • بی نام RO ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    18 0
    یعنی تقریبا هیچ سوالی رو درست جواب ندادند. چون پارکینگ ارزان است جای پارک نیست؟ فقط بعضی وقت‌ها صف ها شلوغ می‌شود؟ فقط بعضی وقت‌ها دستشویی‌ها کثیف‌اند؟ راستی چرا آسانسورها مدام خراب‌اند؟ معلوم است که وقتی مدیری نمی‌خواهد جواب سوالات را به درستی بدهد به حل مشکلات هم فکر نخواهد کرد. دلیل این همه آشفتگی و خدمات بی کیفیت فرودگاه امام برای من که روشن شد. همین مدیران بی خیال.
  • بی نام A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    16 0
    دلیل پر بودن همیشگی پارکینگها ارزانی ان نیست چون اگر گران شود مردم چه چاره دیگری دارند ایا ماشین خود را در راه بگذارند
  • بی نام UZ ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    17 0
    اگر نمي توانيد بدهيد دست شركتهاي موفق خارجي تا مانع آبروريزي شوند
  • مهدي GB ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    13 0
    احتراماً با اين نوع پاسخگويي نهايت خدمت رساني و لطف رو به مردم داريد تا باشد ازاين نوع مديريت وپاسخگويي.يعني هيچي به شما مربوط نيست شما هستيد كه حقوق بگيريد نه كاري انجام بدهيد .ماشالله.
  • ایرانی زاده AE ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    33 0
    فرودگاه امام تهران واقعا یک ابروریزی است خاک تو سر مدیر یتش و سازنده هاش
  • امیر IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    13 0
    الآن پاسخ های ایشون در راستای نشان دادن اراده برای حل معضلات بود و یا صرفاً تشریح مشکلات؟؟ اینا رو که خودمون می دونیم دلیلش چیه خوب
  • بی نام A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    12 0
    با حساب فرودگاه همه چیز مرتب است خدا رو شکر ...
  • بی نام ES ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    16 0
    ببخشيد اما اينها هيچكدام جواب نيست بلكه توجيه است مديريت ضعيف، بى نظمى، بى برنامگى به وضوح در اين فرودگاه وجود دارد. اين فرودگاه تنها فرودگاه در جهان نيست كه اگر بلد نيستيد برويد ياد بگيريد.
  • سعید IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    11 1
    همه ی مشکلات مذکور در فرودگاه وجود داره و ایشون حتی یکی از این مشکلات رو هم قبول نداره ؛ اخه این چه استدلالیه که چون مردم هزینه ترددشون و اقماتشون از هزینه تاکسی های فرودگاه پایین تره همیشه پارکینگ 1 پره ؟؟ اولا پارکینگ شما ارزون نیست و ثانیا چرا خدمات عمومی رو به قیمتی نمی رسونید که رفت و برگشت و بنزین افراد از هزینه تاکسی کمتر نباشه؟ در مورد سرویس دهی هم صد رحمت به فرودگاه های درجه 2 شهریتان هایی که هفته ای 1 پرواز دارن
  • پرويز نظري A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    14 0
    توجيه مسؤول محتوم فرودكاه امام أصلا قابل قبول نيست بهتر است برأي رفع مشكلات رَآه حل هاي كارشناسي بيابند وعملياتي كند چه توجيه ناراحتي هاي مودم رأي كم نمي كند ببينند صدها فرودكاه بين المللي چكار ميكنند أباً انها أوج توافيك كار ندارند؟،فرودكاههاي همسايكان حوزه خليج فارس وسرويسهاييكه به مسافران ميدهند رأ حد اقل مورد مطالعه قرار دهند
  • محمد IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    15 0
    آقا مسنول ، این نحوه پاسخ دادن شما اصلا مورد تایید نیست و من خودم بارها با این مشکلات خصوصا پارکینگ درگیر بودم به جای توجیه مشکل ، اقدام به سمت بهتر شدن کنید مثلا میتوانید در اون بیابان خدا که ماشین ها بدون هیجگونه پوشش رها میشوند آنجا را مسقف کنید تا مشکل حداقل یکجا مرتفع شود با تشکر
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    15 0
    همش شد پیک کاری و مسافری خب باید حجم عملیات بر اساس پیک انجام بگیره
  • بی نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    19 0
    به اين ميگيد پاسخگويي؟ اين كه فقط ماست مالي كرد
  • توران A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    15 0
    اين پاسخ نشان مي دهد همه چيز خوب است و هيچ كمبودي وجود ندارد و اگر كمبودي هست به خاطر شلوغ بودن فرودگاه يا نرخ كم خدمات است ؟؟ فرودگاه امام يك فرودگاه كوچك و نا كار امد مي باشد دفعه اخري كه از پاركينگ 3 بوسيله كانواير و تونل پياده به فرودگاه امدم با اينكه اين سيستم جديد افتتاح شده بود ولي كثيف بود و اب باران به داخل راه پيدا كرده بود و انگار اين تونل 20 سال كار كرده ؟؟ در مورد نرخ پاركينگ بالاخره نرخ پاركينگ ارزونه يا نرخ تاكسي گرون ؟؟ اقا توالت به اندازه ظرفيت نيست چرا گسترش نمي دهيد ؟؟ ايا اين مشكل انقدر پيچيده است كه نتوانسته ايد انرا حل كنيد ؟؟ رستوران مثل پاركينگ هرج و مرج و شلوغ است ايا قيمتها ارزان است ؟ يا توجيه ديگري داريد ؟ از در فرودگاه كه داخل مي اييد جمعيت موج م
  • بی نام IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    17 0
    خلاصه اینکه ما کلا خوبیم و مشکل ورود هواپیماهاس که پشت سر هم میشینند و ترافیک مسافران رو بوجود میارن
  • بی نام A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    18 0
    با این جواب ها کلن هه چی خوبه اصلا مردم نمیفهمن که اصلا چرا مصاحبه کردید وقتی همه چی ارومه
  • عبدالله IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    18 0
    خوب پس، شکر خدا هیچ مشکلی نیست و مردم دچار اوهام شده اند
  • بی نام A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    13 0
    پس اینطور که معلومه مردم اشتباه میکنن و همه چی خوب و استاندارد لطفا ببخشید
  • امير ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    20 0
    و مردم هم فرودگاه هاي دبي قطر تركيه را نديدند و شما هم فقط بهونه بياريد
  • بی نام RO ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    8 19
    من خواهش می کنم نام مبارک جضرت امام را از روی فرودگاه بردارند. این فرودگاه اینقدر مشکلات دارد که باید نام آن را فرودگاه دسته گل مدیران صنعت فرودگاهی کشور گذاشت. فقط برید ببینید آسانسورهای آن چه وضعی دارد. بار شما از روی ایکس ری عبور می کند و پخش زمین می شود......خجالت آوره...
  • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    11 15
    نام حضرت امام را از روی این فرودگاه بردارید و یا آن را شایسته نامش کنید. این فرودگاه مایه خجالت است.
  • شاهکار IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    14 0
    چه جالب پس با اینوصف این فرودگاه بهترین است و هیچ مشکلی نداره
  • تهرانی US ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    19 0
    عجب استدلالی: "علت تکمیل ظرفیت پارکینگ، قیمت پایین استفاده است." پس شهرداری هم از فردا قیمت مترو و اتوبوس را 10 برابر کند تا خلوت شوند. ضمنا گرانفروشی واحد های تجاری فرودگاه به علت اجاره بسیار بالایی است که به فرودگاه می پردازند
  • بی نام A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    19 0
    اینطوری که این مدیر محترم اعلام نموده اند هیچ مشکلی در فرودگاه امام خمینی وجود نداره و همه چی عالیه،در صورتی که اصلا اینطور نیست و فرودگاههای دیگه هم بعضا چنین مشکلاتی دارند به عنوان مثال فرودگاه شهید بهشتی اصفهان را عرض میکنم خدمت شما که یک نابسامانی عظیمی در اون وجود داره ،بله ای کاش جناب اخوندی یکبار در نقش یک شهروند معمولی سفر می کردند تا بفهمند چه وضعیتی داره این فرودگاهها و متاسفانه و جالب تر اینه که اکثر مدیر کل های فرودگاههای کشور همان مدیر کل های دوران احمدی نژاد هستند پس آقای آخوندی از این مسائل خبر ندارند و یا با مدیریت ضعیف بیشتر سازگارند
    • صدرا ج A1 ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
      0 0
      فرودگاه ها هم مثل جاهای دیگه ظاهرا دست دولت هستن ولی...
  • محمد A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    19 1
    این قدر وضعیت فرودگاه امام بد است که مسوولان محترم کشوری و مهمانان عالیرتبه خارجی از فرودگاه مهرآباد تردد می کنند.
  • حمید US ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    2 13
    بنده به دلیل کثرت سفر متوجه مشلاتی در فرودگاه امام شدم که عمدتا فرهنگی یا سیستمی است در بخش فرهنگی حل مشکل مستلزم کار فرهنگی از طریق زسانه ها است مثلا کثرت همراهان مسافر در هنگام ورود و خروج که بیشتر به یک کار تفریحی تبدیل شده تا هذف اصلی .که این مقوله در هیچ فرودگاهی در دنیا تا به این حد وجود ندارد و ده ها مورد مشابه ان و در بخش سیستم متاسفانه کار مناسبی توسط مدیران ذیربط انجام نمیشود که تقسیم بندی نیرو وا مکانات و استفاده از انان در ساعات پیک سفرها یا عذم استفاده از نیروی متخصص و کارامد خصوصا در بخش سیستم فرودگاهی که لازمه اذاره چنین فرو د گاهی است می باشد.به عبارت دیگر مشلات موجود نرم افزاری است و نه ناشی از نبود امکانا ت سرمایه ای.
  • بی نام A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    24 0
    پس همه چي خوبه و طبق معمول گل و بلبل.مردم هم بيحا كردند چيزي ديدند.
  • مهدی A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    32 0
    امیدوارم معاون محترم یک بار هم که شده از توالت های فرودگاه استفاده نموده و قیافه اتباع خارجی را مشاهده نمایند
  • مصطفی A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    5 0
    ای کاش فقط فرودگاه امام بود چند روز قبل از ترمینال 4 مهراباد برای شیراز بلیط داشتم با یکی از دوستان رفتیم رستورانش برای صبحانه چیزی بخوریم 2 لیوان شیر2 تیکه کیک شد 36 هزارتومان گفتم اقا 5 برابر هم که حساب کنید دیگه اینقد نمیشه..علی رغم اعتراض هیچ کس پاسخگو نبود.....اصلا کسی نیست که پیگیری کنه....پس اگر مسیرتون افتاد و احیانا چیزی میل کردید خیلی موقع پرداخت تعجب نکنید
  • شعبان A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    7 0
    اینا جوابه یا ماست مالی؟ آقای عزیز پارکینگ فرودگاه ارزون نیست. هزینه رفت و آمد به فرودگاه گرونه. من نمیدونم کجای دنیا یه فرودگاه بین المللی میسازن اما فکر رفت و آمد به اون رو نمیکنن. مثلا چهار تا تاکسی گذاشتن فکر میکنن مساله رو حل کردن. خسته نباشید. من میترسم این مسئولین رو چشم بزنن اینقدر که با لیاقتن.
  • بهراد A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    7 0
    این فرودگاه از پایبست مشکل داره. فرودگاه فعلی در واقع نصف چیزیه که بر اساس نقشه های اصلی ساخته شده و وقتی طراح خارجی دید که طرحشو به این روز دراوردن واقعا عصبانی بود. در عین حال برای همین فرودگاه نصف و نیمه هم بی کفایتی و بی مسئولیت اقایان بی داد می کنه.....