نماینده مردم کرج: استعدادهای بالقوه دانشجویان با حمایت واقعی مسئولان قابلیت فعلیت می یابد

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استعدادهای بالقوه دانشجویان با حمایت واقعی مسئولان قابلیت فعلیت می یابد.

به گزارش خبرآنلاین البرز: به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، جمعی از مسئولان ارشد استانی و شهری از نمایشگاه آثار و توانمندیهای دانشجویان رشته های مختلف هنری مرکز علمی، کاربردی فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بازدید کردند و همچنین با شرکت در ضیافت افطاری، ساعاتی را مهمان اساتید و دانشجویان بودند و پای صحبت ها و دغدغه های ایشان نشستند.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی که در این بازدید چند ساعته حضور داشت، از دانشجویان به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه پایدار یاد کرد و گفت: دانشجو مظهر علم و اندیشه و ایمان است و جامعه ای که با فضای دانشگاهی و رشد علمی بیگانه باشد، قطعا محکوم به وابستگی و شکست در برابر دشمنان خود خواهد بود. دانشجویان در رشته های مختلف الهام بخش پیشرفت و توسعه و آبادانی میهن اسلامی هستند و تکریم آنها رسالتی بر دوش مردم و مسئولان است.
دکتر محمدجواد کولیوند ضمن ابراز رضایت از برپایی نمایشگاه آثار و توانمندیهای دانشجویان، آن را در تقویت اعتماد به نفس و تزریق انگیزه و روحیه مثبت به ایشان جهت برداشتن گام های بلند به سمت بومی سازی علوم و پدیده های جهانی و افتخارآفرینی برای مردم و دولت موثر دانست و افزود: خلاقیت در آثار دانشجویان دیده می شود و برای رشد این ابتکارات و پرورش استعداد های دانشجویان هنرمند، مسئولان امر موظف هستند از این سرمایه ها حمایت کنند و بستر مناسبی را برای شکوفایی هر چه بیشتر و بهتر توانمندی های جوانان استان فراهم کنند.
مصطفی سعید سیرایی و فاطمه آجرلو دو تن از اعضای شورای شهر کرج نیز که برای تماشای خلاقیت و توانمندیهای دانشجویان خود را به دانشگاه فرهنگ و هنر البرز رسانده بودند، از دانشجویان به عنوان سرمایه های ارزشمند اجتماعی یاد کردند و با اشاره به ظرفیت دانشگاهی استان، خواستار جذب نیروهای متخصص و تحصیلکرده در بدنه شهرداریها و ادارات دولتی و عمومی شدند.
تلاش برای ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، تربیت نیروهای متخصص و متعهد به منظور مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی، همسویی آموزش های هنری به دانشجویان مطابق با موازین دینی و شرعی، ایجاد بستر مناسب برای جذب فارغ التحصیلان به بازار اشتغال، تقویت حمایت مادی و رفاهی از دانشجویان و... از دیگر مواردی بود که نمایندگان مردم کرج در پارلمان شهری حین بازدید از نمایشگاه آنها را متذکر و خواستار شدند.
الهام باقری مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج نیز بر استفاده از خلاقیت های فکری و ایده های نو دانشجویان رشته های هنری دانشگاه فرهنگ و هنر استان در راستای ارتقای سیما و منظر شهری تاکید کرد و گفت: ارتباط تنگاتنگ سازمان با نهادهای علمی و دانشگاهی موجب ارتقای زیباسازی شهری و جایگزینی مدل ها و استانداردهای علمی و کارشناسی با روش های سنتی در مسیر مقابله با زوائد و اغتشاشات بصری می شود.
همچنین قادر آشنا معاون آموزشی و دانشجویی مؤسسه آموزش عالی فرهنگ و هنر کشور در حاشیه این مراسم، دانشگاه فرهنگ و هنر البرز را یکی از نهادهای پویا و فعال در بین مراکز کشور برشمرد و اظهار داشت: این مرکز به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری رشد قابل توجهی داشته است.
عطایی سرپرست معاونت اداری و مالی این مؤسسه نیز سطح دانشگاه فرهنگ و هنر البرز به لحاظ علمی و آموزشی را مطلوب ارزیابی کرد و استعداد و توانمندی دانشجویان این مرکز را ستودنی دانست.
شایان ذکر است مرکز علمی - کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با ارائه بیش از 20 رشته فرهنگی و هنری در مقاطع کاردانی و کارشناسی بستر بسیار مناسبی را برای علاقه مندان به این رشته ها در استان فراهم آورده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =