ظریف در بالکن هتل کوبورگ: مذاکرات در حال پیشرفت است/ امیدوارم دوشنبه وین نباشیم

جواد ظریف به همراه هیئت همراه دقایقی در بالکن هتل کوبورگ حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به وین، وزیر خارجه کشورمان بعد از جلسه صبح امروز خود با همتای آمریکایی و خانم موگرینی به بالکن هتل کوبورگ آمد. ظریف در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مذاکرات اشاره کرد: مذاکرات در حال پیشرفت است.

او همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که از او درباره احتمال ادامه مذاکرات تا پایان هفته (میلادی) پرسید پاسخ داد: فکر می کنم همینطور باشد.

وزیر خارجه کشورمان همچنین جلسه صبح امروز خود با آقای کری را سازنده خواند. ظریف همچنین تاکید کرد اصلی ترین مسئله پیش روی طرفین رسیدن به راه حل است. ظریف همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش ابراز امیدواری کرد دوشنبه به تهران باز گردد.

ظریف که در تمام مدت لبخند بر لب داشت به در خواست عکاسان دست تکان داد تا آنها بتوانند عکس ها بهتری را از وزیر خارجه کشورمان ثبت کنند.

ظریف همچنین اشاره کرد مسائل باقی مانده با اراده سیاسی طرف مقابل قابل حل است.

ظریف که عراقچی، صالحی و فریدون او را همراهی می کردند به فاصله چند دقیقه دوبار به بالکن آمد و رفت. در حالی که ظریف از بالکن منتهی الیه سمت چپ بیرون آمده بود فدریکا موگرینی هم در بالکن سمت راستی ظاهر شد و لحظاتی برای خبرنگاران دست تکان داد.

با آمدن موگرینی ظریف برای خبرنگاران و عکاسان دست تکان داد  و به داخل اتاق برگشت.  

52308

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    مهربون و مودب. خوش رو و بااخلاق. نخبه و لایق. باتجربه و کاردان. یه خوشتیپ هم که به همه این صفت ها اضافه کنیم می شود دکتر ظریف. ایرانی ای که تمام تلاش اش رو برای بهبود ایران می کند.
  • بی نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    114 8
    کارت درسته دکتر جون
  • بی نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    112 9
    ایشاله دوشنبه با دست پر برمیگردی دکتر جون خدا پشت و پناهت باشه قهرمان
  • بی نام A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    68 11
    مردیم از استرس
  • ناشناس IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    83 9
    افتخار کشور عزیزم ایران دکتر ظریف
  • بی نام A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    84 8
    مرد با ادب و کار بلد ایران
  • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    47 9
    چه رمانتیک
  • بی نام IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 1
    مسائل باقی مانده با اراده سیاسی طرف مقابل قابل حل است. مگر مذاكره يه نفري كه اون ها بايد اراده سياسي داشته باشند ما چي . برد برد يعني امتياز بدي به دليل مصلحت و امتياز بگيري بدليل كند شدن و فاصله گرفتن از انقلاب ظريف كاربلد ولي پشت پرده چي . ظريف اجازه نداره ريش پرفسوري بگذارد چگونه اجازه داره در مذاكرات از عقل و شعور و وضع اسفباره كشور استفاده كنه مصلحت كه حتي عقل سليم ميگه اين اتم را به لقاح اش بخشيد . اتم شر نرسان خير نخواستيم . چرا مانند يونان تصميم كه اتم را جمع كنيم بريزيم اشغالي يا ادامه بديم بشيم كره شمالي عقب مانده به رفراندم ملت نمي گذاريد .