بازیکن برزیلی سیاه‌جامگان: برای حضور در ایران با پیمنتا مشورت کردم

بازیکن برزیلی تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان گفت: مطمئنم امسال یکی از بهترین سال‌های فوتبالم خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط‌عمومی باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم، «رنان داسیلوا» با اشاره به حضورش در ایران گفت: تا کنون در لیگ‌های کشورهای مختلف از جمله برزیل، چین، تایلند، عربستان و امارات بازی کرده‌ام و امیدوارم امسال در ایران هم به موفقیت برسم.
وی در پاسخ به این سوال که «برای حضور در ایران با چه کسانی مشورت کردی» گفت: من در لیگ برزیل با لئوناردو پیمنتا همبازی بودم و برای آمدنم به ایران هم با او مشورت کردم.
سیلوا افزود: پیمنتا از کیفیت لیگ ایران، مردم مهربانش و شرایط زندگی در این کشور خیلی تعریف کرد و همین مسایل باعث شد ایران را برای ادامه فوتبالم انتخاب کنم.
این هافبک برزیلی با اشاره به امکانات تیم سیاه‌جامگان، گفت: هنوز کمی با فضای ایران، غریبه‌ام، ولی فضای تیمی خوبی بر اردوی ما حاکم است و بهترین شرایط سخت‌افزاری و تمرینی را داریم.
وی افزود: قطعا سرمربی تیم، از شرایط بازیکنانش آگاهی دارد و کسی که در تمرینات عملکرد خوبی داشته باشد را برای بازی انتخاب می‌کند، من هم تمام تلاشم این است که مهره تاثیرگذاری برای سیاه‌جامگان باشم.
گفتنی است؛ «رنان داسیلوا» هافبک نفوذی ۲۶ ساله و برزیلی سیاه‌جامگان ابومسلم، پیش از این در تیم‌های مختلفی از جمله فلامینگو، بوآویستا، ماکایی و ویکتوریا برزیل، راپیدین بخارست رومانی، سونگلا یونایتد تایلند، النحده عربستان و الفجیره امارات به میدان رفته است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =