سرلشکر محمدعلی جعفری گفت: قدرت‌ها می‌دانند که هیچ غلطی نمی‌توانند علیه ایران بکنند و تنها راهی که آنان پیدا کرده‌اند این است که برای نفوذ بین ملت‌های منطقه و به خیال خودشان رسیدن به نتیجه، ادامه همین حرکت است.

به گزارش تسنیم، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: انشاء‌الله داریم به سوی آزادی همه ملت‌های مسلمان پیش می‌رویم.
وی افزود: وعده حضرت امام (ره) باید محقق شود و این وعده به تدریج در حال محقق شدن است و مردم عراق، سوریه، یمن، فلسطین و لبنان همه برای آزادی از زیر یوغ استکبار جهانی تلاش می‌کنند و حتما موفق می‌‌شوند و انشاء الله نوید پیروزی‌های بزرگتری در راه است.
فرمانده کل سپاه درباره مذاکرات وین و تهدیدهای برخی قدرت‌ها در خصوص پیامدهای به نتیجه نرسیدن مذاکرات، گفت: آنها می‌دانند که هیچ غلطی نمی‌توانند علیه ایران بکنند و تنها راهی که آنان پیدا کرده‌اند این است که برای نفوذ بین ملت‌های منطقه و به خیال خودشان رسیدن به نتیجه، ادامه همین حرکت است.
سرلشکر جعفری افزود: آنها بیش از ما به مذاکرات هسته‌ای نیاز دارند و تهدید نظامی آنها هیچ جایگاهی ندارد. آنها درست است که کارکشته مذاکره هستند ولی بیشتر از ایران به دنبال نتیجه مذاکرات و به نتیجه رساندن آن هستند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    4 3
    باید حمله کنی به عوض شعار دادن وگرنه شکست میخوریم.