۰ نفر
۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۳:۲۶

محمد رضا باهنر

 مردم در راهپیمائی 22 بهمن بار دیگر جدیت خود را در وفاداری به نظام جمهوری اسلامی و دفاع از آرمان های انقلاب به صورت تمام عیار به نمایش گذاشتند و تکلیف دشمن را که به تفرقه بین مردم امید بسته بود را روشن کرده و به آنها ثابت کردند که همچنان حامی این انقلاب هستند.

البته مردم پیش از این نیز تکلیف را روشن کرده بودند اما در 22 بهمن به صورت شفاف به آنها این پیام را دادند که همچنان در دفاع از انقلاب ثابت قدم هستند گرچه شاید انتقاد هایی نسبت به وضع موجود داشته باشند اما با وجود این انتقادها، آنها حول محور ولایت فقیه وحدت دارند.

با وجود حضور گسترده مردم، مسئولان کشور باید این مساله را مدنظر داشته باشند که باید به مسائل و مشکلات مردم توجه کنند و اولویت خود را رفع این مشکلات بدانند به ویژه آنکه در حال حاضر مباحث مهمی همچون بحث هسته ای و هدفمند کردن یارانه ها وجود دارد و رفع مشکلات باید در اولویت دولت  قرار گیرد.

فارغ  از این مساله، مسئولان در صدا وسیما، باید باردیگر میزگردها را با تصحیح روند ادامه دهند تا کسانی که اعتراض دارند بتوانند در چارچوب قوانین موضوعه کشور و ضمن حفظ حرمت هایی که مردم و رهبری به آن حساسیت دارند اعتراض خود را عنوان کنند.

انتقادات صورت گرفته باید دلسوزانه و مشفقانه باشد تا این امکان ایجاد شود تا روی آن بحث و بررسی شود و امکان طرح آن وجود داشته باشد و دولت مسئولان بتوانند آن را برسی نمایند.

نایب رئیس مجلس

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 43517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بچه یتیم IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۵
    0 0
    خب الحمدلله که تکلیف آقازاده ها هم مشخص شد.
  • بدون نام IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۵
    0 0
    اقای باهنر شما برای مجلس وبعنوان نایب رییس ارایه پیشنهاد کنید پیشنهاد برای صداوسیما کار سختی نیست