از پوستر مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان رونمایی شد

در حالی که تنها دو هفته تا آغاز مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی سمنان باقی مانده، از پوستر این مسابقات رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در آیین رونمایی از پوستر مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی که در هیات رئیسه واحد سمنان برگزار شدبا اشاره به جایگاه ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با نگرش جدید ناشی از حضور دکتر دادگان در راس معاونت ورزش،  خود را به عنوان مهمترین مجری ورزش دانشگاهی کشور  در سطح بین‌المللی مطرح کرده است.

دکتر شاهرخ رنجبر بهادری افزود: حضور تیم‌های حرفه‌ای دانشگاه در لیگ‌های مختلف در بسیاری از رشته های ورزشی معرف پتانسیل غنی این مجموعه دانشگاهی است با این حال دانشگاه در ابعاد ورزش همگانی نیز فعالیت های درخور توجهی داشته است.

وی با اشاره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان پسر این دانشگاه گفت: این مسابقات مهمترین رویداد ورزشی سال جاری در عرصه ورزش دانشگاه های استان سمنان به شمار می‌آید که می تواند نقش مهمی در پیشرفت این ورزش در استان ایفا کند.

بهادری افزود: باید با بهره گیری از تمامی امکانات و توانایی های ورزشی و فنی استان بتوانیم میزبانی شایسته برای تیم های حاضر در این مسابقات باشیم

رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان سمنان نیز در این آیین با تبیین نگاه اسلام به مقوله ورزش و سلامتی، ورزش را لازمه  دستیابی  به سلامتی و موفقیت در انجام امور و مسئولیتهای اجتماعی دانست.

حجه الاسلام رضا کهساری با اشاره به توقع مقام معظم رهبری از جوانان مبنی بر تحصیل ، تهذیب و ورزش گفت: باید تلاش کنیم با همدلی و همزبانی این توقع رهبری را به اجرا در آوریم. همچنین طراح این پوستر و عضو تیم کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی مسابقات که دانشجوی رشته مدیریت واحد سمنان نیز میباشد ، با اشاره به  استفاده از نمادها و عناصر ورزشی و قرهنگی در این اثر گفت: در طراحی این پوستر علاوه بر استفاده از نماد ورزش بسکتبال که بیانگر قدرت و چابکی در این ورزش محبوب و پرطرفدار است، از نماد میدان ارگ سمنان که از عناصر فرهنگی و تاریخی این شهر محسوب میشود نیز بهره جسته شده است.

جواد یعقوبی افزود: استفاده از کاراکتر انسانی  در میان رنگهای گرم به کار گرفته شده، بیانگر شورو هیجان مسابقات در این خطه گرمسیری و دارای جاذبه های ویژه گردشگری کشور در فصل تابستان می باشد.

شایان ذکر است مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی از 3 مرداد ماه به میزبانی مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با حضور 31 تیم ورزشی در قالب 3 دسته آغاز می‌شود و تا 25 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =