به گزارش خبرگزاری خبر انلاین مدیر مرکز دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع برق استان در این برنامه بازدید گفت: در راستای ارتقای سطح خدمت رسانی و پاسخگوئی سریع تر، مناسب تر و دقیق تر به مشترکان، مراکز اتفاقات مدیریت های توزیع به مراکز فوریت های برق "121" ارتقا یافته است.
مهندس مصطفی کرمی افزود: این مراکز می بایست به سامانه هایی تجهیز شوند که در آنها اطلاعات خاموشیها به صورت دقیق ثبت شده و مکاتبات مشترکین نیز به نحو مناسبی ذخیره گردد.
وی اظهار داشت: مراکز فوریت های برق در سطح 10 منطقه در استان سمنان و سامانه های مربوط به ثبت خاموشیها و ذخیره تماس های مشترکین نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
مهندس کرمی اضافه کرد: مهم ترین ویژگی این سامانه ها، قابلیت کنترل و نظارت پذیری آنها می باشد و علاوه بر ثبت خاموشی مشترکین و مدت زمان برطرف شدن آنها، نحوه پاسخگوئی اپراتورهای اتفاقات نیز ذخیره شده و کلیه اطلاعات قابل کنترل و پیگیری می باشد.
وی یادآور شد: بررسی وضعیت عملکرد خودروهای اتفاقات و مسیرهای طی شده با استفاده از سیستم AVL خودروئی ضبط شده از طریق مرکز دیسپاچینگ از دیگر ویژگی های این سامانه است.
قابل ذکر است؛ تعدادی از خاموشی های مشترکان که در این سامانه ذخیره شده و همچنین مکالمات صورت گرفته و نحوه پاسخگوئی اپراتورهای اتفاقات توسط مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرائی مورد بازدید قرار گرفت
نظر شما