نشست مشترک مدیران عامل شرکت شهرکهای صنعتی و بانک قرض الحسنه مهر ایران استان چهارمحال و بختیاری با هدف بررسی راهکارهای همکاری های دوجانبه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري ؛ نشست مشترك مديران عامل شركت شهركهاي صنعتي و بانك قرض الحسنه مهر ايران استان چهارمحال و بختياري با هدف بررسي راهكارهاي همكاري هاي دوجانبه در راستای تبیین اهداف، سياست و برنامه‌هاي بانکي برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان چهارمحال و بختياري دراين نشست اظهارداشت: قرض الحسنه يكی از بهترين شيوه‌های حمایت مالی از کارآفرینان، جهت حمايت از كسب و كار مجود و نيز ایجاد کسب ‌و کارهای جدید و در نتیجه تقویت اقتصاد استان است.

رئيس هيات مديره شرکت شهرک های صنعتی استان چهارمحال و بختياري بیان داشت: حالا كه امكان ارائه خدمات بانکي قرض الحسنه در استان چهارمحال و بختياري بعنوان يكی از بهترين شيوه‌های حمایت مالی از کارآفرینان و صنعتگران، جهت حمايت از كسب و كار موجود و ایجاد کسب ‌و کارهای جدید و توسعه اقتصادي استان مهياست ،اين شركت از پيش قدم شدن در تحقق اين امر از هيچ كوششي دريغ نمي نمايد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران استان چهارمحال و بختياري نيز اظهار داشت: به منظور كمك و تسريع در روند فعاليت هاي صنعتي و نيز حسن نيت شركت شهركهاي صنعتي استان در اين خصوص اين بانك بران شده است تا انواع خدمات نوین بانکداری الکترونیک و طرح های تسهیلاتی قرض الحسنه همچون وجوه اداره شده را ارائه و اعتبار در حساب جاری و تسهیلات حمایتی ويژه اي را پرداخت نمايد.

وي ادامه داد: اعطای تسهیلات قرض الحسنه به واحدهاي صنعتي و به سبب آن كمك به رونق كسب و كار و ايجاد اشتغال در استان در دستور كار اين مجموعه قرار خواهد گرفت که می توان با آن برخي مشکل صنعتگران حل شود چرا كه کلیه تسهیلات اعطایی این بانک بدون دریافت سود و تنها با اخذ 4 درصد کارمزد سالیانه پرداخت می شود.

در پایان این نشست صمیمی بررسی راهکارهای مناسب و بیان زمینه های همکاری میان شرکت شهرک های صنعتی و بانک قرض الحسنه مهر ایران استان چهارمحال و بختياري انجام و مقرر گرديد در آينده نزديك تفاهم نامه مشترك في مابين طرفين به امضاء برسد

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =