دربی زودهنگام فوتسال اصفهان؛ جدال باسابقه‌ها و تازه واردها‌

تیم باسابقه گیتی‌پسند و تیم تازه لیگ برتری شده کاشی نیلو در هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور در حالی دربی شهر اصفهان را برگزار می‌کنند که انگیزه‌های فراوان ۲ تیم برای غلبه بر حریف همشهری می‌تواند دیداری زیبا را رقم بزند.

به گزارش تسنیم، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 22:30 روز پنجشنبه 25 تیرماه با برگزاری 7 دیدار همزمان در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

در یکی از دیدارهای این هفته 2 تیم همشهری کاشی نیلو و گیتی‌پسند اصفهان 2 نماینده نصف جهان در لیگ برتر امسال باید در شهرآورد زودهنگام این فصل در ورزشگاه پیروزی اصفهان مقابل هم صف‌آرایی کنند. دربی که می‌توان آن را تقابل باسابقه‌ها و تازه واردها نامید.

در این دیدار در یک سوی میدان گیتی‌پسندی قرار دارد که سال‌ها با ستاره‌هایش جزء مدعیان لیگ برتر کشور و حتی در بین باشگاه‌های آسیا بوده است، اما امسال با تیمی دگرگون شده، با ستاره‌های کمتر و جوان‌گرایی بیشتر می‌خواهد فصل تازه را با شرایط جدید تجربه کند.

در سوی دیگر میدان تیم کاشی نیلو قرار دارد که امسال برای نخستین بار پا به لیگ برتر فوتسال گذاشته است و می‌خواهد با جوانان بومی اصفهان شگفتی‌ساز لیگ برتر امسال لقب بگیرد.

البته هر 2 تیم در گام نخست لیگ برتر امسال و در هفته آغازین در برابر رقبای خود اما در شرایطی متفاوت متحمل شکست خانگی شدند. گیتی‌پسند مدعی که انگار هنوز به شرایط آمادگی کامل و هماهنگی نرسیده در دیدار نخست مقابل تیم جوان مقاومت البرز مغلوب شد، نتیجه‌ای که کمتر کسی انتظار داشت.

اما کاشی نیلو در شرایطی که هیچ کس انتظار چندانی از این تیم نداشت در بازی نخست خود در برابر ماهان تندیس(آتلیه طهران) نماینده باسابقه و قدرتمند قم بسیار خوب ظاهر شد و تنها به دلیل کم‌تجربگی و یکی دو تصمیم سخت‌گیرانه داور با شایستگی بازی را به حریف واگذار کرد.

اما بازی این هفته شرایط ویژه‌ای دارد؛ انگیزه بالای بازیکنان کاشی نیلو برای اثبات توانایی‌های خود در برابر حریف قدر، تلاش بازیکنان گیتی‌پسند برای جبران نتیجه هفته نخست و به رخ کشیدن قدرت خود به حریفان و مهمتر از همه تقابل اندیشه‌های محمود خوراکچی و رضا صادقی برای جبران نتایج هفته نخست و کسب موفقیت در برابر تیم همشهری جذابیت این دیدار را دوچندان می‌کند.

برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر فوتسال

پنجشنبه 25 تیرماه ساعت 22:30

گیتی‌پسند- کاشی نیلو
میثاق تهران- آتلیه طهران قم
مقاومت البرز- آذرخش بندرعباس
تاسیسات دریایی- شهید منصوری قرچک
شرکت حفاری- شهروند ساری
فرش آرا مشهد- مس سونگون
دبیری تبریز- فردوسی مشهد

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال تا پایان هفته نخست

1.شرکت حفاری 3 امتیاز
2. دبیری تبریز 3 امتیاز
3. فرش آرا 3 امتیاز
4.میثاق تهران 3 امتیاز
5. آتلیه طهران قم 3 امتیاز
6. مقاومت البرز 3 امتیاز
7. تاسیسات دریایی 3 امتیاز
8. شهید منصوری 0 امتیاز
9. کاشی نیلو 0 امتیاز
10.گیتی‌پسند 0 امتیاز
11. مس سونگون 0 امتیاز
12. فردوسی 0 امتیاز
13. آذرخش بندرعباس 0 امتیاز
14. شهروند ساری 0 امتیاز

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =