درخواست مدیریت بحران ایلام از مردم: بیائید آتش قلارنگ را مهار کنید

مدیرکل بحران استان ایلام با اشاره به عدم مهار آتش سوزی منطقه حفاظت شده قلارنگ و دره شاه قلندر در شهرستان سیروان، گفت: از نیروهای مردمی برای اطفای حریق درخواست کمک و حضور در منطقه داریم.

احمد کرمی شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حریق که به علت بی احتیاطی عامل انسانی در این مناطق روی داده همچنان بدلیل وزش باد مهار نشده و آتش بخش هایی از این مناطق را در بر گرفته است.

وی افزود: بالافاصله پس از وقوع این حریق، نیروهای امدادی محیط زیست و منابع طبیعی به منطقه اعزام و با کمک روستاییان روستاهای اطراف عملیات اطفای حریق را آغاز کرده اند.

کرمی با اشاره به وسعت و حجم زیاد آتش در این منطقه تاکید کرد: برغم درخواست از مدیریت بحران کشور برای اعزام بالگرد آب پاش، متاسفانه بدلیل بعد مسافت و نزدیکی به غروب آفتاب این بالگرد به منطقه اعزام نشده و قرار است فردا صبح وارد منطقه شود.

وی از حضور نیروهای نظامی بویژه نیروهای بسیج و سپاه در منطقه و کمک به اطفای حریق گفت: بدلیل وزش باد در منطقه برغم همه تلاش ها هنوز این آتش سوزی مهار نشده است.

مدیرکل بحران استان ایلام از نیروهای مردمی خواست برای کمک به اطفای حریق و جلوگیری از افزایش خسارت به جنگل های طبیعی با همراه داشتن امکانات لازم به کمک نیروهای امدادی بشتابند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =