آغاز مذاکرات نفتی ایران و آلمان پشت درهای بسته

همزمان با سفر این هیات تجاری، سیاسی، اقتصادی هماهنگی لازم با اتاق بازرگانی ایران، بخش خصوصی، بخش دولتی برای انجام مذاکرات سازنده انجام شده است.

مذاکرات وزیر نفت ایران و قائم مقام صدراعظم آلمان که همزمان وزیر اقتصاد و انرژی این کشور است، دقایقی پیش پشت درهای بسته آغاز شد.

 به گزارش خبرآنلاین؛دور نخست مذاکرات بیژن زنگنه و زیگمار گابریل که دیروز ( یکشنبه، ٢٨ تیرماه) در راس هیاتی از مدیران و نمایندگان شرکتهای معتبر این کشور وارد ایران شد، دقایقی پیش آغاز شد. این گفتگو در نخستین دور از دیدارهای چندجانبه این هیئت آلمانی با وزیر نفت ایران است.

همزمان با سفر این هیات تجاری، سیاسی، اقتصادی هماهنگی لازم با اتاق بازرگانی ایران، بخش خصوصی، بخش دولتی برای انجام مذاکرات سازنده انجام شده است و آنها قرار است علاوه بر وزیر نفت با وزیر امور خارجه، وزیر صنعت، معدن، تجارت، وزیر نیرو و اعضای اتاق بازرگانی ایران دیدار و گفتگو کنند.

 هیات ٦٠ نفره آلمانی به ریاست زیگمار گابریل، قائم مقام صدراعظم آلمان که همزمان وزیر اقتصاد و انرژی این کشور نیز هست، به همراه دهها شرکت آلمانی از جمله لینده، زیمنس، مرسدس دایملر، باسف، فولکس واگن، جی آی زد (GIZ) دیروز ( یکشنبه، ٢٨ تیرماه) برای گسترش روابط سیاسی، تجاری و اقتصادی و به دعوت بیژن زنگنه،وزیر نفت وارد تهران می شوند.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    0 0
    مردم همیشه نامحرمند به جز وقتی که باید مالشان تاراج شود یا جانشان را در حنگ ها به یغما ببرند
  • بی نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    2 0
    امیدوارم با حضور گسترده خودروسازی های آلمانی بخصوص فولکس واگن و مونتاژ مودلای مختلفش تو ایران دیگه شاهده تولید خودروهای بی کیفیت چینی و کیفیت معمولی و قدیمی پژو تو ایران نباشیم. واقعا که فرانسویا بخصوص پژو دوست خودرو سازای ایرانی نیستن