کیارش زارع: هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که رتبه 7 را کسب کنم

دارنده رتبه 7 کنکور سراسری سال 94 گفت: دانش‌‍آموزان هیچ وقت دست از تلاش برندارند چراکه مطمئنا با اراده می‌توان به موفقیت رسید.

کیارش زارع، دارنده رتبه 7 کنکور سراسری سال 94 در رشته علوم تجربی اظهار کرد: در ایام مدرسه روزانه 5 ساعت و در ایام تعطیلات روزانه 8 ساعت مطالعه داشتم.

وی افزود: خانواده همه چیز را برای من محیا کرده بودند و فضای داخل خانه کاملا خوب بود، به طوری که به نظر من بدون حمایت خانواده مؤفقیت بسیار سخت است.

دارنده رتبه 7 کنکور سراسری سال 94 ادامه داد: حتی برادر کوچک‌تر من نیز در نگاه‌کردن به تلویزیون و سایر تفریحات ملاحظه درس خواندن من را داشت.

زارع بیان کرد: همیشه از برنامه جلوتر بودم و به همین دلیل استرس نداشتم.

وی که در دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی محصل بوده است، گفت: معلمان در درس‌های ریاضی و فیزیک کمک‌های قابل توجهی به من داشتند.

دارنده رتبه 7 کنکور سراسری سال 94 تصریح کرد: بعد از کنکور انتظار رتبه زیر 30 و شاید 20 را داشتم، اما هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که رتبه 7 را کسب کنم.

زارع  افزود: از دوران بچگی علاقه داشتم که به رشته پدرم که مهندسی است، روی بیاورم، اما بعدها به رشته پزشکی علاقه‌مند شدم و علوم‌تجربی را انتخاب کردم.وی خاطرنشان کرد: در آینده ان‌شاءالله چشم‌پزشکی را انتخاب می‌کنم.

دارنده رتبه 7 کنکور سراسری سال 94 ادامه داد: تنها مؤسسه‌ای که رفتم کانون فرهنگی آموزش بود.زارع گفت: به کتابخانه نمی‌رفتم چرا که فضای خانه بسیار خوب و مستعد برای درس خواندن بود.

وی به دانش آموزان توصیه کرد که هیچ وقت دست از تلاش برندارند چراکه مطمئنا با اراده می‌توان به مؤفقیت رسید.دارنده رتبه 7 کنکور سراسری سال 94 یادآور شد: موقعی که با خانه زنگ زدند برای اعلام این خبر خواب بودم وخبر کسب رتبه 7 را از مادر شنیدم و بعد این خبر را به پدرم دادم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =