یک مادربزرگ استرالیایی بعد از آن‌که کوسه قسمتی از بدنش را گاز گرفته و جدا کرد توانست با مشت و لگد خود را از این حیوان جدا کرده و جان خود را نجات دهد.

یک مادربزرگ استرالیایی بعد از آن‌که کوسه قسمتی از بدنش را گاز گرفته و جدا کرد توانست با مشت و لگد خود را از این حیوان جدا کرده و جان خود را نجات دهد.
پدی ترامبال 60 ساله در حالی که در جزایر وایت ساندی در کوئین لند شنا می‌کرد مورد حمله کوسه قرار گرفت و بر اثر گاز گرفتن کوسه دچار جراحات عمیقی شد و خون زیادی را از دست داد.
پزشکان معتقدند خانم ترامبال بسیار خوش شانس بوده است که بعد از این جراحات جان سالم به در برده است.
او در حالی که روی تخت بیمارستان دراز کشیده بود گفت : زمانی که من در حال شنا کردن در آب به همراه چند نفر دیگر در نزدیکی قایق کرایه ای خودمان بودم ،  ناگهان متوجه وجود یک کوسه در پشت سر خود شدم.در همان حال من شروع به مشت زدن به کوسه کردم و ضرباتی را به بینی و دهان او وارد کردم.

این کوسه قسمتی از بدن مرا با گاز گرفتن جدا کرد به طوری که من می‌توانستم جریان خون بدنم را در آب ببینم ، اما من هیچ دردی حس نکردم.
گویا بر اثر مشت و لگدهای من کوسه از منطقه دور شد.بعد از دور شدن کوسه من توسط همراهانم به داخل قایق کشیده شدم و کمک‌های اولیه به من داده شد تا این که توسط هلی کوپتر امداد به بیمارستان منتقل شدم.
دکتر مارک فلاناگان گفت : در اثر این حمله او 40 درصد از خون بدن خود را از دست داد و به همین دلیل باید چندین واحد خون به او تزرق می‌شد.قرار است او به زودی تحت عمل جراحی ترمیمی قرار بگیرد.
بی‌بی‌سی ، 14 فوریه

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 43836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =