درست شنیدید، ستاره «بازی تاج و تخت» در بلفاست، با موهای بلند شخصیت جان اسنو دیده شده است. این اتفاق باعث شده که سیلی از پیش‌بینی‌ها درباره علت حضور کیت هرینگتون با این شمایل در بلفاست به راه بیافتد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اگر عادت دارید که درباره ظاهر افراد معروف کنکاش کنید به شما تبریک می‌گویم چون کیت هرینگتون بازیگری نقش جان اسنو در سریال تلویزیونی «بازی تاج و تخت» که اخیرا با موهای بلند به تماشای مسابقات تنیس ویمبلدون رفته بود، حالا به بلفاست سفر کرده و موهای خود را نیز کوتاه نکرده است. برای کسانی که خبرهای مربوط به سریال «بازی تاج و تخت» را مشتاقانه دنبال می‌کنند، این خبر می‌تواند بسیار کنجکاو کننده باشد.

جان اسنو

سه‌شنبه 21 جولای دیلی‌میل 10 عکس متفاوت از حضور هرینگتون در بلفاست منتشر کرد. دانستن این واقعیت که بسیاری از قسمت‌های «بازی تاج و تخت» در بلفاست فیلمبرداری شده و هم‌اکنون بسیاری از بازیگران این سریال برای تمرین فیلم‌نامه خوانی در این شهر به سر می‌برند، این خبر را داغ می‌کند. آیا این موضوع بدان معناست که جان اسنو مرده است یا زنده؟ از این موارد چه چیزی را می‌توان نتیجه گرفت؟ بگذارید تا گزینه‌های مختلف را بررسی کنیم

جان اسنو نمرده است

این یک نتیجه‌گیری ساده است. هرینگتون در بلفاست است زیرا کار «بازی تاج و تخت» هنوز با جان اسنو تمام نشده است. او از مرگ نجات یافته، یا دوباره به زندگی بازگشته است و باید به دنبال سرنوشت عالی‌تر و متفاوتی برود.

جان اسنو مرده است، اما جنازه او هنوز در «بازی تاج و تخت» حضور دارد

این مسئله‌ای است که ممکن است اتفاق بیافتد. شاید مراسم خاکسپاری او شامل جزئیاتی است که حضور او را در قسمت‌های آغازین این سریال لازم می‌کند و به همین خاطر است که هرینگتون به بلفاست سفر کرده است.

جان اسنو نمرده اما به شدت زخمی شده و در یک قسمت از فصل ششم سریال خواهد مرد

این پیش‌بینی خیلی به حقیقت نزدیک است. اگر او مرده، چرا باید برای جلسات تمرین فیلم‌نامه‌خوانی به بلفاست برود؟ او احتمالا در اواسط قسمت اول سریال خواهد مرد و حضورش در جلسه فیلم‌نامه خوانی تنها محدود به جملاتی مانند «آه» و صدای ناله خواهد شد.

کیت هرینگتون دلتنگ دوستان خود در «بازی تاج و تخت» شده است

باید این نکته را در نظر گرفت که هرینگتون مدت زمان بسیار زیادی را در کنار بازیگران و عوامل سریال زندگی و کار کرده است. اگر او بخواهد دوباره با آنها باشد و دیداری تازه کند، بهترین زمان وقتی است که همه آنها در یک مکان کنار هم جمع شده باشند. شاید تنها دلیل حضور او در بلفاست همین باشد، هرینگتون دوست بسیار خوبی است.

هرینگتون بلفاست را واقعا دوست دارد

چرا باید به این گزینه اندیشید؟ بلفاست شهر بسیار جذاب و سرگرم‌کننده‌ای است که ممکن است هر کسی را به سمت خود جذب کند. شاید بازیگر نقش جان اسنو در «بازی تاج و تخت» تنها برای سرگرم شدن به این سفر آمده است. شما تا کنون به یک سفر به این شهر اندیشیده‌اید؟

کیت هرینگتون موی بلند داشتن را دوست دارد

این هم یک توضیح قانع‌کننده و منطقی دیگر است. موی بلند چیزی است که بسیاری افراد دوست دارند و به سادگی می‌تواند نشانی از سلیقه این بازیگر باشد. شاید من از این مدل مو استفاده نکنم و مدل دیگری را بپسندم اما در هر حال انگار هرینگتون از این مدل مو راضی و خشنود است.

کیت هرینگتون دوست دارد در معرض توجه باشد

شاید هرینگتون از اینکه مدام توسط رسانه دنبال شود و همانند اکنون درباره او گمانه‌زنی کنند، خوشحال است. اینکه مدام توسط عکاس‌های حرفه‌ای دنبال شوید احتمالا حس خوبی از در کانون توجه بودن به این بازیگر خواهد داد. شاید این تمام چیزی است که هرینگتون به دنبال آن است. اگر اینگونه باشد، حداقل رسانه‌ها مشکلی با این مسئله نخواهند داشت.

این تنها یک برنامه تلویزیونی است و ما آدم‌های بالغی هستیم، پس بهتر است صبر پیشه کنیم

صادقانه بگویم، این پیش‌بینی احتمالا کاملا نادرست است.

منبع : گاردین / 22 جولای
۵۷241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جان اسنو IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    107 1
    جان اسنو یکی از سواران اژدهاست . صد در صد برش می گردونن.
    • آرمان A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      3 0
      تو اینکه جان برمیگرده شکی نباید کرد... من تو یک سایت خارجی خوندم اون سکانس پایانی درواقع خواب دیدن برندون استارک ..برادر کوچک جان.. هست و پس از بیدار شدن از خواب به کمک نیرویی جادویی که دریافت کرد از مرد درختی در فصل 4 ، به کمک جان اسنو در فصل 6 میره چون قرار جنگ سختی با وایت واکر ها داشته باشن و یک پیشبینی دیگری که کردن اینکه جان اسنو با تاچ کردن وایت واکر ها واقعا میمیره و تبدیل به وایت واکر میشهدیگه با فیلمنامه ای که این فیلم داره باید خیالمون راحت باشه در ادامه آبکــــــــــــــــی نمیشه....
    • آتیه IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
      2 0
      خدا کنه من فقط بخاطر جان اسنو وآریا این سریال رو نگاه میکنم خیلی مسخره میشه اگه بمیره
  • بی نام A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    23 16
    آره بابا زنده میشه حالا به هر شکلی.با جادو یا بی جادو.ضمنا مردان یخی هم که حمله میکنن اول پیروز میشن ولی در ادامه به وسیله جان اسنو و عمه اش به کمک آتش اژدها که گرماش باعث تولید سنگهایی میشه که میشه باهاش مردان یخی رو کشت شکست میدن.ضمن در این جنگ چون تخت آهنی رو ذوب میکنن تا باهاش شمسیرهایی بسازن که مردان یخی رو بکشن دیگه دعوایی هم سر تخت آهنی پیش نمیاد چون از بین میره.اینم ته ماجرا.
    • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      6 0
      مطمئنی سریال رو درست دیدی/؟؟؟ جان در کجای فیلم عمه داشت؟؟؟؟ o.o
  • آرش A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    39 2
    شاید اومده واسه چند تا سکانس که مثلا میخوان خاطره نشون بدن از قبل
  • بی نام A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    30 2
    این همه نظریه غیر منطقی نوشته شده، اما به احتمال تبدیل شدنش به وایت واکر یا وارگ اشاره نشده. البته میدونم مشکل از منبعه.
  • علی IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    18 20
    جالبه که ما انسان ها این همه به سرنوشت شخصیت های تخیلی و غیر واقعی اهمیت می دیهم . در حالیکه در زندگی واقعی مان به سرنوشت انسان های واقعی امثال جان اسنو هیچ بهایی نمی دهیم.
  • بی نام US ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    12 94
    این سریال کی از تلوزیون پخش شده ؟؟چرا ما ندیدیم؟
    • سعیذ A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      19 0
      شبکه 2 چهارشنبه ها قبل از خبر سراسری
    • وحید A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      3 0
      این سریال در شبکه کابلی آمریکایی اچ بی او پخش میشه.
    • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      1 0
      بزنی شبکه اچ بی اُ میبینی . چون پرچمت امریکا بود گفتما. چون شبکه کابلیه باید اشتراک بخری
    • بی نام A1 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      4 0
      تو شاهکاری
  • بی نام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    25 7
    نباید الکی خودمون رو گول بزنیم. این شیوه این نویسندس. جان اسنو مــــــــــرده.
  • بی نام A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    اقا به خدا ما هم مي دونيم اين سريال خوبيه ولي اصلا مناسب فرهنگ ما نيست من مي دونم حالا هجوم روشنفكر هاي خبرانلاين اغاز مي شه ولي حداقل شما مي تونيد بگير اين سريال يه سريال بزرگساله
    • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      1 8
      حق با شماست.این سریال موارد متعددی داره که برای سنین پایین مناسب نیست.البته عزیزانی که با این نظر مخالف هستن فکر میکنن اون ور آب هرکی هرکیه ولی باید بدونن اونا خیلی بیشتر از ما به فکر تربیت بچه هاشون هستن و تا یه سن خاص روابط بچه ها و استفاده از اینترنت و برنامه ها... رو کنترل میکنن.
    • محمد A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      25 1
      درسته که یه سریال خانوادگی نیست ولی خب واقعا هرکی ندیده نصف عمرش به فناست
    • بی نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      19 0
      خب همه ميدونن درجه سني داره.
  • پرا IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    5 0
    ملیساندر زندش می کنه. الکی که برنگشته دیوار
  • بی نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    4 0
    حدف جان اسنو ظلم اشكار بود ، بايد برگرده
  • تورج IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    12 6
    بازی تاج و تخت بعد از لاست پرکاراکترترین و جذاب ترین سریالی هست که تماشا کرده ام.
  • حامد IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    3 0
    میشه اینطورم تعبیر کرد که جان اسنو بعد مرگش به وایت واکر تبدیل شده باشه ، چون سپاه وایت واکرا خیلی قوی بوده و هیچ چیزی جلو دارشون نیست نیازه که یه نفر از داخلشون باعث نابودی این سپاه بشه ...
  • بی نام IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    11 0
    جان اسنو خیلییی خوبه
  • ‫سروش بختیاری‬‎ EU ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    4 0
    اخرش کی شاه میشه؟