محسن مهرعلیزاده به نامه علی میرزایی پاسخ داد و بلافاصله علی میرزایی هم جوابی نوشت به حرف های مهرعلیزاده تا دعوای خفته مدیران اصلاح طلب بر سر مالکیت پرسپولیس ، دوباره رسانه ای شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی میرزایی مدیر پیشین پرسپولیس و معاون اسبق بانک مرکزی در دوران ریاست طهماسب مظاهری و از مدیران وزارت اقتصاد در دولت اصلاحات که سال ها در کنار حسین محلوجی حضور داشت و در پرسپولیس تا مدیریت این تیم پیش رفت، بعد از دعوایی عجیب و غریب بر سر مالکیت تیم و بازپس گیری تیم از سوی سازمان تربیت بدنی، سالها سکوت کرد تا روز گذشته که در این باره سخن گفت. گفته هایش اما خیلی زود واکنش مهرعلیزاده را به همراه داشت.
میرزایی در بخشی از این نامه نوشته بود: «پرسپولیس به عنوان یک موسسه صددرصد خصوصی، با اِعمال نفوذ و اقدامی صددرصد بی‌مبنا و غیر قانونی، در دوره مدیریت جناب آقای مهندس مهرعلیزاده به ناحق از چنگ سهامداران خصوصی به در‌آمد و به دولت واگذار شد و حاصل کار، وارد آمدن میلیاردها تومان خسارت به بیت‌المال و سقوط تیم فوتبال پرسپولیس از اوج به حضیض است. ده‌ها مدرکِ مستند وجود دارد که این مؤسسه صددرصد خصوصی است و هیچ سند و مدرکی وجود ندارد که پرسپولیس دولتی است، مگر حکمی که در یکی از شعب دادگاه تجدیدنظر تهران صادر شد. این مدارک وجود دارد. به هر حال، کم‌لطفی‌‌های جناب آقای مهندس مهرعلیزاده و نفوذی که ایشان در مراجع عالی تصمیم‌گیری داشتند، سبب این گرفتاری‌ها و خفّت برای پرسپولیس شده است.»
او همچنین گفته بود که حاضر است به مرکز پژوهش های مجلس برود و به این شرط که یک ساعت به او زمان بدهند، با مدرک ثابت کند که پرسپولیس خصوصی است و دولت به ناحق آن را در اختیار گرفته است. اما محسن مهرعلیزاده رئیس وقت سازمان تربیت بدنی این نامه میرزایی را بی پاسخ نگذاشت.
در بخشی از پاسخ مهرعلیزاده به علی میرزایی نوشته شده است: «اینکه پرسپولیس یک مجموعه بر جامانده از قبل انقلاب است و پس از پیروزی انقلاب به صورت اموال مصادره ای متعلق به دولت شده است را همه می دانند و این را نیز همه می دانند که در هیچ مقطعی در بعد از انقلاب این مجموعه به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار نشده است. شاید اشاره فرد مدعی به مقطعی است که عده ای مدعی مالکیت این باشگاه شده بودند و در رابطه با تملک و فروش غیر قانونی آن به غیر هم اقداماتی کرده بودند و با این اقدامات قصد داشتند منافع این باشگاه و بیت المال را به کلی به خطر بیندازند. در زمان مسئولیت آقای مهرعلیزاده در سازمان تربیت بدنی با تلاش های زیاد این سازمان و همچنین همکاری موثر قوه قضاییه غیرقانونی بودن ادعای مذکور توسط دادگاه اعلام شد و مالکیت دولت بر این مجموعه ارزشمند تسجیل شد و به عبارت بهتر بیت المال از گزند تصرف غیرقانونی خلاصی پیدا کرد و اینکه این اقدام امروز با صورتی مثبت عنوان و مطرح می شود تامل برانگیز است. امید است که طرح این مطالب که با هدف سوء استفاده از وضعیت پیش آمده ی امروز برای باشگاه پرسپولیس به منظور تکرار برخی اقدامات غیرقانونی نباشد و مطرح کنندگان این مطالب متوجه باشند که مالک واقعی پرسپولیس جوانان و هواداران این باشگاه هستند. حتی در شرایط سخت امروز این باشگاه هم با دقت و هوشیاری تمام موارد مرتبط با این باشگاه را پیگیری می کنند و قطعا آنان امروز دیگر اجازه به خطر افتادن مجدد منافع این دو باشگاه را نخواهند داد.»
اما علی میرزایی هم خیلی زود پاسخ مهرعلیزاده را داد. میرزایی که هنوز بر سر حرفش ایستاده، می گوید: «13 سال اجازه حرف زدن درباره وضعیت مالکیت پرسپولیس از من گرفته شده بود اما امروز در هر محل و مکانی که جناب آقای مهندس مهرعلیزاده تعیین بفرمایند آماده مناظره با ایشان هستم. البته با حضور نمایندگان محترم رسانه های گروهی. اگر این مناظره در تلویزیون باشد، در صورتی شرکت می کنم که برنامه به صورت مستقیم پخش شود. ضمنا خواهش می کنم پشت سر هواداران مظلوم و شریف باشگاه پرسپولیس سنگر نگیرید. در 14 سال اخیر، خون به دل هواداران کردید، چه شده که دوباره به یاد هواداران افتادید؟»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =