می گوید در مورد تمدید قراردادش با سپاهان پس از بازی به ذوب آهن حرف می زند.دربی نصف جهان اهمیت زیادی برای قلعه نویی دارد و شاید روی تصمیمی که قرار است برای تمدید قرار دادش بگیرد تاثیر گذار باشد.

در آستانه دربی حساس اصفهان می گوید«بازی برایم اهمیت زیادی دارد.دوست دارم در آن برنده باشم،البته نه تنها در این بازی بلکه همیشه دوست دارم این اتفاق برایم بیفتد و برنده باشم.»
این را امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان اصفهان می گوید.سرمربی تیمی که به عقیده خیلی ها محتمل ترین گزینه برای بالا بردن جام قهرمانی است و اگر بتواند در دربی اصفهان ذوب آهن را شکست دهد راه را برای رسیدن به این عنوان هموار تر کرده است.او ادامه می دهد«در بازی با ذوب آهن فقط به دنبال سه امتیاز هستم.شاید این بازی مثل دربی تهران نباشد اما در حال حاضر اهمیت زیادی برای من دارد.دوست ندارم در این بازی بازنده باشم»
البته خود قلعه نویی هم می داند که بازی با ذوب آهن مسابقه آسانی نخواهد بود. هر چند فاصله دو تیم 9 امتیاز است اما سرمربی سپاهان از این بازی تیمش با عنوان یکی از سخت ترین بازی های لیگ باد می کند و می گوید« تجربه دربی‌های زیادی را دارم اما دربی اصفهان همواره به دلیل قدرت بالای تیم‌های این استان جذابیت‌های خاص خودش را خواهد داشت.
ذوب آهن تیم قدرتمندی است و با توجه به اینکه ترکیب سال قبل خود را حفظ و کمتر تغییر داد هماهنگی تیمی خوبی نیز دارد. ضمن آنکه سرمربی‌گری این تیم را فردی به عهده دارد که از نظر من یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران به حساب می‌آید پس به طور حتم بازی آسانی برابر ذوب آهن نخواهیم داشت.»

ادامه صحبت های قلعه نویی به بازی های آسیایی سپاهان مربوط می شود.آنجا که او و تیمش در نخستین گام باید مقابل الشباب صف آرایی کنند.او می گوید«: سپاهان در گذشته نشان داده که هرگاه با آمادگی به رقابت‌های آسیایی رفته نتایج خوبی به دست آورده است. امسال نیز با آنالیز تیم‌های حاضر در گروه سپاهان تصمیم گرفته‌ایم تا با شکست الشباب شروع خوبی داشته باشیم. البته باید بگویم که بازی سختی مقابل این تیم داریم اما امیدوارم بتوانیم این رقابتها را با اقتدار شروع کنیم.»
در هفته های گذشته بحث های زیادی در خصوصو تمدید قرار داد قلعه نویی با سپاها به گوش می رسید.او خودش هم علاقه زیادی برای این کار دارد.اما این بار همه چیز را به بعد از بازی با ذوب آهن موکول میکند و می گوید«جا دارد از مدریت باشگاه سپاهان آقایان ساکت، رجایی‌ و پورسینا تشکر کنم که کمال همکاری و لطف خود را به بنده داشته‌اند. فعلا اجازه دهید بازی فردا مقابل ذوب‌آهن انجام شود بعد در مورد تمدید قرارداد صحبت می‌کنیم.»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 43970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ونوس IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۷
    0 0
    عشق است سپاهان