خواهر شوهری که به دلیل ناکامی در ازدواج به روابط عاشقانه برادر و همسرش حسادت می کرد با بارگذاری شماره تماس همسر برادرش در سایتهای همسریابی برای عروس خانه دردسر آفرید.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ يزدان نيکنام در تشريح اين خبر اظهار کرد: چندي پيش زن جواني با در دست داشتن شکواييه اي از دادسراي رسيدگي به جرايم اينترنتي به اين پليس مراجعه و اظهار بيان کرد فرد ناشناسي شماره تماس او را در يک سايت همسريابي قرار داده است و روزانه ده ها نفر براي ازدواج با او تماس مي گيرند.
وي افزود: به دنبال اين شکايت تلاش هاي کارآگاهان پليس فتا براي شناسايي عامل بارگذاري شماره تلفن در سايت همسريابي آغاز شد و ماموران با استفاده از آخرين تکنيک شيوه هاي کشف نوين جرم به اطلاعاتي دست يافتند که نشان از حضور يک زن در ماجرا را مي داد.
رئيس پليس فتا البرز خاطر نشان کرد: کارشناسان مجرب اين پليس با رد يابي و انجام تحقيقات شبانه روزي متهم را شناسايي و دستگير و به اين پليس منتقل کردند.
اين مقام انتظامي ادامه داد:متهم پس از دستگيري و انتقال به پليس فتا ابتدا منکر هرگونه اتهامي شد ولي پس از روبه رو شدن با شاکي پرونده، به ناچار لب به اعتراف گشوده و از يک حسادت کودکانه پرده برداشت و گفت : چند سال پيش از همسرم جدا شده و پس از جدايي در خانه پدرم زندگي مي کردم، در اين ميان هميشه به زندگي عاشقانه برادرم با عروسمان حسادت مي کردم تا اينکه يک روز مشخصات او را به همراه شماره تماسش در يکي از سايتهاي همسر يابي ثبت کردم تا با اين کار برادرم را مجبور به جدايي از همسرش کنم وبه خيال خودم به اين زندگي رومانتيک خاتمه دهم.
رئيس پليس فتا استان البرز در خاتمه بيان داشت: بر اساس قانون جرائم رايانه اي هر كس از طريق سامانه هاي رايانه اي و فضاي مجازي موجبات هتك حيثيت شهروندان را فراهم کند افزون بر اعاده حيثيت به حبس و جزاي نقدي محكوم خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =