استاندار آذربایجان غربی از دانش آموزان حائز رتبه های برتر در کنکور سراسری سال 1394 تجلیل نمود.

به گزارش خبرآنلاین آذربايجان غربي، در جلسه امروز شوراي آموزش و پرورش استان كه با حضور مهندس سعادت استاندار آذربايجان غربي، معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار، مديران كل آموزش و پرورش و نوسازي مدارس استان و ساير اعضاي اين شورا در محل استانداري ترتيب يافت، از تعدادي از دانش‌آموزان استان كه در كنكور سراسري سال 1394 حائز رتبه هاي برتر شده اند، با اهداي لوح و هدايايي تجليل بعمل آمد.

طي اين مراسم، "سينا رنجكش زاده" رتبه 8 كنكور سراسري رشته رياضي فيزيك، حسين موسوي رتبه 53 كنكور سراسري در رشته علوم تجربي، فائزه مولايي رتبه 108 كنكور سراسري در رشته علوم تجربي و عاطفه ابراهيمي رتبه 135 كنكور سراسري در رشته علوم انساني مورد تجليل اعضاي شوراي آموزش و پرورش استان قرار گرفتند.

استاندار آذربايجان غربي در اين مراسم ضمن آرزوي توفيق روزافزون براي دانش آموزان برتر كنكور سراسري گفت: از فرمانداران و روساي آموزش و پرورش شهرستان ها انتظار مي رود، از دانش اموزاني كه حائز رتبه هاي برتر در كنكور سراسري امسال شده اند، تجليل نمايند تا بتوانيم انگيزه اين دانش آموزان پرتلاش را در طي نمودن مسير علم و دانش و كسب مدارج عالي علمي و دانشگاهي دو چندان كنيم.

در ادامه اين جلسه دو تن از معاونين اداره كل آموزش و پرورش استان به ارائه گزارشاتي در خصوص وضعيت سالن‌هاي ورزشي مدارس، سرويس‌‌هاي بهداشتي مدارس و همچنين طرح همسان‌سازي البسه مدارس دخترانه و پسرانه در استان پرداختند.

استاندار آذربايجان غربي پس از استماع اين گزارشات، در خصوص تامين اعتبار تعمير و نگهداري سالن هاي ورزشي سرپوشيده مدارس، ارائه بسته هاي حاوي وسايل ورزشي به مدارس روستايي و شهري و تامين اعتبار اجراي طرح ساماندهي سرويس هاي بهداشتي مدارس گفت: تلاش مي‌كنيم تا آغاز سال تحصيلي جديد، هزينه هاي اجرايي اين طرح ها را تامين كنيم تا امكانات، شرايط و فضاي بهتري به لحاظ آموزشي، بهداشتي و ورزشي در اختيار دانش آموزان عزيز استان قرار گيرد.

سعادت در خصوص طرح همسان سازي البسه مدارس نيز گفت: حركت به سمت فرهنگ استفاده از لباس متحد الشكل در مدارس جزو اقدامات فرهنگي مناسب و داراي اثرات مثبت آموزشي و تربيتي است كه در اجراي اين طرح بايد شكل و فرم لباس ها برگرفته از الگوي اسلامي ايراني و معرف فرهنگ غني كشورمان باشد.

برگزاري مسابقات واليبال دانش آموزي كشور به ميزباني آذربايجان غربي از ديگر دستورات اين جلسه بود كه مقرر شد با همكاري و هماهنگي دستگاههاي اجرايي و فرهنگي استان، نسبت به برگزاري آن اقدام گردد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =