دبیر هیئت کشتی استان قم از کسب ۲ مدال توسط کشتی گیران قم در مسابقات پیشکسوتان کشور در بخش کشتی آزاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، احمد رضایی با اعلام خبر کسب ۲ مدال توسط کشتی گیران قم در مسابقات پیشکسوتان کشور، به مهر گفت: پیکارهای کشتی آزاد پیشکسوتان کشور روز گذشته در خرم‌آباد به پایان رسید و تیم کشتی استان قم موفق شد در رقابت‌های برگزار شده ۲ مدال کسب کند و در جمع ۵ تیم برتر این مسابقات قرار گیرد.

وی افزود: در این رقابت‌ها که در رده‌های سنی مختلف در بازه پیشکسوتان برگزار شد تیم کشتی استان قم در بخش کشتی آزاد با کسب یک نشان نقره و یک مدال برنز به مقام پنجم مسابقات در مجموع امتیازات کسب شده اوزان مختلف دست پیدا کرد.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: در مسابقات برگزار شد در گروه سنی دوم که شامل وزن ۵۸ کیلوگرم بود، رشید قلعه شاهین آزادکار قمی روی تشک رفت و تمامی حریفان خود را تا دیدار نهایی از پیش رو برداشت اما در مسابقه نهایی مغلوب حریف خود شد تا صاحب گردن‌آویز نقره شود.

رضایی بیان داشت: این مدال در شرایطی به دست آمد که قلعه شاهین برای حضور در فینال مبارزات دشواری را پشت سر گذاشت اما کسب مدال نقره وی نیز برای هیئت کشتی قم ارزش زیادی دارد ضمن این که این کشتی‌گیر شایستگی کسب مدال طلا را داشت.

وی عنوان کرد: در این مسابقات ذبیح الله مطلبی دیگر آزادکار قمی بود که در دسته ۸۵ کیلوگرم با شکست در مسابقه نیمه نهایی موفق به راهیابی به فینال نشد و به مدال برنز و مقام سوم مشترک با دیگر بازنده نیمه نهایی دست یافت.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: شعبانعلی زکوی در وزن ۶۳ کیلوگرم این مسابقات به مقام پنجم رسید تا در مجموع تیم شکتی آزاد پیشکسوتان قم در رده پنجم جدول مدال‌های این رقابت‌ها قرار بگیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =