اسماعیل عبادی کماندار ارزنده استان موفق شد برای اولین بار در تاریخ تیروکمان کشورمان بر سکوی قهرمانی جهان در رشته کامپوند بایستد. تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان در بخش کامپوند (کمان ترکیبی) این رقابت ها موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

به گزارش خبرآنلاین استان قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان با غلبه بر کانادا در این رقابت ها، برای نخستین بار موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شد.

تیم ملی ایران که با درخشش عبادی کماندار قزوینی خود در این رقابت ها موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، پیش از بازی نهایی از سد تیم های ونزوئلا، کلمبیا و ایتالیا گذشته بود.
عبادی پیش از این عناوینی چون قهرمانی در مسابقات آسیایی اینچوان کره جنوبی و نایب قهرمانی تیمی در مسابقات جهانی تیروکمان چین را در کارنامه خود به همراه داشت. در آخرین روز از مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان که با حضور 600 کماندار از 98 کشور در شهر کپنهاگ دانمارک برگزار می شود، تیم ملی کامپوند مردان ایران در فینال مسابقات به مصاف تیم کانادا رفت که در این دیدار تیم تیراندازی با کمان کشورمان موفق به شکست دادن تیم کانادا شد و به مقام قهرمانی دست یافت، تیم کشورمان در امتیاز 226 به 226 مساوی شد و در تیر طلایی با نتیجه 30 بر 29 بر حریف خود غلبه کرد و برای اولین بار قهرمان جهان شد.
تیم ایران جهت رسیدن به این مدال خوش رنگ تیم های ونزوئلا، کلمبیا و ایتالیا را شکست داده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =