شهردار قم با اشاره به لزوم توجه به عمران و آبادانی شهر و اجرای پروژه های عمرانی در جهت خدمت رسانی به مردم گفت: در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی هایی بتوانیم به زودی شاهد موج جدیدی از اجرای پروژه های عمرانی در شهر قم باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در اولین جلسه شورای مدیران شهرداری قم، برخی از برنامه ها، دیدگاه ها و نظرهای کلی خود در خصوص راهبردهای مدیریت شهری و ارکان شهرداری قم را مطرح کرد.
وی ضمن بیان ارزش واقعی و معنوی خدمت برای مردم و به ویژه خدمت در شهر مقدس قم و معرفی اجمالی از معاونان جدید خود، انگیزه خدمت در راه رضای خدا را اصلی ترین عامل برای موفقیت دانست و افزود: حضور بنده و معاونان جدید در شهرداری قم با هدف به دست آوردن مقام و انگیزه های مادی و دنیوی نبوده و فقط هدف خدمت به شهر، شهروندان و زائران حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) است.
وی با اشاره به لزوم وحدت و همدلی بین مدیران شهرداری قم، تیم جدید را همراه مدیران فعلی شهرداری قم دانست و گفت: ارتباط و تعامل معاونان جدید با مدیران شهرداری قم باعث می شود تا با استفاده از تجارب علمی و عملی معاونان جدید، توانمندی مدیران شهرداری قم نیز با مدیریت بهینه و برنامه ریزی صحیح و اصولی، افزایش یابد و سطح خدمت رسانی به مردم در تمام زمینه های مدیریت شهری ارتقا یابد.
شهردار قم خاطرنشان کرد: تشکیلات سازمانی فعلی شهرداری قم نیازمند بازنگری و اصلاح است تا بتوانیم راهبردهای عملی و اجرایی مناسبی برای خدمت رسانی مطلوب را در شهر داشته باشیم.
وی لزوم برنامه ریزی و نگاه کلان و بلندمدت در اجرای پروژه ها و اقدامات مدیریت شهری را یادآور شد و گفت: صرف انجام امور عادی و روزمره نمی تواند باعث پیشرفت و توسعه همه جانبه در شهر شود و لازمه آن نیز بنا بر تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مدیریت جهادی است که باید سرلوحه کار مدیران شهرداری قم قرار گیرد.
سقاییان نژاد با اشاره به بدهی های شهرداری قم اضافه کرد: ضمن آنکه باید برای پرداخت بدهی ها برنامه ریزی داشته باشیم و تلاش کنیم تا در کوتاه ترین زمان این بدهی ها را به پایان برسانیم، نباید با ترس از این میزان بدهی، عمران و آبادانی شهر را به تعویق بیاندازیم.
شهردار قم همچنین با اشاره به لزوم اعتماد شهروندان به شهرداری گفت: اعتماد مردم به عنوان 'عیال الله' به شهرداری یک اصل ضروری و بسیار حایز اهمیت است و باید کوشش کنیم تا با خدمت صادقانه و تلاش در جهت ساختن و آباد کردن شهر قم که باعث رضایت خداوند و شهروندان خواهد شد این اعتماد را ایجاد نماییم و آن را حفظ کنیم.
نخستین جلسه شورای مدیران شهرداری قم با حضور معاونان، شهرداران مناطق هشتگانه، مدیران عامل سازمان های تابعه و مدیران ستادی شهرداری قم برگزار شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =