مراسم حمایت مادی و معنوی از بیت ا... عباسپور

راسمی جهت حمایت مادی و معنوی از بیت ا... عباسپور با حضور جمعی از مسئولان ورزش و اعضای شواری اسلامی شهر کرج برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ این مراسم با حضور ناصر پور علی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، حمید حیدر خانی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان، علیرضا حیدری نایب رئیس فدراسیون کشتی، علی داداشی نایب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان، اعضای شوای اسلامی شهر کرج، اعضای مجمع امور صنفی و جمعی از هنرمندان و ورزشکاران در تالار آرش کرج برگزار شد.
در این مراسم که جهت حمایت مادی و معنوی از بیت ا... عباسپور قهرمان البرزی بدنسازی و پرورش اندام جهان انجام گرفت، مبلغ بی سابقه ی 430 میلیون تومان برای کمک در هزینه های درمانی و هدیه به این ورزشکار ارزنده و افتخار آفرین جمع آوری شد.
در حاشیه ی این مراسم رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با ابراز تاسف از بیماری پیش آمده برای بیت ا... عباسپور گفت: حمایت مادی و معنوی از ورزشکاران افتخار آفرین این مرز و بوم وظیفه ای است که بر عهده ی همه ی اقشار جامعه قرار دارد و بی شک عباسپور یکی از ورزشکاران با ارزش کشور ماست که اکنون دچار این مشکل شده و همه ی ما می بایست هر آنچه در توان داریم را برای بهبودی و کمک به وی انجام دهیم.
وی با اشاره به حضور پرشور مسئولان، ورزشکاران و هنرمندان در این مراسم اظهار کرد: در کنار همه ی این تلخ کامی ها و ناراحتی های پیش آمده بخاطر بیماری بیت ا... عباسپور، اتفاق بی سابقه ای که امروز با جمع آوری مبلغ 430 میلیون تومان برای کمک به این قهرمان ارزنده افتاد، امیدوار کننده و نشان دهنده ی قدر شناسی مردم و مسئولان نسبت به ورزشکاران افتخار آفرین است.
گل محمدی در پایان با آرزوی سلامتی برای بیت ا... عباسپور تصریح کرد: این کمک ها نباید در همین جا خاتمه یابد، بلکه تا بازگشت کامل سلامتی این قهرمان ارزشمند، می بایست حمایت های مادی و معنوی از وی صورت گیرد.
شایان ذکر است بیت ا... عباسپور قهرمان البرزی بدنسازی و پرورش اندام جهان که بیش از 23 عنوان قهرمانی در رقابتهای مختلف آسیایی، بین المللی و جهانی را در کارنامه خود دارد، چندی پیش به بیماری نادر واسکولیت (التهاب ورم رگ‌های خونی) دچار و هم اکنون در بیمارستان بستری می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =