همایون اسعدیان دبیر هفدهمین جشن خانه سینما به همراه مازیار میری دبیر اجرایی این جشن به دیدار محمدمهدی عسگرپور سر صحنه سریال «نفس گرم» رفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل سابق خانه سینما، که این روزها درگیر ساخت سریال تلویزیونی «نفس گرم» است، هفته گذشته پذیرای همایون اسعدیان و مازیار میری سر صحنه این سریال بود. آنها با حضور در سرصحنه «نفس گرم» ضمن تجدید دیدار با مدیرعامل سابق خانه سینما، در جریان روند تولید سریال او قرار گرفتند.

سریال «نفس گرم» از محصولات گروه فیلم و سریال شبکه یک است، که این روزها مراحل تصویربرداری خود را در تهران پشت سر می‌گذارد.

محمدمهدی عسگرپور و همایون اسعدیان

این مجموعه که تهیه‌کنندگی آن را سیدمحمود رضوی بر عهده دارد براساس فیلمنامه مشترکی از عسگرپور و طلا معتضدی در 30 قسمت برای پخش از شبکه یک تهیه و تولید می‌شود. «نفس گرم» دارای مضمونی اجتماعی است و داستان  آن حول محور زندگی زنی میانسال به نام «ملیحه» روایت می‌شود.

مرجانه گلچین، رویا تیموریان، حامد كمیلی، سیما تیرانداز، نیلوفر خوش‌خلق، محمود پاك‌نیت، رحیم نوروزی و رامین راستاد بازیگران اصلی «نفس گرم» هستند.

عواملی كه در تهیه و تولید این سریال همكاری عبارتند از:  کارگردان: محمدمهدی عسگرپور، مجری طرح: موسسه سینمایی سیمای مهر ، مشاور تهیه و مدیرتولید: مرتضی متولی ، نویسندگان: محمدمهدی عسگرپور - طلامعتضدی ، دستیاریک کارگردان ومدیربرنامه ریزی: لیلارنگرزان، برنامه ریز: سیدجوادحسینی.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =